czesio200 3400 Opublikowano 11 Stycznia 2017 od zera zrobiona czy rama z rozrzutnika? w jaki sposób ją zarejestrowałeś? Odnośnik do komentarza
pawelch1 1 Opublikowano 11 Stycznia 2017 niebędzie problemów z zamkami bocznych burt?, trzeba było założyć takie same jak w tylnej burcie Odnośnik do komentarza
Wojtek113 6 Opublikowano 11 Stycznia 2017 od zera zrobiona czy rama z rozrzutnika? w jaki sposób ją zarejestrowałeś? Witaj. Rama zrobiona z ceownika 120 bo ciężko kupić dobrą ramę a jak ci przyjdzie przerabiać starą i wzmacniać jeszcze to lepiej zrobić nową i mniej się o robisz..Jeżeli chodzi o papiery to miałem wóz z papierami ale nie zgadza się masa własna i ładunku miał tylko 900kg i trzeba eksperta żeby oszacował ładowność i teraz jest 3t i wpisał masę wlasną1200kg bo tyle waży za to gość wzioł 300zł i wtedy do przeglądu jedziesz i oni wpisują nowe dane w dowód i gotowe. Odnośnik do komentarza
Wojtek113 6 Opublikowano 11 Stycznia 2017 Jaki rozmiar opon i ciśnienie? Opony 11,5x15,3 a ciśnienie nabiłem 3 atmosfery Odnośnik do komentarza
Wojtek113 6 Opublikowano 11 Stycznia 2017 niebędzie problemów z zamkami bocznych burt?, trzeba było założyć takie same jak w tylnej burcie Problemu nie powinno być, a takie zamki miałem i założyłem bo nie chciałem kolejnych kosztów bo to kolejne 300 zł. Odnośnik do komentarza
pawelch1 1 Opublikowano 11 Stycznia 2017 trzec pamiętać aby zamek był zawsze dobrze napięty , z czasem może pojawić się luz i jarzmo może się wyślizgoąć z haka Odnośnik do komentarza
czesio200 3400 Opublikowano 11 Stycznia 2017 No to fajnie, że udało się to stosunkowo niedużym kosztem zarejestrować w naszym pięknym kraju Odnośnik do komentarza
radek27 19 Opublikowano 12 Stycznia 2017 eksperta, tzn do kogo się zgłosiłeś? to idąc tym tropem, mógłbym sobie przerobić sztywną przyczepę na wywrotke i mi to ktoś podbije? Odnośnik do komentarza
Wojtek113 6 Opublikowano 12 Stycznia 2017 eksperta, tzn do kogo się zgłosiłeś? to idąc tym tropem, mógłbym sobie przerobić sztywną przyczepę na wywrotke i mi to ktoś podbije? Witam. Ja zrobiłem tak że zabrałem dowód rejestracyjny i pojechałem do okręgowej stacji diagnostycznej i zapytałem czy da radę to zrobić i dali namiary na swojego eksperta jak on wystawił papiery to pojechałem do przeglądu.Tylko ja miałem w dowodzie wpisane przyczepa uniwersalna sam , a przyczepę sam możesz przebudować ale nie możesz zbudować.Nie wiem jakie TY masz papiery. Odnośnik do komentarza
czesio200 3400 Opublikowano 13 Stycznia 2017 pewnie chodzi o rzeczoznawcę. sztywną na wywrotkę możesz przerobić bez żadnych zmian w papierologi jest tylko jeden warunek, że rama główna nie będzie ruszana Odnośnik do komentarza
radek27 19 Opublikowano 17 Stycznia 2017 więc nie zrobisz bo wspawanie poprzeczki pod siłowniki to już ingerencja. Chyba że założysz ramę z podramówką jak w starze. Odnośnik do komentarza
Kuba1993 8 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 A kto to wie, czy była ingerencja czy nie... Odnośnik do komentarza
czesio200 3400 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 o tym, że jest dodatkowa poprzeczka to wiem pewnie tylko ja, bo taki policjant to nie ma nic do tego patrzy tylko na papiery i stan techniczny. a i taki urzędowy rzeczoznawca pewnie musiał by być mocno kumaty, żeby wiedział co było fabrycznie a co nie. Ludzie różne cuda tworzą takie przerobienie przyczepy na wywrotkę to pikuś jest Odnośnik do komentarza
abc1922 1 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Podał byś mi wymiary paki i wielkość, wymiar ceownika ramy dolnej i z czego zrobiłeś zaczep przedni? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się