waldi33 1 Opublikowano 25 Stycznia 2018 robie tylny most peknieta prawa pokrywa w mechanizmie roznicowym Odnośnik do komentarza
waldi33 1 Opublikowano 25 Stycznia 2018 szpilki w obudowie tylnego mostu są.a co cos nie tak? Odnośnik do komentarza
Janusz342 90 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Tam na śruby zazwyczaj jest jak i w reszcie ciągników Odnośnik do komentarza
przekręt 150 Opublikowano 25 Stycznia 2018 może gwinty były pozrywane, ale żeby wszystkie ? Odnośnik do komentarza
margoo78 543 Opublikowano 25 Stycznia 2018 To nie dziewczyna, rocznik nie ma dużego znaczenia. Odnośnik do komentarza
lukasz222 2886 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Komuś się znudziło celowanie i założył szpilki, w sumie rozwiązanie nie jest głupie. Odnośnik do komentarza
waldi33 1 Opublikowano 25 Stycznia 2018 zobaczymy jak z drogiej strony zamontowane jest.bede caly most robil Odnośnik do komentarza
tomek73 606 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Szpilki się zakłada jak jest problem z gwintami, a to częsty problem. 14 czy 15 są , bo 14 w oryginale, 16 dorabiana. Odnośnik do komentarza
lukasz222 2886 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Powiedz jakim kluczem odkręcałeś, będzie prościej Pierwszy raz sie spotykam ze szpilkami, w starej 1201 majstry wymyśliły, że przegwintują na M16 i całą zwolnicę wiercili pod śruby 16tki. Ja tam przy gwintach które jeszcze trzymają, ale w czasie jazdy się luzują stosuje pierścień z drutu fi6 lub 8 napawany na łeb każdej śruby, szybko i bezboleśnie Odnośnik do komentarza
tomek73 606 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Pierścienia nie przewierci, tam są otwory ponad 16 mm w oryginale. Odnośnik do komentarza
lukasz222 2886 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Ręki uciąć nie dam, wiem że kombinowali przy wiertarce dość ostro, ale nie stałem nad nimi. Nie wiem jak w innych, ale nie każda ma tak rozłechtane otwory, mam pod sobą 6 sztuk z ciężkiej serii i z pewnością w większości jest niewiele luzu dla oryginalnej M14, wręcz wchodzą na sztywno. Ta 12tka jest z 76r, może wtedy robili pod wymiar. Musiałbym zmierzyć kiedyś jak będzie okazja średnicę otworu Odnośnik do komentarza
mateuszc355 2180 Opublikowano 25 Stycznia 2018 75r to nie taki stary dopiero 42 lata Odnośnik do komentarza
tomek73 606 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Bo tak brud siedzi. Pierścienia nie przewierci bo nie dość że cholernie twardy to jeszcze na zatoczenie. Odnośnik do komentarza
waldi33 1 Opublikowano 26 Stycznia 2018 klucz 17 odkrecalem.jak tylko bedzie cieplo czeka ją generalne czyszczenie i malowanie Odnośnik do komentarza
przekręt 150 Opublikowano 26 Stycznia 2018 wykręć jedną szpilkę i zobacz co tam jest za gwint mierzyłeś grubość tych szpilek, może tylko nakrętki są takie małe na 17 ? Odnośnik do komentarza
waldi33 1 Opublikowano 26 Stycznia 2018 sprawdze tak jak mowisz.no ursus 1-2 sezony chcialbym by pochodzil w agregacie siewnym Odnośnik do komentarza
lukasz222 2886 Opublikowano 26 Stycznia 2018 M10 to dwie śruby które pierścienie ze zwolnicą łączą, co by musiało się stać, żeby ktoś z M14 na M10 schodził i zadawał sobie tyle kłopotu. Nawet chyba szpili takiej nie ma, bo przeważnie redukcyjne są między dwoma kolejnymi wymiarami, M8 z M10 czy M10 z M12. Odnośnik do komentarza
waldi33 1 Opublikowano 26 Stycznia 2018 jutro sprawdze jaki rozmiar szpilki zmierzylem 12mm szpilka Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się