Skocz do zawartości

Wałek ataku po regeneracji.


dabaz

MF 3095

Rekomendowane komentarze

ja warsztat wie co robi to chyba lepszy wybór jak kupno zamiennika który w większości jest albo z Chin albo z takiego materiału że szkoda zakładać.
Odnośnik do komentarza
mnie też to czeka, umnie wyrobione są frezy, lepiej napawać i frezować czy odciąć i dospawać element?
Odnośnik do komentarza
W tym warsztacie gdzie mi regenerowali robią wały napędu i łączniki te z frezami. Łączniki robią od nowa a wały wspawują albo jeśli z dwóch stron są frezy zużyte to od nowa. Wałek ataku ze zdjęcia natomiast zrobiony został tak że w części z trybem wytoczono otwór i włożono w niego obtoczony z jednej strony fragment z frezem. To z trybem było rozgrzane a to z frezem schłodzone w azocie i weszło jedno w drugie a na zewnętrznym łączeniu obspawano. Cena regeneracji kompletnej mostu MF (krzyżaki, półośki, atak, tulejowanie , łożyska i uszczelnienia) około 5 tys. Wystarczy wymontować i zawieźć lub wysłać cały most.
Odnośnik do komentarza

W uj kasy.

e w okolicy identycznie robia atak to atak plus tulejowanie osi 1500 zl.

Uszczelniacze to grosze, krzyzaki nowe ok 100 zl szt, lozyska tez byly dosc tanie. Suma sumarum z 2.5 k zl starczy na zrobienie mostu....

Odnośnik do komentarza
Moim zdaniem lepiej kupić całość nowa, bo te napawania są dobre jak ciągnik idzie na sprzedaż. Nie wytrzymają nawet połowy tyle co nowe
Ja wstawiłem nowy ale zamiennik coś koło 1500-1800zl i już ponad 1tys mtg i jest wszystko ok
Odnośnik do komentarza
@sznajdik , robiłem to właśnie u ślusarza, którego Ty poleciłeś na forum - pana Zenka. Dzięki i masz u mnie piwo 🍺
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v