Skocz do zawartości

Pronar PT512 i Warfama T-670


katator

;)


Rekomendowane komentarze

Wtedy o każdej porze maszyna wygląda jak nowa :) Wiadomo jak się dba tak się ma :) O sprzęt trzeba dbać. Najgorzej wyprowadzić na słońce :)

Odnośnik do komentarza
  • Root Admin

stoję przed wyborem przyczepy, po negocjacji mam praktycznie taką samą cenę za tandem jak za klasyczną 2 osiówkę.

Którą wybrać?

Odnośnik do komentarza

Masz już zwykłe to teraz obowiązkowo tandem. Trakcja, szczepianie, cofanie bez porównania. Wada to w małym ciągniku przeładowana mocno molestuje zaczep.

Odnośnik do komentarza

A jak wygląda odczepienie tandemu z ciężarem na polu? Np. w żniwa. Nie zatopi się? Bo z plusów to tylko moim zdaniem trakcja, cofaać jak ktoś umie to mu bez różnicy, jak nie umie to i samym traktorem mu ciężko xD

Odnośnik do komentarza

Hydrauliczna stopa i załadowaną w oranym możesz odczepić. Jak w cofaniu dla ciebie nie ma różnicy to chyba nigdy tandemem nie jeździłeś. No i jeszcze taki mały minus to na zakrętach bardziej zachodzi.

Odnośnik do komentarza

Jeździłem tandemem(rozrzutnikiem), jest różnica, ale chodzi mi o to że jak ktoś cofać nie potrafi to obojętnie czy  zwykła czy tandemem i tak nie cofnie.

A co do odczepienia, jest hydrauliczna stopa która podtrzyma przyczepę, ok, ale chodzi mi o to czy ta stopa pod tym ciężarem nie zapadnie się w ziemię? Pół biedy na tęgich ziemiach, ale jak u mnie na 5 klasie? 

Odnośnik do komentarza

Według mnie tylko dwu osiowa. Jazda bez porównania. Lecisz po drodze z prędkością ful i nic nie bujnie. Zaczep nie obciążony, a cofanie też nie jest problemem, przynajmniej dla mnie ;-)

Odnośnik do komentarza

To zależy od zapotrzbeoania.W ciasnych podwórkach lepiej tandem, Tandem Też zawsze trochę dociazu tylna oś ciągnika w trudnych warunkach

Odnośnik do komentarza

Co do tandema i jego hydraulicznej podpory nie wiem jak to robia w polskich przyczepach ale Conov'ie mam zawór którym steruje czy olej idzie na kiper albo na podporę, jeśli się rozczepiam na polu to klade kawałek grubej deski, reguluje podporę po czym przestawiam zawor na kiper i wtedy nawet nie drgnie, jak zostawię na podporze to siłownik se popusci i zjedzie w dół. Jeśli nie oferuje tego sprzedawca to zawsze samemu sbie można takie cos załozyc. Co do jazdy tandemem to tył dociąża  w za małym ciągniku oraz przy pełni załadowanym i ostrym skrecie drze opony to chyba najważniejsze minusy tej konstrukcji.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v