vamos45 57 Opublikowano 25 Października 2016 Sprzęt znajomego Od nowości w jednych rekach.Cały w originale.W takim malowaniu wychodziły ostatnie c360. Odnośnik do komentarza
wisera 532 Opublikowano 25 Października 2016 Mój wujo ma z 91 (jest w galerii, zdjęcie ze zlotu ta z turem) i ma jeszcze stare malowanie Ona była robiona na zamówienie? Odnośnik do komentarza
tytanowyJanusz 4047 Opublikowano 25 Października 2016 U mnie też jest z 92 roku taka maszynka 3200mtg Odnośnik do komentarza
vamos45 57 Opublikowano 25 Października 2016 wisera-czy na zamówienie....tego to nie pytalem.Wiem,że posiadaja ten ciagnik od nowosci.Podobno ostatnie c360 tak wychodzily ale w takim malowaniu rzadko spotkać w okolicy.Nasza C330M jak również ta remontowana w mojej galerii byly z jakis tam powodów wstrzymane na export i zostaly w kraju.Obie zakupione w Mińsku Mazowieckim.I też nasza emka o dziwo jak na ten rocznik(1987) ma korpus pomalowany na czarno.Byc może i w tym przypadku było podobnie...nwm...musiałbym sie zapytać. tytanowyJanusz-od nowosci ją macie? Odnośnik do komentarza
tytanowyJanusz 4047 Opublikowano 25 Października 2016 kupiona 3 lata temu na 15ha zero awarii Odnośnik do komentarza
rafalkom1124 11 Opublikowano 25 Października 2016 mam identyczny i też jest z 92. Dziadek mówił że wtedy takie C-360 szły do Czech ale z jakiegoś powodu export został wstrzymany i coś dali na Polskę. Trudno było dostać C-360 bo na PL szły tylko 3p. Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 27 Października 2016 C-360 składali z resztek produkcyjnych i głównie na eksport na zamówienie może i w PL też tak było Odnośnik do komentarza
Adam111 47 Opublikowano 27 Października 2016 Ojciec opowiadał ze w latach 90 tych ludzie nie chcieli brac tych 360-3P bo juz było wiadomo ze to złomy są.Zwykłe 60-tki były wytrzymalsze niz te 3 cylindrowe gówno. Odnośnik do komentarza
wisera 532 Opublikowano 27 Października 2016 Bez przesady 3P to nie takie znowu g*wno. Wujo ma 3P dość wysłużonego już, ale jakoś nie narzeka Odnośnik do komentarza
Adam111 47 Opublikowano 27 Października 2016 Radek mam 3P i od nowosci tylko 5 ha obrabia ojciec i ciagle mamy problemy od nowego z tym silnikiem.Mam do cb pytanie bo kupiles 60-tke.warto szukac zwykłą w oryginale w mozliwej cenie?i napewno jak sie przesiadłes to czujesz róznice czy nic? Odnośnik do komentarza
jonek98 2711 Opublikowano 27 Października 2016 @adam Masz rację im mowszy 3p tym gorsze gowno,zreszta jak ciapki itp.Najlepiej było trafić perkinsa z oryginalnym angielskim silnikiem te były mocne sądzę że jak takiego miał to do dzis silnik by był nietknięty.oryginalne były tylko te z początków produkcji Odnośnik do komentarza
Adam111 47 Opublikowano 27 Października 2016 Jonek98 gdyby teraz powrociły lata 86-90 i produkowalibyt 3peki i 360 to co bys raczej wybrał?ja to raczej bym wolal zwykla nowke wziac i miec spokoj Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 27 Października 2016 @Jonek98 Dobrze gadasz Gdyby nie Polacy dotykali silnika to było by ok ale u nas jak wiadomo hołota była wadliwe odlewy czy też gorsza jakość. Zwykłą opłaca się tak max do 15 tyś z przebiegiem 1,500 2,000 maks do 3 tys motogodzin.Widziałem zwykłą za 1981 700 mtg szkoda że nie pojechałem oglądać za 22 była wystawiona myślę że za 20 by poszła Odnośnik do komentarza
Adam111 47 Opublikowano 27 Października 2016 i co adi gdybys ją kupił to pewnie pozniej bys ja sprzedal Odnośnik do komentarza
jonek98 2711 Opublikowano 27 Października 2016 @adam Jakbym 3p mógł trafić z angielskim silnikiem,to bym wziął.Tamte lata to były inne czasy brałeś co dali.3p ma jedną przewagę nad zwykła 60 jest bardziej uniwersalny że względu na bardziej uniwersalny silnik.Perkinsy 85-88 raczej nie psuły się bardziej niż zwykke,te 89 wzywz coraz gorsze były.Moj ma nalatane z 11-12 tys mtg pare napraw już było,ale skrzynia nie tykana Jescze.Zreszta ten ciągnik poza paroma plusami go padaka od komfortu zaczynając Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 27 Października 2016 Na kij miałbym ją sprzedawać? i ładować 20 koła.Można schować do garażu nakryć kocem i za 10 lat suma 2 razy taka Odnośnik do komentarza
vamos45 57 Opublikowano 27 Października 2016 Te silniki Perkinsa wymagały po prostu większej precyzji wykonania o wiele wiekszej jak rodzimy S-4003.Przez co wiele silników posiadało wady.Ci co na takie trafili przeklinają te silniki.....a drudzy znów nachwalic sie nie moga jaki to dobry traktor. Ci co remontują takie traktory najlepiej o tym wiedzą jaka wersja ursusa i w jakich przedziałach rocznikowych pojawia się u nich częściej A co lepsze nie dość,że niektóre wadliwe to jeszcze ratują je najtańszymi częściami zrobionymi z plasteliny.Mamy wtedy efekt domina Znam wiele takich przypadków...... My też posiadaliśmy C-360 3p od nowości.Powiem tak,pomimo dbania o ten traktor dobre oleje,czyste paliwo,prawidłowa eksploatacja trochę problemu mieliśmy z tym silnikiem...taki się trafił.Ale ogólnie źle go nie wspominamy i nie zamienilibyśmy go na zwykła.Sprzedaliśmy go z powodu zakupu większego Teraz mamy renie z oryginalnym silnikiem Perkinsa i zero problemów Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 27 Października 2016 Vamos45 Tak apropo sprawdziłeś ten symbol farby? Odnośnik do komentarza
vamos45 57 Opublikowano 27 Października 2016 Tak znalazłem w zdjęciach.Podrzuce Ci na pw. Odnośnik do komentarza
jonek98 2711 Opublikowano 27 Października 2016 Do perkinsa dobre paliwo to podstawa,bo inaczej daleko nie pojedzie.Ja do wszystkiego leje paliwo z orlena i nie pamiętam żeby były problemy Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się