dawid6330 106 Opublikowano 31 Lipca 2016 @Rolnik1973 to twoje posanie to juz nudne sie robi i monotonne.
kamil16251290 382 Opublikowano 31 Lipca 2016 On to robi by sprowokować innych do kłótni, nic innego. Jakby poważnie tak twierdził umiał by się jakoś rzeczowo wytłumaczyć. Już dawno powinien dostać bana dożywotniego za to ale moderatorzy śpią. Widzę że już swój komentarz skasował ze strachu. Patriota za dychę.
Gość Opublikowano 31 Lipca 2016 Raczej sam nie skasował tylko jeden z przydupasów admina, którzy usuwają niewygodne posty i nie mam na myśli tu tylko Rolnika1973.
karolas123 88 Opublikowano 31 Lipca 2016 claas da zwrot kosztow jesli ciagnik ma faktycznie 2,5k i jest naprawiaby w autoryzowanym serwisie.
kamil16251290 382 Opublikowano 31 Lipca 2016 @Thomas2135, sam kasuję, już nie raz tak robił. Pod jednym zdjęciem jak inni zaczęli po nim jechać to pokasował od razu kilka swoich komentarzy i zostało zdjęcie z komentarzami z których nie wiadomo o co chodzi.
Mateusz2424 17 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 claas da zwrot kosztow jesli ciagnik ma faktycznie 2,5k i jest naprawiaby w autoryzowanym serwisie. mógłbyś powiedzieć coś więcej o tym zwrocie kosztów?
karolas123 88 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Na niektóre elementy claas określa minimalny przebieg dla przykładu sprzegła w axosach lub te tłumiki drgań określił na około 4000h wiec jeśli nie przekroczysz połowy tego przebiegu a wystąpi awaria claas pokrywa cały koszt wymiany lub część w przypadku gdy stwierdzono zużycie tych elementów. Warunkiem jest serwisowanie ciągnika w autoryzowanym serwisie. Ponad to jeśli po okresie gwarancyjnym ciągnik jest serwisowany w autoryzowanym serwisie otrzymuje sie 20% rekompensate kosztów napraw.
Mateusz2424 17 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Na niektóre elementy claas określa minimalny przebieg dla przykładu sprzegła w axosach lub te tłumiki drgań określił na około 4000h wiec jeśli nie przekroczysz połowy tego przebiegu a wystąpi awaria claas pokrywa cały koszt wymiany lub część w przypadku gdy stwierdzono zużycie tych elementów. Warunkiem jest serwisowanie ciągnika w autoryzowanym serwisie. Ponad to jeśli po okresie gwarancyjnym ciągnik jest serwisowany w autoryzowanym serwisie otrzymuje sie 20% rekompensate kosztów napraw. w serwisie wgl o takim czyms takim. bede musiał o to zapytac.
Kustosz 11 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 To nie zależy od dealera, bo dla niego nie ma znaczenia czy to pójdzie na gwarancji czy zapłaci klient, a te procenty też nie są take jak pisze kolega, wszystko zależy od wielu czynników. Możesz i 100% zwrotu otrzymać w momencie kiedy ciągnik będzie po gwarancji i nie zostaniesz na lodzie.
karolas123 88 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 A ja napisałem, ze ktoś zostanie na lodzie? Warunkiem jest pogwarancyjne serwisowanie i tyle. Wiecej niz 25% do roboty claas nie da nigdy.
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się