Skocz do zawartości

Bizon Z058 Rekord



Rekord pare chwil przed burzą 

 

 

  • Thanks 1



Rekomendowane komentarze

Bartek933

Opublikowano

Ja tu widzę że zanosi się na dwie burzę hehe

FINN

Opublikowano

standardowy widok rekorda z załączonym szarpaczem... ;) na pagórkowatym polu to po tym można zobaczyć za którą górkę podjeżdża kombajn ;)

kitowiak

Opublikowano

Tylko ten dymek ma klimat tak jak w ursususach 1634 fajny reksio, mało ich jest a cenę ciągle trzymają ładna :)
Uziu92

Opublikowano

ponad 30 letni merc w classie i zero dymu :D jest gwiazda jest jazda :D

Bartek933

Opublikowano

Jeżeli merc ma zapas mocy to jest jazda, w innym przypadku i on by dostal zadyszki

Uziu92

Opublikowano

tu tez powinno byc 150 koni wiec nie najmniej :D

Bartek933

Opublikowano

Że rekord ma 150km?

Uziu92

Opublikowano

a ile ma ? wszedzie piszą ze 150 silnik z turbiną.

Bartek933

Opublikowano

120koni jak wyjechal z Płocka a ile zdechło nie wiadomo.

Uziu92

Opublikowano

no to mało, tutaj duzo osób zawsze pisało ze z56 ma 120 koni :D

Bartek933

Opublikowano

No widzisz, specjalnie dali za słaby silnik bo przyczep nikt by nie zdążył podstawiac. 58ma turbo a 56 nie i taka różnica w mocy a z tego silnika można wyciagnac ponad 200km..

Uziu92

Opublikowano

no wiem ze dynamiki to nawet chyba ze 170 miały chyba ze tez zle podawali. u mnie akurat merc ma 168 PS bynajmniej tak na tabliczce pisze to nie ma opcji go zadusic czy obciazyc zeby dym pokazał.

kitowiak

Opublikowano

Tak nie do końca, z tego co słyszałem to są źle dopasowane turbiny ze nie dają takiego ciśnienia i ropa sie do konca nie spala
FINN

Opublikowano

a mój E516 ma V8 ify i 220 kuniów enerdowskich i też dymu nie puszcza ;)

ale co fakt to fakt... do dynamików  czy bs ( tylko nie pamiętam którego ) montowali silnik Valmeta, tylko Bizona tak samo jak Ursusa zgubiło stanie w miejscu w latach 90....  gdzie było już można kupować podzespoły /silniki znanych i renomowanych firm...  przecież temu rekordowi nie wiele brakowało dla  przeciętnego rolnika...  wstawić dobry silnik dopracować pewne elementy i i nie było by NH w Płocku, kto wie... no ale gdybać to sobie można...

avici_lv80

Opublikowano

kolego finn byłoby tak jak mówisz ale czerwoni jeszcze wtedy rządzili a po 89 było za późno bo Europa już nam odjechala
FINN

Opublikowano

może i odjechała... ale nie aż tak bardzo...  bo jeszcze w latach 90 rolnicy sięgali po znane sobie marki...  tylko te marki ich olały... bo klepały to samo co 20-30 lat wcześniej... weźcie na przykład Zetora i jego sprzedaż pod koniec lat 90 i początek 00... ;)

Gość konteno

Opublikowano

musiałoby być dużo rzeczy zmienione na to co postanowił zmienić NH po kupnie fabryki , dodatkowo standardowe wyposażenie wersji expotowych powinno znależć sie w krajowych to już by tak FMZ nie było zacofane

Bartek933

Opublikowano

Co z tego ze komuna upadla jak i tak w rzadzie i zarządach siedzieli komuniści, a później wydaję mi się że FMŻ miala upaść choćbym nie wiem co.

FINN

Opublikowano

@konteno ,zapomniałem o tym dodać... ;)  tak jak mówisz... wystraczyło wersje eksportowe produkować na polski rynek...  i już nie było by takiej tragedii..

czesio200

Opublikowano

Rzaden standardowy widok. Te rekordy mają już po 20lat i więcej. Jeśli silnik od nowego nie miał nawet regulacji zaworów i przeglądu wtryskiwazy to tak będzie.

Kosił u nas jeden z 2000r to dym szedl bez przerwy a drugi 2 lata starszy i praktycznie zero dymu. Oba kosiły żyto z sieczkarnią więc się nie nudziły.

Silnik jest wielki więc na pewno można by więcej z niego wyciągnąć tylko ile wtedy by palił skoro już nie mało łyka.

Takie były czasy a nie inne gdybać to sobie teraz możecie, Co wy myslicie, że konstruktorzy w "Bizonie" nie mieli ochoty iść do przodu? Chcieli tylko nie mogli. Kiedyś czytałem fajny artykuł z wywiadem z pracownikiem kiedyś Bizona dziś NH i tam było to dość dokładnie i ciekawie opisane.

Jak to w PL fabryki się doprowadzało do ruiny i zamykało by zachód mógł pchać swoje. U nas była cukrownia w pełni zmodernizowana i co po niej zostało.... Nic. co prawda już zamknięta za czasów Unii, ale podobna syt.

Mikruss

Opublikowano

Silnik pali bo idzie na granicy max mocy. Gdyby mial zapas to by lzej mial. Co do samego silnika to jakis wielki nie jest ale spokojnie 140 km by wytrzymal i  na pewno kombajn lepiwj by sobie radzil.

Bartek933

Opublikowano

Jak wspomnialem z tego silnika wyciagali przeszlo 200km i chodzilo to.

Gość

Opublikowano (edytowane)

Dołożenie do Rekorda turbiny było chyba tylko po to by był w stanie pociągnąć dodatkową masę nic po za tym w wydajności nie ma praktycznie żadnej różnicy z 056, koszą jak żółwiki więc gdzie ta wydajność? chyba tylko że ma zbiornik większy i nadrabia na wysypie, jak trochę dołoży, to słup dymu.

Edytowane przez Gość
czesio200

Opublikowano

 

tutaj widać rożnicę w stanie silnika. I bez głupot, że każdy rekord musi kopcić.

margoo78

Opublikowano

Przeczytałem całe komentarze pod tym filmikiem i nikt nie bierze pod uwagę możliwości, że ten który nie dymi może mieć wywalone turbo. Spotkałem już takiego rekorda, zero dymu, chłodnica nie gotuje a wydajność niewiele odstaje od zwykłego reksia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v