Skocz do zawartości

Ursus C-360


Scappy

Olej wyciska się korkiem wlewu oleju . Korek nowy , uszczelka też . Ręce opadają - , -


Rekomendowane komentarze

Bo zamiast tej gównianej uszczelki daj kolego  gruby oring i po sprawie :) U siebie tak mam już od dawna dawna i koniec problemu z poceniem się w tym miejscu :)

Odnośnik do komentarza

Jeśli sadzi bardzo mocno to tak jak wyżej kolega napisał remont sie szykuje. U mnie ta uszczelka moment sie twarda robiła i tak brzydko przepacało (nie rozumieć że sadziło wlewem) 

Odnośnik do komentarza

znam ten ból, silnik się pomalutku kończy ale jak Ci dobrze silnik zrobią to zapomnisz o zapoconym wlewie :) zapewniam, wiem co mówię

Odnośnik do komentarza

Słabo to widzę :D . Silnik miał robiony remont 4 lata temu . Szlif wału , nowe tłoki , tuleje itd . Rok później pojawił się MTZ więc 60tka ciężkiego żywota nie miała ;) .

Odnośnik do komentarza

Alek94NH Silnik w swoim mam zdrowy tylko uszczelka gumowa wytrzymywała pół roku , a potem robiła sie taka twarda , że można było ja złamać, wiec dalem oring i mam problem z tym gównem "no name " z głowy. A uszczelki lepszej krajowej produkcji nie mogłem dostać ;/ Gdyby  kończyła  się kompresja ,to nawet i ten oring nic by nie dał  :)   

Odnośnik do komentarza

Może przegrzałeś czy co,albo liche zestaw naprawcze lub pęknięte pierścienie przyczyn sporo

 

Przegrzanie odpada niema przy czym :D . Temperatura zawsze pod kontrolą ;)

Problem pojawił się w pierwszej połowie marca .

Jakieś sposoby aby  upewnić się że na pewno  kompresja poszła do oleju ?

Odnośnik do komentarza

Trochę z innej beczki, żeby nie zakładać tematu.W 3p po włączeniu 1 szosowej słychać wyraźny stukot, po odkreceniu tej obudowy od wajchy ukazują się dwie śrubki m8 obok tego "plaskownika" z trzema dolkami które są luźne a zapewne powinny być dokrecone, ktoś, coś doradzi w temacie?

Odnośnik do komentarza

Są takie wkłady druciane do filtrów powietrza (coś jak druciak do zmywania)- przymocuj taki jeden solidnie do korka od spodu i włóż do otworu. Olej bedzie zatrzymywany na tym wkładzie. Ale musisz zlikwidować  przyczynę...

Odnośnik do komentarza

Witam jestem na forum nowy ale coś z własnej autopsji w moim ciągniku robi się tak jak jeżdżę na załączonej sprężarce.Mam pytanie od czego ta rurka miedziana na zdjęciu?

Odnośnik do komentarza

Skoro jest nowy korek i nowa uszczelka, to już wiadomo :) Kolego, wyjmij uszczelkę i obetnij ją dookoła o ok. 1 mm żeby nie "siedziała" ciasno w korku. Dzisiejsze uszczelki są robione trochę za duże i "za dobrze" uszczelniają, przez co silnik nie oddycha, stąd olej. Daj znać czy pomogło :)

Odnośnik do komentarza

Skoro jest nowy korek i nowa uszczelka, to już wiadomo :) Kolego, wyjmij uszczelkę i obetnij ją dookoła o ok. 1 mm żeby nie "siedziała" ciasno w korku. Dzisiejsze uszczelki są robione trochę za duże i "za dobrze" uszczelniają, przez co silnik nie oddycha, stąd olej. Daj znać czy pomogło :)

 

Kolega ma racje :D . Po obcięciu uszczelki dookoła i założeniu z powrotem problem znikł .

Także koledzy od remontu raczej nie mieli racji ;) .

 

Pozdrawiam .

Odnośnik do komentarza

Wystarczyło zrobić prosty Test zdjąć korek i zobaczyć czy olejem pluje obyło by się bez tych hipotez zbędnych

Odnośnik do komentarza

hm - nowe i zjepsute.

 

Co zrobisz jak nic nie zrobisz :)

 

 

Wystarczyło zrobić prosty Test zdjąć korek i zobaczyć czy olejem pluje obyło by się bez tych hipotez zbędnych

 

Akurat mi się nie dodało żeby tak sprawdzić . Zapamiętam :D .

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v