Skocz do zawartości

Ramie kierownicze w Ursusie C-330


gzC330

Zdjęcie dodane na prośbę kolegi

koroll.


Górna część to oryginalne ramię z C-360. Natomiast w miejsce otworu na przegub został dospawany kawałek z ramienia od C-330.


Rekomendowane komentarze

dzięki za zdjęcie. jak myślisz lepiej jest wstawić kolumnę z c360 czy sprzedać kolumnę dołożyć i wstawić elektryczne wspomaganie ?

Odnośnik do komentarza

korrol w moim przypadku zmiana na kolumnę z C360 zmniejszyło silę jaką trzeba było użyć do kierowania mimo że mam do naprawy przednią oś ( nadmierne luzy na zwrotnicach ). Wadą jest że w porównaniu do oryginalnej przekładni tutaj trzeba zrobić więcej obrotów kierownicą. Myślałem o wspomaganiu elektrycznym ale stwierdziłem że za dużo roboty z tym i w razie jakieś awarii wspomagania lub akumulatora elektryczne wspomaganie będzie stawiać opór.

seweryn20 wiem że to ładnie nie wygląda ale inaczej tego nie można rozwiązać. Byłem u znajomego co ma też tą przekładnie w C330 i też ma ramię spawane z dwóch.

Odnośnik do komentarza

Trzeba to elegancko zrobić, nadspawać więcej, obrobić w ładny kształt jak oryginał żeby ci nikt nie zarzucił że z dziadostwa ulepione. 

Odnośnik do komentarza

też lubię spawać, ale chyba wąsów bym nie spawał... no chyba że to byłby naprawde jakiś nietyp nie do ogarnięcia, ale nigdy w tym miejscu, jak koniecznie chciałeś to tak ogarnąć, to trzeba było sama tulejke dospawać do wąsa i wtedy owinąć jakimś płaskownikiem, -przynajmniej w mojej opinii byłoby to lepszym rozwiązaniem

Odnośnik do komentarza

Wolał bym skrócić wąsa przy zwrotnicy bo jest on prosty da się to w łatwy sposób zrobić tak by nie było śladu kombinacji.Poza tym to liczba obrotów będzie taka sama jak w 60-ce i nie za bardzo widzę powód by to zmieniać.

Odnośnik do komentarza

gzC330 co za dużo roboty z wspomaganiem? Człowieku ja mam wspomaganie od lublina już z 4 lata mam tura i tam niema co się popsuć dałem za nią 300zł  a ty za kolukmne dałeś pewnie ponad 900zł to już byś kupił prbitrol i siłownik i pompę nsz 10 ruską i koło pasowe dorobił pochwal się że jeszcze kupiłeś drążek porzeczny od c360 z wąsami co wyniosło pewnie z 250 zł za te pieniądze miałbyś eleganckie wspomaganie 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v