Skocz do zawartości

Ursus 9014H


kamilo137

W dalszym ciągu zakładając nowa tarczę na zużyty wałek WOM widać dokładnie zużycie wałka. Tarcza ma luzy poprzeczne i wyraźny luz na frezie.


Rekomendowane komentarze

Ja bym zmieniał wałek .miałem podobnie przy 3512 ale przebieg znacznie większy i tarcza wystukała wałek . jeśli wom w środku to podobnie jak w case z przekładnią Hydra-Shift 

Odnośnik do komentarza

W Jumzie takie coś by nie wystąpiło, ale jaki tam jest wałek :P

Jumz to inna technologia produkcji oparta na recepturze z 1954r W prawdzie wałek ma 10 wielowypustów i czasem się zmienia wałek  .Tylko cena wałka na pierwszy stopień do jumza to koszt 150zł na drugi dałem 220zł za orginał w smarze i papierku . Według nauki to wałek z drobny frezem ma wytrzymać większe obciążenia . Niestety wszystko idzie w sztuki a nie w jakość . a wymiana wałka w taki ursusie polega chyba na ponownym rozpołowieniu skrzyni od mostu i cofaniu wałków jak to ma miejsce w 3512 .No trzeba zaczepić kosiarkę do kukurydzy i się okaże czy wytrzyma obciążenia na wom 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v