Skocz do zawartości

Zimowe Paliwo odporne na mróz (-35stopni)


Areeckii

Wspaniałe zimowe (odporne na silny mróz ) paliwo ze znanej stacji O... Tak wyglada po jednym dniu na -14 stopniach.




Rekomendowane komentarze

ale jaja , u nas czy to orlen czy stały dostawca to przy -24 jest wszystko ok, ale przy -35 nie wiem co by się działo , w jakim regionie taki mróz ?

Odnośnik do komentarza

U mnie z tej stacji biorę, nigdy problemow nie miałem nawet w - 15 do 20 jak auto po 8 godzin na dworze stało

Odnośnik do komentarza

Kiedy kupowane? Orlen ma bodaj 3 rodzaje niezależnie czy to ekonomik czy verva. Lotos ma 1 rodzaj do -32 w dynamicu co by oznaczało, że niema w nim biododadtków.... Jak dotrzesz do kart produktów ze stron internetowych będziesz miał lepszy pogląd. Najlepiej dolać lotniczego paliwa bo dodatki przeciwdepresyjne trzeba lać przed bo po już słabo.

Odnośnik do komentarza

Kiedyś też mieli syf, sam sobie kupiłem zimówki z tej stacji to już lepsza letnia orginalna ruska wychodziła... 

Odnośnik do komentarza

W valtrze pewnie same błędy się paliły. ? Mam dwie Valtry i na podobnym paliwie przerabiałem to parę razy .

Ciągłe błędy to L302 L305 F232 i E180. Znasz może ich znaczenie ?

Odnośnik do komentarza

Orlen omijam szerokim łukiem zawiodłem się jakiś czas temu na ropie i na benzynie teraz tylko na lotosie tankuje i jak narazie wszystko ok, kurcze dodaje kom poprzez aplikacje na tel i ucielo mój komentarz dodał się tylko początek to już któryś raz tak mam, miał ktoś może podobny problem?

Odnośnik do komentarza

Stacja może być użytkowana na zasadzie franczyzy wtedy niektórzy ajenci kombinują...no i te Dodatki BIO...

Odnośnik do komentarza

Panowie ja paliwo biore od lokalnego przedsiębiorcy to ostatni raz brałem we wrześniu to wątpie by było zimowe to teraz w mrozy -17 nawet żeby kasza się zrobiła no poprostu nic a ciągniki palą jak trzeba :)

Odnośnik do komentarza

Prawidlowo zimowe paliwo powinno zawierać jak naj mniej parafiny bo to ona odpowiada za to ze tak się dzieje z paliwem podczas mrozów.w starych ciągnikach i samochodach bardzo dobrze spradzała się bęzyna ale w nowych układach szkodzi niby bo za sucha do wtryskiwaczy.kiedyś w serwisie scanii kazali lać naftę oczyszczoną ale to też słabe.rozmawiałem z kierowcą rosyjskim i pytałem się jak sobie radzą  z dużymi mrozami i paliwem to powiedział że na zbiornik 500 -700 l leje butelke plynu hamulcowego da1 a jeździ rocznym dafem ale ja bym się bał zastosować takiej mieszanki ale trzeba by zrobić maly eksperymeny-wziąć litrę ropy i wlać da1 i wystawić na mruz.łańcuchy to wiem że się sprawdzają w zbiornikach

Odnośnik do komentarza

Na orlenowskie "zimowe" paliwo naciąłem się raz, z 10 lat temu. Teraz samochód tankuje najczęściej na stacjach marketowych (Carrefour, Tesco, Inter Marche) ze względu na cenę i nigdy nie było problemu. Dla pewności przy temperaturach poniżej ok. -5 stopni dolewam DFA-39 i nigdy nie było problemów z odpalaniem nawet przy ekstremalnych mrozach. Do ciągników w sezonie zwykle zamawiamy dostawę, ale poza sezonem, jak schodzi mniej paliwa, to też przywozimy z marketowych stacji. Zimą z użyciem dodatku nie sprawia problemów.

Kiedyś nawet używaliśmy zimą letniego paliwa, tylko z większą ilością tego dodatku.

Odnośnik do komentarza

ja mam z orlenu jak wczoraj odpalalem farmtraca to pomki nie bylo slychac tak slabo ciagla bo geste jak cholera wszystko przez to bio

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v