Skocz do zawartości

Massey Ferguson multi power


Janusz342

Naprawa przeklaadni


Rekomendowane komentarze

Pekly pierścienie na wałku którym osadzony jest kosz wzmacniacza i tracił ciśnienie przez to ślizgał sie na wyższym biegu koszta nieduże ale roboty sporo :)

Odnośnik do komentarza

kolego mam pytanie a co moze byc przyczyna u mnie bo wymienilem pierscienie bo byly pekniete i dalej sie slizga. tz slizga sie na rozgrzanym oleju i plugiem na pusto w miare chodzi. gdzie szukac przyczyny??

Odnośnik do komentarza

wymienilem walek ten co 2 pierscienie na nim sie osadza. bo juz wyl troche podtarty. ten od wzmacniacza.

Edytowane przez mateo105
Odnośnik do komentarza

w  sumie to robilem z mechanikiem. on stwierdzil ze jest w porzadku. a czy przyczyna moze byc pompa zebata?? czy ona raczej nie gubi cisnienia.

Odnośnik do komentarza

Ja tarczki i przekładki daje nowe a walek byl w stanie bdb także zostaje. Jeśli wałek wom nie zatrzymuje się pod obciĄżeniem że aż silnik czuje spore obciążenie to pompa dobra. Mogles już komplet wymienić jak byl w klockach :)

Odnośnik do komentarza

kolego sprawdzilem cisnienie tak wiec na wolnych obrotach cisnienie jakie wytwarza to okolo 160 atm a jak dodam gazu fa ful 170 lecz w pewnych obrotach cisnienie dochodzi do 180 atm. czyli pompa raczej jest dobra. dodam jeszcze ze sprawdzilem cisnienie na czujniku kolo silnika to gaz na ful i cisnienie 30 atm jak wlacze wzmacniacz to cisnienie spada do 20 atm czy tak powinno byc???

Odnośnik do komentarza

Nie pamiętam jakie tam powinno być ciśnienie na skrzyni. Ale jak po włączeniu półbiegu spada o ponad 30% to masz gdzieś nieszczelność na multipower

Odnośnik do komentarza

u mnie dzieje sie to samo co na tym filmiku  tylko cisnienie mam wieksze bo dochodzi do 30 atm a jak wlacze zajaca to spada do ok 20 atm

 

Odnośnik do komentarza

Czasem pierścienie sa przytarte i już nie uszczelnia. Zewnętrzna cześć  musisz zobaczyć jak,wygląda tarcze oraz przekładki kanały na koszu drożne? Może być spora nieszczelność na nierówno zużytej przekladce i będzie gubil ciśnienie ja czekam aż lepiej zamarznie i będą testy pod obciążeniem ;)

Odnośnik do komentarza
jaki koszt takiej naprawy bo u mnie na ciepłym sie ślizga na wolnych obrotach i kontrolka od ciśnienia sie pali na wolnych obrotach i jak sie jedzie z górki to sam przyśpiesza czy to na żółwiu czy zającu tak samo pytanie co by mogło mieć winę
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v