Skocz do zawartości

Massey Ferguson


szymek94

Masejki gotowe do pracy :)

  • Like 4

Rekomendowane komentarze

Którym sie lepiej jeździ ?

 

w starszym przełącznik zmiany biegów jest przy fotelu i się buja razem z operatorem, a w nowym jest z boku na stałe, wygodna ta zmiana jest ? 

Odnośnik do komentarza

Karol - ma amortyzacje osi, kabiny i tuza

Adrian - jezeli chodzi o to, żeby usiąść i caly dzień jechać to ten nowszy, a ciągłe wsiadanie wysiadanie, zmiana osprzętu to ten stary - mniej programowania, mniej się brudzi i tak ogólnie do tura zdecydowanie lepszy,chociaż przydałaby mu się ta funkcja sprzęgła w hamulcu. Do transportu zdecydowanie 5612.Zmiana biegów jest na prawej konsoli, a nie w podłokietniku :)

Odnośnik do komentarza

Mógłbyś wstawić zdjęcia amortyzacji kabiny. Chodzi mi o to jak jest kabina zgrana z ciągnikiem. Jest możliwość jej włączenia i wyłączenia z kabiny za pomocą przycisku na prawym słupku i jest jakaś możliwość jej regulacji? 

Odnośnik do komentarza

@korbi555 u mnie w dowodzie jest wbite prawie prawie 5,8T bez kilkundziesięciu kilogramów, a z wyposażenia które dodaje dla niego wagi to amortyzacja osi i przedni tuz+wom

Odnośnik do komentarza

mnie nie interesuje waga z dowodu :P bo to se można wsadzić ;) bo jakoś mi sie wydaje że nie waży dużo więcej od małego za nim ;)

Odnośnik do komentarza

Więc 5612 z tuzem, wałkiem, i obciążnikiem 870 kg waży ponad 6 ton :) piterq1991 a paliwa ile miałeś? bo może być różnica ze 150 l (max 180) ze względu na ilość paliwa :)

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v