AndrzejMikulewicz 273 Opublikowano 23 Stycznia 2017 jeszcze ruda się nie robi A te plamki wyglądają jak wżery jakieś. Odnośnik do komentarza
stempos1980 7953 Opublikowano 23 Stycznia 2017 a jaki przebieg mają te panewki?ciśnienie trzym dobrze. Odnośnik do komentarza
Tomaszek8504 52 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Ciągnik sprowadzony z Belgii, jest on z 1973roku, licznik stanął na 5500mth. Ciśnienie od średnich obrotów 3 bary, na wolnych 1, małe wahania w zależności od obrotów. Mam cichą nadzieje że nominał, ale nie mam czym zmierzyć. Są tanie mikrometry na allegro ale nie wiem czy tym dobrze zmierzy. Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Zanieś wał do zakładu tylko dobrego polecanego w okolicy zmierzą ci i mogą doradzić czy szlif czy nowe panewki może hulać Odnośnik do komentarza
grzesmaly 701 Opublikowano 23 Stycznia 2017 nie cudoj daj nowe i kita dalej szkoda pchac sie w koszta Odnośnik do komentarza
Tomaszek8504 52 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Wału nie będę wyciągał bo zmieniam tylko tuleje, tłoki. Ten ciągnik nie będzie ciężko pracował tylko drobne rzeczy i maszt na przód mam założyć bo powiększam nasadzenia drzew pod modernizacje. Nowa pompa oleju i może filtr od 360 i dobry olej W50 zwiększy jeszcze ciśnienie. Odnośnik do komentarza
Tomaszek8504 52 Opublikowano 24 Stycznia 2017 Na panewce pisze 5101 0304. Co to może znaczyć? Odnośnik do komentarza
sebe1033 397 Opublikowano 20 Marca 2017 nr katalogowy i panewki nominał nie trzeba mierzyć jakby nie było tego nr to podrubka (oryginał tez ma ten nr) jakby było jeszcze R1 albo 010 to pierwszy szlif R2 czy 020 drugi itd Odnośnik do komentarza
Tomaszek8504 52 Opublikowano 20 Marca 2017 To fajnie że oryginał. Potwierdził to zakład, szef zmierzył zwykłą suwmiarką elektroniczną z 2 miejscami po przecinku (co mnie zdziwiło) i stwierdził nominał. Kupiłem nowe Bimet, wlałem Turdus i wzrosło trochę ciśnienie, ale dokładnie będę wiedział jak go porządnie zagrzeje, na razie to się docierał na postoju po 2 godziny Odnośnik do komentarza
sebe1033 397 Opublikowano 21 Marca 2017 zawsze to grubsze nie wyślizgane a tak z ciekawości nakrętki na korbowodach na płaskich podkładkach jak w 7211 czy jak w 360 koronkowe z zawleczkami :huh: Odnośnik do komentarza
Tomaszek8504 52 Opublikowano 21 Marca 2017 Nakrętki koronkowe na zawleczkę. Ogólnie wszystkie części poszły od c-360, szpilki głowicy grubsze to powiększyłem otwory w uszczelkach. Tylko pokrywa rozrządu jest zetorowska, i pokrywy boczne wałka rozrządu też zetorowskie. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się