Skocz do zawartości

Ursus C-385


waldi33

nabytek z 2017 r rocznik1975

 


Rekomendowane komentarze

Szpilki się zakłada jak jest problem z  gwintami,  a to częsty  problem. 14 czy 15 są , bo 14  w oryginale, 16 dorabiana.

Odnośnik do komentarza

Powiedz jakim kluczem odkręcałeś, będzie prościej ;)

Pierwszy raz sie spotykam ze szpilkami, w starej 1201 majstry wymyśliły, że przegwintują na M16 i całą zwolnicę wiercili pod śruby 16tki. Ja tam przy gwintach które jeszcze trzymają, ale w czasie jazdy się luzują stosuje pierścień z drutu fi6 lub 8 napawany na łeb każdej śruby, szybko i bezboleśnie

Odnośnik do komentarza

Ręki uciąć nie dam, wiem że kombinowali przy wiertarce dość ostro, ale nie stałem nad nimi. Nie wiem jak w innych, ale nie każda ma tak rozłechtane otwory, mam pod sobą 6 sztuk z ciężkiej serii i z pewnością w większości jest niewiele luzu dla oryginalnej M14, wręcz wchodzą na sztywno. Ta 12tka jest z 76r, może wtedy robili pod wymiar.

Musiałbym zmierzyć kiedyś jak będzie okazja średnicę otworu

Odnośnik do komentarza

wykręć jedną szpilkę i zobacz co tam jest za gwint

mierzyłeś grubość tych szpilek, może tylko nakrętki są takie małe na 17 ?

Odnośnik do komentarza

M10 to dwie śruby które pierścienie ze zwolnicą łączą, co by musiało się stać, żeby ktoś z M14 na M10 schodził i zadawał sobie tyle kłopotu. Nawet chyba szpili takiej nie ma, bo przeważnie redukcyjne są między dwoma kolejnymi wymiarami, M8 z M10 czy M10 z M12.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v