Skocz do zawartości

Wal i glowica


zetor10145turbo95

Wal po szlifie, glowica po regeneracji i planowaniu. Glowica psula prace silnika


Rekomendowane komentarze

No niestety przy tak kompleksowym remoncie pieniądze niestety  idą jak woda a gdzie tu jeszcze do końca :( Coś za coś ;)Tak z ciekawości  Mniejszy zetor po takim remoncie miał jakieś awarie? 

Odnośnik do komentarza

Jak na spowiedzi, mniejszy, pompa wody poszla i tak to nic sb nie przypominam teraz cos zaczelo sie dziac z polbiegami ale to niby mam jezdzic, cos zyncholi na polbiegach. Mysle ze w 22 tys sie zmieszcze :)

Odnośnik do komentarza

Przypilnuj mechanika, żeby dobrze korbowody założył. Pisałem pod innym zdjęciem. Wał wymyty, kanały przepłukane?

Odnośnik do komentarza

z tego co pamiętam odwrotnie nie da się założyć korbowodów bo porostu nie pasują co do wału firma która robiła  powinna na 100% wał wyczyścić ale faktycznie może lepiej sprawdzić bo nie daj boże zęby został jakiś opiłek... i proszę waz bardzo nie mówcie na wzmacniacz płu biegi to nie mam z płu biegami nic wspólnego ... 

Odnośnik do komentarza

Sprawdzę czy jest coś w katalogu napraw i dam znać. Da się źle złożyć już przy montażu tłoka. Ja jak jak oddałem wał od 60-ki to na paragonie miałem wyszczególnione, że zapłaciłem też za mycie. Jeszcze upewniałem się szefa czy na pewno przepłukany.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v