Skocz do zawartości

Wymiana linki od ręcznego


Robertkujawy

Pół kabiny trzeba rozebrać żeby lineczke wymienić od ręcznego


Rekomendowane komentarze

Chyba podniose plecak żeby przy okazji podejrzeć tłok , bo już opuszcza . Ciekawe czy podobnie rozbiera się jsk w 60 .Tego nie robiłem

Odnośnik do komentarza

Ten jest 2 razy cięższy i dobrze jest mieć dźwig warsztatowy. Zdejmuje się tak samo, ale z montażem jest kłopot. Z pokrywy wystaje jakieś cięgno ze sprężyną i ma zachodzić za śrubę od dźwigni miernika impulsów. Trzeba po prostu tego przypilnować, bo nie będzie działał jak źle zamontujesz. Z linką najlepsze jest to, że za jakiś czas znów ją zerwiesz. Jak kupiłem nową i po kilku użyciach rozpadło się zakucie. Zrobiłem po swojemu i trzyma kilka lat.

Odnośnik do komentarza

Poprostu potrzebny . Lubie jak wszystko jest ok. A przydaje sie Na przegląd nie jeżdze ,mówie im że szkoda płytek żeby popenkały .Kupiłem go z zerwaną linkom .Jedną 80 zajeżdziłem i nigdy linki nie wymieniałem . Nie miał chamólców i ktoś ręcznym hamował . Aż było bum. Robiłem mu remont . Dzięki za podpowiedz. Będe prubował widlakiem

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v