Janusz342 90 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Pekly pierścienie na wałku którym osadzony jest kosz wzmacniacza i tracił ciśnienie przez to ślizgał sie na wyższym biegu koszta nieduże ale roboty sporo Odnośnik do komentarza
mateo105 25 Opublikowano 7 Stycznia 2018 kolego mam pytanie a co moze byc przyczyna u mnie bo wymienilem pierscienie bo byly pekniete i dalej sie slizga. tz slizga sie na rozgrzanym oleju i plugiem na pusto w miare chodzi. gdzie szukac przyczyny?? Odnośnik do komentarza
Agrotech1111 7 Opublikowano 7 Stycznia 2018 A jak wyglądały bieżnie co pierścienie przylegają? Odnośnik do komentarza
mateo105 25 Opublikowano 7 Stycznia 2018 (edytowane) wymienilem walek ten co 2 pierscienie na nim sie osadza. bo juz wyl troche podtarty. ten od wzmacniacza. Edytowane 7 Stycznia 2018 przez mateo105 Odnośnik do komentarza
Agrotech1111 7 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Ale pierścienie częścią zewnętrzną tez uszczelniaja, zwracała uwagę na stan tych powierzchni?? Odnośnik do komentarza
mateo105 25 Opublikowano 7 Stycznia 2018 w sumie to robilem z mechanikiem. on stwierdzil ze jest w porzadku. a czy przyczyna moze byc pompa zebata?? czy ona raczej nie gubi cisnienia. Odnośnik do komentarza
Janusz342 90 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Ja tarczki i przekładki daje nowe a walek byl w stanie bdb także zostaje. Jeśli wałek wom nie zatrzymuje się pod obciĄżeniem że aż silnik czuje spore obciążenie to pompa dobra. Mogles już komplet wymienić jak byl w klockach Odnośnik do komentarza
Agrotech1111 7 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Diagnostyka ciśnień żeby namierzyć przeciek Odnośnik do komentarza
mateo105 25 Opublikowano 13 Stycznia 2018 kolego sprawdzilem cisnienie tak wiec na wolnych obrotach cisnienie jakie wytwarza to okolo 160 atm a jak dodam gazu fa ful 170 lecz w pewnych obrotach cisnienie dochodzi do 180 atm. czyli pompa raczej jest dobra. dodam jeszcze ze sprawdzilem cisnienie na czujniku kolo silnika to gaz na ful i cisnienie 30 atm jak wlacze wzmacniacz to cisnienie spada do 20 atm czy tak powinno byc??? Odnośnik do komentarza
Agrotech1111 7 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Nie pamiętam jakie tam powinno być ciśnienie na skrzyni. Ale jak po włączeniu półbiegu spada o ponad 30% to masz gdzieś nieszczelność na multipower Odnośnik do komentarza
mateo105 25 Opublikowano 14 Stycznia 2018 ok. sprobuje jeszcze raz rozjechac i wszystkie uszczelniacze, oringi i pierscienie wymienic. Odnośnik do komentarza
mateo105 25 Opublikowano 14 Stycznia 2018 u mnie dzieje sie to samo co na tym filmiku tylko cisnienie mam wieksze bo dochodzi do 30 atm a jak wlacze zajaca to spada do ok 20 atm Odnośnik do komentarza
Janusz342 90 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Czasem pierścienie sa przytarte i już nie uszczelnia. Zewnętrzna cześć musisz zobaczyć jak,wygląda tarcze oraz przekładki kanały na koszu drożne? Może być spora nieszczelność na nierówno zużytej przekladce i będzie gubil ciśnienie ja czekam aż lepiej zamarznie i będą testy pod obciążeniem Odnośnik do komentarza
zoxim 13 Opublikowano 14 Listopada 2018 jaki koszt takiej naprawy bo u mnie na ciepłym sie ślizga na wolnych obrotach i kontrolka od ciśnienia sie pali na wolnych obrotach i jak sie jedzie z górki to sam przyśpiesza czy to na żółwiu czy zającu tak samo pytanie co by mogło mieć winę Odnośnik do komentarza
Janusz342 90 Opublikowano 14 Listopada 2018 Zapraszam na priv kolego wszystko opowiem i wyjaśnię oraz podam ceny Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się