margoo78 543 Opublikowano 10 Grudnia 2017 d47 ma 4,5 tony ładowności nie 6, poza tym ładne Odnośnik do komentarza
mmet 4 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Ameryki nie odkryłeś. Jak zakładasz burty 100cm to po 4,5 tony nie będzie wożone Odnośnik do komentarza
PronarekP5 67 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Wysokość burty nie świadczy o ładowności, w papierach nie pisze ładowność w zależności od burt tylko dopuszczalna ładowność a burty? Mogą mieć i 2 m - ale na styropian... Odnośnik do komentarza
mmet 4 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Bez kul z nowa ramą kołyskowa zamkniętą 12tys Odnośnik do komentarza
sztafek#8482; 249 Opublikowano 10 Grudnia 2017 dużo, nie dużo. Z obrazka wygląda na solidnie wykonaną więc i cena musi być odpowiednia. Jeśli z bliska wygląda tak samo jak tutaj to brałbym za te 12. Jak ze szczelnością takiej zabudowy? Odnośnik do komentarza
mmet 4 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Co prawda nie zakładaliśmy uszczelek ale rzepak można wozić. Nie jest to tez pierwsza nasza zabudowa tego typu . Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 10 Grudnia 2017 a cała góra na brandys bss na około 15-16 M3 plus ewentualnie przerobienie na trójstronny wywrot? Odnośnik do komentarza
jktuning 18 Opublikowano 17 Grudnia 2017 też jestem ciekaw ceny z przerobieniem bss 9 na trójstronny wywrot Odnośnik do komentarza
tomek73 604 Opublikowano 17 Grudnia 2017 BSS 9 nie nadają się do takiego ładunku, pływają po drodzę ponad 25km/h. Jedna z gorszych przyczep, w przerabiać do tyły to już porażka. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się