kuba55 501 Opublikowano 8 Grudnia 2015 nh bedzie jedzil po bele z tym zestawem? Odnośnik do komentarza
katator 522 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Dzięki. Drzwi w stodole suwane.Jak zajdzie taka potrzeba to nh pojedzie . Odnośnik do komentarza
ksiezopolanin 134 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Na zime wszystkie maszyny pod dachem ? Pewnie jeszcze gdzies indziej bo tutaj by sie wszystko nie zmiescilo. Odnośnik do komentarza
katator 522 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Przez większą część roku maszyny są zagarażowane. Odnośnik do komentarza
ksiezopolanin 134 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Wtedy o każdej porze maszyna wygląda jak nowa Wiadomo jak się dba tak się ma O sprzęt trzeba dbać. Najgorzej wyprowadzić na słońce Odnośnik do komentarza
Belaruss820 1637 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Zestaw na 5 Jaki koszt takich drzwi? pw Odnośnik do komentarza
radmax 158 Opublikowano 9 Grudnia 2015 I to jest kierowcą tandem później przyczepa dwu osiowa i jazda do tyłu 5 za zestaw Odnośnik do komentarza
Root Admin yacenty 4167 Opublikowano 9 Grudnia 2015 stoję przed wyborem przyczepy, po negocjacji mam praktycznie taką samą cenę za tandem jak za klasyczną 2 osiówkę. Którą wybrać? Odnośnik do komentarza
Waldek23 42 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Masz już zwykłe to teraz obowiązkowo tandem. Trakcja, szczepianie, cofanie bez porównania. Wada to w małym ciągniku przeładowana mocno molestuje zaczep. Odnośnik do komentarza
kapec24 37 Opublikowano 9 Grudnia 2015 A jak wygląda odczepienie tandemu z ciężarem na polu? Np. w żniwa. Nie zatopi się? Bo z plusów to tylko moim zdaniem trakcja, cofaać jak ktoś umie to mu bez różnicy, jak nie umie to i samym traktorem mu ciężko Odnośnik do komentarza
Waldek23 42 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Hydrauliczna stopa i załadowaną w oranym możesz odczepić. Jak w cofaniu dla ciebie nie ma różnicy to chyba nigdy tandemem nie jeździłeś. No i jeszcze taki mały minus to na zakrętach bardziej zachodzi. Odnośnik do komentarza
kapec24 37 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Jeździłem tandemem(rozrzutnikiem), jest różnica, ale chodzi mi o to że jak ktoś cofać nie potrafi to obojętnie czy zwykła czy tandemem i tak nie cofnie. A co do odczepienia, jest hydrauliczna stopa która podtrzyma przyczepę, ok, ale chodzi mi o to czy ta stopa pod tym ciężarem nie zapadnie się w ziemię? Pół biedy na tęgich ziemiach, ale jak u mnie na 5 klasie? Odnośnik do komentarza
MalyJohn 246 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Według mnie tylko dwu osiowa. Jazda bez porównania. Lecisz po drodze z prędkością ful i nic nie bujnie. Zaczep nie obciążony, a cofanie też nie jest problemem, przynajmniej dla mnie ;-) Odnośnik do komentarza
Waldek23 42 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Jeśli siadzie trochę to zakładasz węże lekko uniesiesz i zahaczasz. Odnośnik do komentarza
same110 72 Opublikowano 9 Grudnia 2015 To zależy od zapotrzbeoania.W ciasnych podwórkach lepiej tandem, Tandem Też zawsze trochę dociazu tylna oś ciągnika w trudnych warunkach Odnośnik do komentarza
tomasek 33 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Co do tandema i jego hydraulicznej podpory nie wiem jak to robia w polskich przyczepach ale Conov'ie mam zawór którym steruje czy olej idzie na kiper albo na podporę, jeśli się rozczepiam na polu to klade kawałek grubej deski, reguluje podporę po czym przestawiam zawor na kiper i wtedy nawet nie drgnie, jak zostawię na podporze to siłownik se popusci i zjedzie w dół. Jeśli nie oferuje tego sprzedawca to zawsze samemu sbie można takie cos załozyc. Co do jazdy tandemem to tył dociąża w za małym ciągniku oraz przy pełni załadowanym i ostrym skrecie drze opony to chyba najważniejsze minusy tej konstrukcji. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się