extrabyk 5594 Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Po jakim przebiegu ? Obstawiasz słabej jakości paliwo czy też słabej jakości pompę i wtryski ? Odnośnik do komentarza
kokoman0 313 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Jaki koszt części? W sensie wtryski i pompa. Wyryski da się zregenerować czy standardowo przy Denso części brak? Odnośnik do komentarza
pp1208 706 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 M108S było nie dopracowane i pewnie to się przyczynilo do tej awarii Odnośnik do komentarza
LEX266 250 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 U mojej siostry po trzech latach eksploatacji ok. 1200 mth. Pompa, pompka zasilająca, wtryskiwacze (wszystko regenerowane) + koszt naprawy = ok.8000 tyś. Do tej kuboty to po paliwo najlepiej do Szwecji. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza
tommmek 162 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Mam takie pytanko odnośnie MF 5435 Dyna 4. Czy jest możliwość ręcznej kalibracji skrzyni biegów sprzęgła bo tej automatycznej mi nie przechodzi podobno jakiś wałek nie wytraca prędkości i na niskim biegu podczas włączenia skrzyni do trybu gotowości traktor lekko drgnie do przodu jak gdyby rzeczywiście ten wał wychamowal. Podobno trzeba dobrać się do skrzyni ale ja mam jeszcze 3 tygodnie ważnych prac i tylko ten traktor jeździć jeździ ale strasznie szarpie do tyłu a do przodu rusza z dużą zwłoką idzie oszaleć. Spotkał się ktoś z takim przypadkiem i czy idzie chociaż do czasu większej naprawy coś przeregulowac w sterowaniu tej skrzyni??? Odnośnik do komentarza
mariusz(ZDUN) 329 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Pompa jest tu już druga teraz będzie trzecia jeśli chodzi o regeneracje w tym przypadku nie wchodziła w grę bo uszkodzone są korpusy wtryskiwaczy korpus i oś w pompie, a poza tym jak ktoś wyzej napisał to denso i częsci są zastrzerzone, niestety przebieg 6 tyś koszt przekroczy 25tyś Odnośnik do komentarza
Krzysztof81 5351 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 To normalne w układach CR. Raz wieje się byle jakie paliwo w skutek czego pompa zaczyna wytwarzać opiłki metalu które roznosza się po całym układzie paliwowym, te zaś niszczą wtryskiwacze. Większość nie mając pojęcia co było przyczyną wymienia tylko wtryski więc one znowu padają. W końcu wymienia wtryski i pompe ale nie czyści układu paliwowego i wymienia przewodów co powoduje że pada następna pompa. I tak w koło. Jakby było zrobione po raz pierwszy dobrze to by działało aż do następnego zatankowania byle czego. Nalezy dobrze naprawic i bedzie ok a nie tylko półśrodki. Odnośnik do komentarza
kokoman0 313 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 25 tys? Kuźwa toż to 1/4 wartości tego traktora. Dzięki Bogu, że 10 tal temu poskąpiłem na 108-kę i kupiłem 105-kę. Swoją drogą czy nie szło by przerobić układu paliwowego na ten ze 105-s ( zwykła pompa rzędowa i wtryski). W końco to praktycznie te same silniki. Odnośnik do komentarza
mariusz(ZDUN) 329 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Nie te same bo głowica tutaj jest 16v a w mniejszych są 8 zaworowe. nie zawsze przyczyną uszkodzenia wtryskiwaczy jest uszkodzona pompa, ale zawsze nalerzy ją sprawdzić, a płukanie układy po stwierdzeniu opiłkowania to już świta zasada. koszta są kosmiczne, i jak już pisałem nie ma do nich część i żaden znany mi zakład naprawczy, nie był ww stanie ich zdobyć, inaczej jest na szczęście z boschem teraz robiłem w NH T5 i bez problemu można było wymienić końcówki zaworki zawór dozujący. Odnośnik do komentarza
kokoman0 313 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 W m105s też jest 16v. http://www.tractordata.com/farm-tractors/001/8/4/1840-kubota-m105s-engine.html Odnośnik do komentarza
mariusz(ZDUN) 329 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 W 105 może i tak bo nigdy mi się jeszcze nie trafiła Odnośnik do komentarza
kokoman0 313 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Mariusz a któryś model z serii ME robiłeś czy też nie? Co do 108-ki to kiedyś serwisant mówił, że model 108 od 105 odróżnia tylko to, że ta pierwasza ma inny układ paliwowy, dołożony egr i zmieniony design. Odnośnik do komentarza
Krzysztof81 5351 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 To tak jak w samochodach itp Bosch to Bosch a nie jakieś wynalazki. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Denso czy Stanadyne to dobre układy, wcale nie gorsze niż Bosch, po prostu Denso ma głupie zasady z zastrzeżeniem patentu i brakiem sprzedaży części zamiennych Odnośnik do komentarza
kokoman0 313 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Jeśli dobrze pamiętam JD też stosuje układy Denso (jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi) i tam jakoś nie słychać o jakichś częstych awariach. Odnośnik do komentarza
mariusz(ZDUN) 329 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Oczywiście że są to dobre układy ze stenadainem nie ma problemu, z denso niestety tak. ME robiliśmy, ale skrzynie. Z tamtymi silnikami i układami naprawdę nie było problemów. Odnośnik do komentarza
MarcinZetor8011 169 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Wydać tyle kasy na Nowy ciagnik,bo Nowy nie będzie się psuć,a tu takie cyrki przy 6tys.godzin. Szok!! Odnośnik do komentarza
MarcinZetor8011 169 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Nic tylko współczuć właścicielowi.. Odnośnik do komentarza
DanielFarmer 1456 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 ja bym po drugiej wymianie pompy już do żyda ja puścił a nie czekał na więcej.... Odnośnik do komentarza
mariusz(ZDUN) 329 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 A ja bym zaczął tankować normalne paliwo... Odnośnik do komentarza
kokoman0 313 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Z tymi "normalnymi" paliwami to ciężki temat jest. Niby XXI wiek, kontrole na stacjach a i tak dowiadujesz się co wlewałeś do zbiornika dopiero przy takich sytuacjach jak na zdjęciu. Odnośnik do komentarza
iron 1040 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 niestety ale w jd tez są przypadki uszkodzenia CR. ale według mnie tu jak i w autach wina leży po stronie użytkownika i słabego paliwa sprzedawanego w Polsce. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się