T-25 A2+ TUR
Druga opona zmieniona, ruskie Kama jednak nie podołały. Przy okazji po części zrobiony został mały remont przedniej osi, pozostało jeszcze dotoczyć nowe tuleje do przegubów kulowych drążka kierowniczego. Na próbę założony akumulator z busa gdyż stare już nie bardzo trzymały zobaczymy jak się spisze na dłuższą metę, póki co jest lepiej. Panowie doradzi ktoś jak sensownie wykonać albo najlepiej podrzuci zdjęcia wzmocnień ramy ładowacza? Szukam pomysłu jak to wzmocnić, gdyż jak zauważyłem przy cięższych ładunkach trochę to pracuje. Widziałem już jakieś kombinacje z odciągami do tyłu pod skrzynią biegów ale w sumie nic konkretnego nie wypatrzyłem. Ktoś coś?
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się