michal912 194 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Gdzie dokładnie jest to muzeum? Bo sam chetnie bym tam pojechał. Odnośnik do komentarza
kendzior15 87 Opublikowano 2 Grudnia 2015 szkoda że chłopcy nie poszli do przodu jak by robili takie ciągniki w powershift i z elektrycznym rewresem i z wyciszoną kabiną polacy jeździli by ursusami a tak nie ma co się dziwić że wolą jd fendt claas itp Odnośnik do komentarza
Wojnoch 36 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Masz racje bo w latach 70i80 wcale te ciągniki nie zostawaly z tyłu za markami które dziś są w czołówce właśnie tych rozwiązań co napisałeś i oczywiście jeszcze lepszych Odnośnik do komentarza
tomo12 374 Opublikowano 2 Grudnia 2015 One nie tyle, co nie zostawały w tyle. One wręcz przodowały na ówczesnym rynku Odnośnik do komentarza
piotttrek 100 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Czemu napis 914 taki nierówny? Składany był z osobnych cyferek? Odnośnik do komentarza
Gość konteno Opublikowano 2 Grudnia 2015 już gdzieć kiedyś dyskusja była z użytkownikiem adikpl1 To nie jest takie proste ciągniki te były projektowane na inne czasy a obecnie są inne metody produkcji, obrabiarki CNC i pewnie koszty produkcji byłyby nie współmierne do efektów, co nie znaczy że oczywiście nie mogli by z tych prototypów czerpać jakieś wzorce do projektowania. dlaczego niewspółmierne ?, przy odtworzeniu produkcji całego ciągnika od podstaw być może i tak byłoby, a z tymi metodami produkcji to wiadomo , dziś robotę ogarnia CAD a produkcję w większości obrabiarki CNC co nie oznacza że nie dałoby się zwymiarować rozwiązań starej serii prototypów U , wprowadzić danych do komputera , dostosować do potrzeb współczesnego rolnictwa i produkować wg dzisiejszych metod produkcji przystosowując przekładnię z prototypów do montażu w ciągnikach c4011-c362 lub zastosować synchronizację niektórych biegów w produkowanych częściach do starych cągników , być może w tym przypadku byłoby ciężko ze zbytem bo byłby to duży koszt w porównaniu do tak bezwartościowych ciągników ale sadzę że gdyby została opracowana przekładnia powershift do ciężkiej serii , to wiele osób posiadających te ciągniki (szczególnie dość młode rocznikowo) mogłoby sobie pozwolić na wymianę takiej skrzyni bo skoro valtra oferuje coś takiego http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/serwis-czesci-osprzet/zamiast-naprawy-fabryczna-regeneracja,44318.html to najwyraźniej chętni też muszą na to się znaleźć Odnośnik do komentarza
mateuszc355 2180 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Naklejka rzeczywiście wygląda jak by z dwóch jedną zrobili Odnośnik do komentarza
JacekMocny 105 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Właśnie, ciekawe czy ktoś je odpala... Klip ze zdjęć z mojej wizyty w muzeum: Odnośnik do komentarza
iron 1040 Opublikowano 4 Grudnia 2015 można by powiedzieć że okaz kolekcjonerski .takiego mieć to fajna sprawa. Odnośnik do komentarza
grzesmaly 701 Opublikowano 10 Grudnia 2015 przytulil bym takiego z mila checia Odnośnik do komentarza
grzesmaly 701 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Piekna bestia jak bym mil takiego nowego nie chcial bym innego ciagnika na moje arealy Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się