seweryn20 825 Opublikowano 27 Lutego 2018 ON z cukrem leżakuje od grudnia na parapecie. Tak wygląda po trzech miesiącach na mrozie -13. Odnośnik do komentarza
Piotruniu25 3363 Opublikowano 27 Lutego 2018 @Uziu92Jeszcze napisz na jakiej stacji tankowałeś? Odnośnik do komentarza
seweryn20 825 Opublikowano 27 Lutego 2018 To był eksperyment czy cukier rozpuszcza się w ON. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 27 Lutego 2018 No i ciężko będzie zatrzeć sąsiadowi sprzęta . Odnośnik do komentarza
slawek74 13297 Opublikowano 27 Lutego 2018 byłem dzisiaj na cpn to sprzedawca powiedział że arktik schodzi jak świerze bułki . Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 27 Lutego 2018 Kto ma samochód na jedynym słusznym paliwie ten jedzie w każdy mróz. Odnośnik do komentarza
czesio200 3400 Opublikowano 27 Lutego 2018 Bałe jak woda... On powinien być chyba niebieskawy? Odnośnik do komentarza
pawlus224 2624 Opublikowano 27 Lutego 2018 Na yt bodajrze @zacharoff zrobil porownanie on z kilku stacji . Odnośnik do komentarza
krystekc355 196 Opublikowano 27 Lutego 2018 11 minut temu, czesio200 napisał: Bałe jak woda... On powinien być chyba niebieskawy? niebieskawe to bodajże ruskie jest Odnośnik do komentarza
Henius91 1655 Opublikowano 27 Lutego 2018 Zimowy ON jak najbardziej powinien być biały jak woda. Miałem rok temu zimową Vervę, miała niebiesko-zielony kolor. Nie dała efektu jakiego oczekiwałem. W tym roku mam białe i nie ma problemów. Odnośnik do komentarza
seweryn20 825 Opublikowano 27 Lutego 2018 59 minut temu, zetorki12 napisał: No i ciężko będzie zatrzeć sąsiadowi sprzęta . Połowa tego co wsypałem się rozpuściła. Reszta już nie chce za skarby świata. Odnośnik do komentarza
Patrick345 142 Opublikowano 27 Lutego 2018 Zalej opał do common raila to się zdziwisz... Odnośnik do komentarza
czesio200 3400 Opublikowano 27 Lutego 2018 15 stopni to chyba jeszcze nie tak straszna zima dla on... mój 3p na paliwie z września dziś przepalony i chodził Jak by było z -25 to pewnie więcej mankamentów paliwa by wyszło. Nie mówię, że całkiem niebieski tylko żółty z niebieskim. Odnośnik do komentarza
radek5314 72 Opublikowano 27 Lutego 2018 lepiej dolac jakis dodatek do paliwa jak zapowiadaja wieksze mrozy i nie mec pozniej zadnych problemow ja do ciagnikow jak mialem palio jeszcze z wrzesnia to wlewalem 0,5l denaturatu na 20-30l ON i nie mialem zadnych problemow Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 27 Lutego 2018 Najlepiej spuścić paliwo z baku i zalać zimowym niż cudować.Jak sie zaleje zimowym to odpalić żeby cały układ był wypełniony zimowym paliwem bo ja w te dodatki nie wierze Odnośnik do komentarza
radek5314 72 Opublikowano 27 Lutego 2018 jak sie samochody tankuje na stacjach na biezaco to jest paliwo zimowe, a jak ja kupuje u hurtownika 1500l od razu to mi zostalo z 100litry w sumie i jak wyszly pierwsze mrozy -10 w styczniu to mogly byc problemy wtedy, tydzien temu kupilem juz zapas na wiosne paliwa to jest juz zimowe Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 27 Lutego 2018 13 minut temu, Adi96 napisał: Najlepiej spuścić paliwo z baku i zalać zimowym niż cudować.Jak sie zaleje zimowym to odpalić żeby cały układ był wypełniony zimowym paliwem bo ja w te dodatki nie wierze A ty myślisz że te paliwo zimowe z stacji to jakiś specjalny skład ma? Odnośnik do komentarza
Przemek121 96 Opublikowano 27 Lutego 2018 Jak paliwo chrzczone to i te dodatki nie pomogą Odnośnik do komentarza
Roki212 1900 Opublikowano 27 Lutego 2018 W jednej C-330 mam zalany z Orlenu ON brany w styczniu i dziś przy -20 szklany odstojnik to widać ON był mętrny W drugiej właśnie brałem karnister tego arktycznego i w odstojniku czysto jak woda Odnośnik do komentarza
Uziu92 8420 Opublikowano 27 Lutego 2018 ja co roku lałem zwykły ON, do tego benzyny i dodatku skyd lub czegoś podobnego i nie miałem problemu, a że teraz w mrozy jezdziłem za samochodem po Polsce to stwierdziłem że wleje tego arkitika zeby się nie pitolić i zeby mi gdzieś w trasie się coś z paliwem nie zadziało bo różnie to bywa. Arktic brany w olgrosie, a zwykły to nie powiem, bo kupowałem ostatnio ON na 3 różnych stacjach. Co do różnicy to widać gołym okiem że jest, także chyba warto dopłacić te kilkanascie groszy do litra i mieć spokój. Odnośnik do komentarza
czesio200 3400 Opublikowano 27 Lutego 2018 Uziu miałes ciągnik kupować z turem, ale będzie auto z turem Odnośnik do komentarza
Uziu92 8420 Opublikowano 27 Lutego 2018 będzie auto ale bez tura a raczej już jest a co do ciągnika to nie ma presji, aby zdrowie było to się zarobi i kupi Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się