Skocz do zawartości

Lemken zimowa konserwacja


S-Piotr

Troszkę chęci i lakieru asfaltowego,i konserwacja 100% lepsza od maziania olejami lub smarami.


Rekomendowane komentarze

Jeśli umiesz czytać to w ogłoszeniu jest napisane REBE WERK a na zdjęciu jest LEMKEN 

części kupisz w np,Unirolu co do uszkodzonej kości to podpięcie pod rozdzielacz nie zapewni obroty pługa.

Farb wyciera się na jednym przejeździe pługa. szybciej niż rdza.

Odnośnik do komentarza

Wiem że nazwa inna ale wygląd prawie identyczny więc pomyślałem że może gościu w ogłoszeniu się pomylił. Napisz na jakiej zasadzie przepływu oleju i wysuwu tłoka polega obrót.

Odnośnik do komentarza

Ja wiem ze to nie jest ta sama nazwa ale pomyślałem że gość z ogłoszeniem może się pomylił. Możesz opisać działanie obrotu, przepływ oleju i wysuwu tłoka.

Odnośnik do komentarza

Troszkę grzeczniej, na ogłoszeniu jest napisane rabewerk a nie REBE WERK i jeśli nie umiał bym czytać to i pisać bym nie mógł umieć. (Tak do ścisłości jak każdy się wszystkiego czepia)

Odnośnik do komentarza

jeszcze prościej puszka jakiej farby antykorozyjnej. Nawet zwykła farba do metalu też zabezpieczy lepiej jak spalony olej.

zwykła farba coś tam kosztuje a olej rzepakowy z tłoczarni ok 2zł/l i ropownicą oblecisz chwila moment bez mycia potem pistoletu itd jeszcze ładnie przy tym pachnie frytkami :)

Odnośnik do komentarza

Najlepsza wg mnie konserwacja to towot ( smar stały łt-43) plus pomalowanie go farbą w spray'u - wtedy nie spłukuje deszcz smaru bo farba tworzy skorupkę , bardzo lekko też tą konserwację później usunąć :)

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v