dakota 112 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Z jaką prędkością robiłeś? I na jaką głębokość? Stabilny był z tym gruberem? Ile na godz ha wyszło?
Bofarm 93 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Znajomemu na testach wychodziło spalanie, 18 na godzinę w pługu a w agregacie 16. Ale dużo się ma od operatora, doboru przełożeń.
Kamil_Deere 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 To więc tak prędkość 10-12km/h głębokość ok.15-20 cm.Z przodu obciążnik 650 kg to aż tak bardzo nim nie rzucało.Pole 5 ha obrabiałem ok. 2 godziny bez liczenia czasu na ustawienie grubera.To więc tak prędkość 10-12km/h głębokość ok.15-20 cm.Z przodu obciążnik 650 kg to aż tak bardzo nim nie rzucało.Pole 5 ha obrabiałem ok. 2 godziny bez liczenia czasu na ustawienie grubera. Dopiszę jeszcze że ciągnik spalił 33 litry z dojazdem na pole obrobieniem i z powrotem do domu więc to nie tak dużo jak na tą moc i pracę którą wykonywał.To więc tak prędkość 10-12km/h głębokość ok.15-20 cm.Z przodu obciążnik 650 kg to aż tak bardzo nim nie rzucało.Pole 5 ha obrabiałem ok. 2 godziny bez liczenia czasu na ustawienie grubera. Dopiszę jeszcze że ciągnik spalił 33 litry z dojazdem na pole obrobieniem i z powrotem do domu więc to nie tak dużo jak na tą moc i pracę którą wykonywał. To więc tak prędkość 10-12km/h głębokość ok.15-20 cm.Z przodu obciążnik 650 kg to aż tak bardzo nim nie rzucało.Pole 5 ha obrabiałem ok. 2 godziny bez liczenia czasu na ustawienie grubera. To więc tak prędkość 10-12km/h głębokość ok.15-20 cm.Z przodu obciążnik 650 kg to aż tak bardzo nim nie rzucało.Pole 5 ha obrabiałem ok. 2 godziny bez liczenia czasu na ustawienie grubera. Dopiszę jeszcze że ciągnik spalił 33 litry z dojazdem na pole obrobieniem i z powrotem do domu więc to nie tak dużo jak na tą moc i pracę którą wykonywał. To więc tak prędkość 10-12km/h głębokość ok.15-20 cm.Z przodu obciążnik 650 kg to aż tak bardzo nim nie rzucało.Pole 5 ha obrabiałem ok. 2 godziny bez liczenia czasu na ustawienie grubera. To więc tak prędkość 10-12km/h głębokość ok.15-20 cm.Z przodu obciążnik 650 kg to aż tak bardzo nim nie rzucało.Pole 5 ha obrabiałem ok. 2 godziny bez liczenia czasu na ustawienie grubera. Dopiszę jeszcze że ciągnik spalił 33 litry z dojazdem na pole obrobieniem i z powrotem do domu więc to nie tak dużo jak na tą moc i pracę którą wykonywał. To więc tak prędkość 10-12km/h głębokość ok.15-20 cm.Z przodu obciążnik 650 kg to aż tak bardzo nim nie rzucało.Pole 5 ha obrabiałem ok. 2 godziny bez liczenia czasu na ustawienie grubera. Dodam jeszcze że ciągnik spalił 33 litry oleju napędowego wraz z dojazdem na pole, obrobieniem i z powrotem na pole według mnie to nie dużo jak na tą moc i pracę która wykonywał.
hubertuss 5323 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Słaby ten test. W miękkiej ziemi na pewno okazało się, że spalanie małe i jest moc. Ciekawe jak by było po żniwach?
Kamil_Deere 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Nie miałem już pola do przetestowania ponieważ zostały już poobsiewane. Po żniwach nie sądzę żeby spalanie byłoby większe.
hubertuss 5323 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 To chyba od nie dawna w polu pracujesz. Zajedź na pole które kilka miesięcy nie było ruszane a od miesiąca jak to latem bywa nie padało to się przekonasz. Co to jest praca w takiej ziemi a praca w ziemi nie dawno ruszanej przemoczonej deszczem co chwila padającym.
Pawelek665 1 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Ale Wy wszyscy jesteście dziwni ile wyszło tyle wyszło a nie gdybanie jakbyś miał inne pole byłoby więcej trzeba było dziurę zrobić w zbiorniku wiertłem 10 to spalanie byłby jak w JD
hubertuss 5323 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 NIe ważne czy leje czy nie. P o żniwach i tak spalanie będzie wyższe. Ziemia jest bardziej twarda do tego korzenie i ściernisko stawiają opór.Uprawa pożniwna zawsze jest cięższa dla ciągnika niż drapanie na wiosnę zaoranej ziemi.
kamil16251290 382 Opublikowano 27 Września 2019 GX III ma Adblue, sprężarkę powietrza w innym miejscu, ogółem nieco zmienioną pneumatykę, inne zegary i taką pseudo ramę pod ciągnikiem. GX IV ma już zmienioną jeszcze maskę, większe zawiasy drzwi, tablicę rejestracyjną w innym miejscu, podświetlanie kokpitu
Bartek933 5535 Opublikowano 27 Września 2019 Ta pseudorama to chyba jest w opcji albo do tuza bo kolega ma mgx już z scr a żadnych wzmocnień z boku nie zauważyłem
kamil16251290 382 Opublikowano 27 Września 2019 Standard we wszystkich. Jest pod skrzynią a nie na boku jak np w JD. 1
pp1208 706 Opublikowano 28 Września 2019 MGX'y coraz bardziej są wzmacniane a ludzie i tak dają radę to przełamać ;) widziałem mgx-IV przełamane
kamil16251290 382 Opublikowano 28 Września 2019 III widziałem na zdjęciu przełamanego ale najczęściej to pierwsze wersje ale to już na żywo 🙂
pp1208 706 Opublikowano 28 Września 2019 są tacy ludzie co nawet kowadło połamią więc nic dziwnego ;)
Gość Opublikowano 28 Września 2019 W dniu 28.09.2019 o 07:04, pp1208 napisał(a): MGX'y coraz bardziej są wzmacniane a ludzie i tak dają radę to przełamać ;) widziałem mgx-IV przełamane Rozwiń Bo to gówno.
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się