Gość Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Bo zamiast tej gównianej uszczelki daj kolego gruby oring i po sprawie U siebie tak mam już od dawna dawna i koniec problemu z poceniem się w tym miejscu Odnośnik do komentarza
stempos1980 7953 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 po prostu poszła ci kompresja do oleju i dlatego idzie ci olej korkiem-szykuje ci się remont i wtedy ci ręce opadną Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Jeśli sadzi bardzo mocno to tak jak wyżej kolega napisał remont sie szykuje. U mnie ta uszczelka moment sie twarda robiła i tak brzydko przepacało (nie rozumieć że sadziło wlewem) Odnośnik do komentarza
Alek94NH 4 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 znam ten ból, silnik się pomalutku kończy ale jak Ci dobrze silnik zrobią to zapomnisz o zapoconym wlewie zapewniam, wiem co mówię Odnośnik do komentarza
Scappy 14 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Słabo to widzę . Silnik miał robiony remont 4 lata temu . Szlif wału , nowe tłoki , tuleje itd . Rok później pojawił się MTZ więc 60tka ciężkiego żywota nie miała . Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Może przegrzałeś czy co,albo liche zestaw naprawcze lub pęknięte pierścienie przyczyn sporo Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Alek94NH Silnik w swoim mam zdrowy tylko uszczelka gumowa wytrzymywała pół roku , a potem robiła sie taka twarda , że można było ja złamać, wiec dalem oring i mam problem z tym gównem "no name " z głowy. A uszczelki lepszej krajowej produkcji nie mogłem dostać ;/ Gdyby kończyła się kompresja ,to nawet i ten oring nic by nie dał Odnośnik do komentarza
Scappy 14 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Może przegrzałeś czy co,albo liche zestaw naprawcze lub pęknięte pierścienie przyczyn sporo Przegrzanie odpada niema przy czym . Temperatura zawsze pod kontrolą ! Problem pojawił się w pierwszej połowie marca . Jakieś sposoby aby upewnić się że na pewno kompresja poszła do oleju ? Odnośnik do komentarza
marekc 65 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 z prawej strony silnika masz takie dwa okienka odkręć jedno to ci korkiem nie będzie dmuchało Odnośnik do komentarza
withanight 1108 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Trochę z innej beczki, żeby nie zakładać tematu.W 3p po włączeniu 1 szosowej słychać wyraźny stukot, po odkreceniu tej obudowy od wajchy ukazują się dwie śrubki m8 obok tego "plaskownika" z trzema dolkami które są luźne a zapewne powinny być dokrecone, ktoś, coś doradzi w temacie? Odnośnik do komentarza
LEX266 250 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Są takie wkłady druciane do filtrów powietrza (coś jak druciak do zmywania)- przymocuj taki jeden solidnie do korka od spodu i włóż do otworu. Olej bedzie zatrzymywany na tym wkładzie. Ale musisz zlikwidować przyczynę... Odnośnik do komentarza
klecu 7 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 a najlepiej to spuścić olej i wtedy nie będzie miał co przepuszczać ten nie szczelny korek Odnośnik do komentarza
rexx123 36 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Silnik do remontu, a przynajmniej pierścienie do wymiany. Odnośnik do komentarza
withanight 1108 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 W 3p jest odma, tu też chyba jest... Odnośnik do komentarza
Ursusc385 1658 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Odma wlaśnie jest w tym korku, w tym ciągniku Odnośnik do komentarza
hajer25 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Witam jestem na forum nowy ale coś z własnej autopsji w moim ciągniku robi się tak jak jeżdżę na załączonej sprężarce.Mam pytanie od czego ta rurka miedziana na zdjęciu? Odnośnik do komentarza
bartek5100 24 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Sprawdz czy oleju nie przybywa , mialem kiedys tak jak tuleja pękła i woda do oleju sie dostała i wylewało korkiem. Odnośnik do komentarza
hardkor113 637 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Szykuje sie remoncik ja juz robilem w tym roku.Glowice i pierscienie bo byly zjechane. Odnośnik do komentarza
pawel94 21 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Skoro jest nowy korek i nowa uszczelka, to już wiadomo Kolego, wyjmij uszczelkę i obetnij ją dookoła o ok. 1 mm żeby nie "siedziała" ciasno w korku. Dzisiejsze uszczelki są robione trochę za duże i "za dobrze" uszczelniają, przez co silnik nie oddycha, stąd olej. Daj znać czy pomogło Odnośnik do komentarza
Scappy 14 Opublikowano 3 Maja 2017 Skoro jest nowy korek i nowa uszczelka, to już wiadomo Kolego, wyjmij uszczelkę i obetnij ją dookoła o ok. 1 mm żeby nie "siedziała" ciasno w korku. Dzisiejsze uszczelki są robione trochę za duże i "za dobrze" uszczelniają, przez co silnik nie oddycha, stąd olej. Daj znać czy pomogło Kolega ma racje . Po obcięciu uszczelki dookoła i założeniu z powrotem problem znikł . Także koledzy od remontu raczej nie mieli racji . Pozdrawiam . Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 3 Maja 2017 Wystarczyło zrobić prosty Test zdjąć korek i zobaczyć czy olejem pluje obyło by się bez tych hipotez zbędnych Odnośnik do komentarza
Scappy 14 Opublikowano 3 Maja 2017 hm - nowe i zjepsute. Co zrobisz jak nic nie zrobisz Wystarczyło zrobić prosty Test zdjąć korek i zobaczyć czy olejem pluje obyło by się bez tych hipotez zbędnych Akurat mi się nie dodało żeby tak sprawdzić . Zapamiętam . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się