kirpic 16 Opublikowano 25 Lipca 2017 Przerabiałeś go w środku chodzi o smarowanie korbowodów ?, cos mi sie nie widzi ten wydech masz rure od autobusu bo idzie w dół ja mam taki silnik od autosana na zapas z tond wiem , oprócz tego musisz mieć też pompę wtryskową od torba wydaje mi się Odnośnik do komentarza
Borekk17 908 Opublikowano 25 Lipca 2017 Kombajn nie mój silnik jest chyba z autobusu Odnośnik do komentarza
mateuszc355 2180 Opublikowano 25 Lipca 2017 Silniki z autobusu nie wytrzymują pracy w kombajnie Odnośnik do komentarza
kitowiak 529 Opublikowano 25 Lipca 2017 @mateusz355 nie zgodzę się z tym wszystko zależy od dbania o niego Odnośnik do komentarza
timo 824 Opublikowano 26 Lipca 2017 Tyle, co zyskał na turbinie, to stracił na oporze spalin w tej literze "L" Odnośnik do komentarza
Borekk17 908 Opublikowano 26 Lipca 2017 Ale za to chodzi cichutko jak pszczółka nie ryczy jak wściekły Odnośnik do komentarza
Uziu92 8395 Opublikowano 27 Lipca 2017 kto to rzeźbił ? dolot z rur kanalizacyjnych, wydech z jakiegos profila Odnośnik do komentarza
Gość konteno Opublikowano 27 Lipca 2017 nie ma za bardzo skąd wyciągnąć mocy z silnika przed sprzęgłem bo jakby było skąd napędzić kompresor śrubowy to miałby kopa jak rekord lub lepiej a werczałby dalej jak super Odnośnik do komentarza
Uziu92 8395 Opublikowano 27 Lipca 2017 kompresor do silnika w kombajnie sie nie nadaje zbytnio, inna charakterystyka niz w turbinie. Odnośnik do komentarza
iron 1040 Opublikowano 27 Lipca 2017 ale silnik w kombajnie nie potrzebuje dołu tylko górę i czy to turbo czy kompresor to najedź wyjdzie Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się