Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

wisera-czy na zamówienie....tego to nie pytalem.Wiem,że posiadaja ten ciagnik od nowosci.Podobno ostatnie c360 tak wychodzily ale w takim malowaniu rzadko spotkać w okolicy.Nasza C330M jak również ta remontowana w mojej galerii byly z jakis tam powodów wstrzymane na export i zostaly w kraju.Obie zakupione w Mińsku Mazowieckim.I też nasza emka o dziwo jak na ten rocznik(1987) ma korpus pomalowany na czarno.Byc może i w tym przypadku było podobnie...nwm...musiałbym sie zapytać.

 

tytanowyJanusz-od nowosci ją macie?

Odnośnik do komentarza

mam identyczny i też jest z 92. Dziadek mówił że wtedy takie C-360 szły do Czech ale z jakiegoś powodu export został wstrzymany i coś dali na Polskę. Trudno było dostać C-360 bo na PL szły tylko 3p.

Odnośnik do komentarza

Ojciec opowiadał ze w latach 90 tych ludzie nie chcieli brac tych 360-3P bo juz było wiadomo ze to złomy są.Zwykłe 60-tki były wytrzymalsze niz te 3 cylindrowe gówno.

Odnośnik do komentarza

Radek mam 3P i od nowosci tylko 5 ha obrabia ojciec i ciagle mamy problemy od nowego z tym silnikiem.Mam do cb pytanie bo kupiles 60-tke.warto szukac zwykłą w oryginale w mozliwej cenie?i napewno jak sie przesiadłes to czujesz róznice czy nic?

Odnośnik do komentarza

@adam Masz rację im mowszy 3p tym gorsze gowno,zreszta jak ciapki itp.Najlepiej było trafić perkinsa z oryginalnym angielskim silnikiem te były mocne sądzę że jak takiego miał to do dzis silnik by był nietknięty.oryginalne były tylko te z początków produkcji

Odnośnik do komentarza

Jonek98 gdyby teraz powrociły lata 86-90 i produkowalibyt 3peki i  360 to co bys raczej wybrał?ja to raczej bym wolal zwykla nowke wziac i miec spokoj

Odnośnik do komentarza

@Jonek98 Dobrze gadasz  Gdyby nie Polacy dotykali silnika  to było by ok ale u nas jak wiadomo hołota była  wadliwe odlewy czy też gorsza jakość.

 

 

Zwykłą opłaca się  tak max do 15 tyś z przebiegiem 1,500 2,000 maks do 3 tys motogodzin.Widziałem zwykłą za 1981  700 mtg szkoda że nie pojechałem oglądać za 22 była wystawiona myślę że za 20 by poszła

Odnośnik do komentarza

@adam Jakbym 3p mógł trafić z angielskim silnikiem,to bym wziął.Tamte lata to były inne czasy brałeś co dali.3p ma jedną przewagę nad zwykła 60 jest bardziej uniwersalny że względu na bardziej uniwersalny silnik.Perkinsy 85-88 raczej nie psuły się bardziej niż zwykke,te 89 wzywz coraz gorsze były.Moj ma nalatane z 11-12 tys mtg pare napraw już było,ale skrzynia nie tykana Jescze.Zreszta ten ciągnik poza paroma plusami go padaka od komfortu zaczynając

Odnośnik do komentarza

Te silniki Perkinsa wymagały po prostu większej precyzji wykonania o wiele wiekszej jak rodzimy S-4003.Przez co wiele silników posiadało wady.Ci co na takie trafili przeklinają te silniki.....a drudzy znów nachwalic sie nie moga jaki to dobry traktor.

 

Ci co remontują takie traktory najlepiej o tym wiedzą jaka wersja ursusa i w jakich przedziałach rocznikowych pojawia się u nich częściej ;)

 

A co lepsze nie dość,że niektóre wadliwe to jeszcze ratują je najtańszymi częściami zrobionymi z plasteliny.Mamy wtedy efekt domina ;) Znam wiele takich przypadków......

 

My też posiadaliśmy C-360 3p od nowości.Powiem tak,pomimo dbania o ten traktor dobre oleje,czyste paliwo,prawidłowa eksploatacja trochę problemu mieliśmy z tym silnikiem...taki się trafił.Ale ogólnie źle go nie wspominamy i nie zamienilibyśmy go na zwykła.Sprzedaliśmy go z powodu zakupu większego ;) Teraz mamy renie z oryginalnym silnikiem Perkinsa i zero problemów ;)

 

 

 

Odnośnik do komentarza

Do perkinsa dobre paliwo to podstawa,bo inaczej daleko nie pojedzie.Ja do wszystkiego leje paliwo z orlena i nie pamiętam żeby były problemy

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v