kojot629 257 Opublikowano 19 Lutego 2017 U mnie tez to bylo przerabiane, ale olej dalej cieknie. NIe wiem czy to moze obudowa wytarta juz, czy moze oring nieodpowiedniej grubosci. Odnośnik do komentarza
patryk22134 16 Opublikowano 19 Lutego 2017 W tym Ursusie ewidentnie widać że oringi na pompach twarde ale głuwnie leciało z króćca na pompie od hydrauliki zewnętrznej Odnośnik do komentarza
Michal984 617 Opublikowano 19 Lutego 2017 Jest tam troche tych oringów, jak juz wymieniać to wszystkie, moze tez się lać olej, z tego co się wałek przerzuca 540 i 1000 obrotów Odnośnik do komentarza
Piotr1216 1217 Opublikowano 19 Lutego 2017 U mnie jeszcze w 902 był wyciek na takiej tulejce co jest wsadzona w blok pośredniej, a w nią dźwignia od przełączania prędkości wom, ciekło pomiędzy blokiem a tą tulejką bo nie było tam żadnych uszczelnień, trzeba było zrobić rowki na oringi i po założeniu był spokój, było już czyściutko Odnośnik do komentarza
patryk22134 16 Opublikowano 19 Lutego 2017 Dzięki za podpowiedź jotro sprawdzę te uszczelnienia bo może być tak jak piszecie Odnośnik do komentarza
Michal984 617 Opublikowano 19 Lutego 2017 Ogolnie wymien wszyskie oringi jest ich tam około 6 jak się nie mylę Koszt nie wielki ale potem lepiej mieć spokój niż żałować, że się nie wymieniło lub zapomniało Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się