Mardok 6 Opublikowano 15 Lipca 2018 Co możesz powiedzieć o pracy skrzyni, wygodnie się z nią jeździ i czy cicho pracuje? Orientujesz się jak wypada ten JD w porównaniu do NH T5 120 chodzi mi o komfort jazdy i wykonanie? Odnośnik do komentarza
farmersNHtd95d 73 Opublikowano 15 Lipca 2018 Ty jest 24 autoquad plus ecoshift. Fajna skrzynia biegi wchodza dosyc cieżko ale wszystko płynnie chodzi bez szarpnieć, szybko reaguje na zmiane półbiegu. Przy vmax jedzie na ograniczonych obrotach ;) Nie jeżdziłem takim Nh więc porównania zbytnio nie mam. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 15 Lipca 2018 Ja mam coś podobnego bo 6115M skrzynia 4 autoquad plus ecoshift i do ładowacza to się ni cholera nie nadaje. Na zakresie B ciągnik jak odkurzacz obroty max aby w miarę sprawnie przejazdy pokonywać np. od pryzmy do rozrzutnika. A na zakresie C ciągnik gaśnie podczas ruszania bez gazu. Nie wiem czy czasem do ładowacza to skrzynia 16 x 16 nie była by lepsza. Odnośnik do komentarza
farmersNHtd95d 73 Opublikowano 16 Lipca 2018 Widać nie zawsze wiecej biegów to lepiej ;p Odnośnik do komentarza
johniy861 78 Opublikowano 16 Lipca 2018 @damianzbr ciekawe co piszesz bo sąsiad ma 6115m z oryginalnym turem i bardzo fajnie to w ladowaczu chodzi. Właśnie na zakresie C i 1 polbiegu można precyzyjnie podjechać a jak są przejazdy to sa jeszcze 3 wyższe polbiegi. Może masz źle ustawione ciśnienie na sprzęgle i dlatego gaśnie Odnośnik do komentarza
PrzemoO 32 Opublikowano 16 Lipca 2018 jakie masz tu ogumienie z przodu 480 czy 540? Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 16 Lipca 2018 9 godzin temu, johniy861 napisał: @damianzbr ciekawe co piszesz bo sąsiad ma 6115m z oryginalnym turem i bardzo fajnie to w ladowaczu chodzi. Właśnie na zakresie C i 1 polbiegu można precyzyjnie podjechać a jak są przejazdy to sa jeszcze 3 wyższe polbiegi. Może masz źle ustawione ciśnienie na sprzęgle i dlatego gaśnie No właśnie u mnie to sprzęgło bardzo słabo działa, jest strasznie nie precyzyjne ciężko gdziekolwiek na milimetry podjechać, trzeba by serwis wezwać aby to wyregulowali. Gaśnie właśnie dlatego że muszę dużo uwagi przykładać do tego aby powolutku uszczać sprzęgło, a jak się zaponę to jest tzw. strzał ze sprzęgła i gdy obroty niskie silnika to go zadusi i zgaśnie. Odnośnik do komentarza
danielhaker 7549 Opublikowano 16 Lipca 2018 Na 16x16 na luzie na C1 można jeździć Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 16 Lipca 2018 A no widzisz. ta 24x24 to mi się nie podoba do tura w 4 cylindrach. W 6 garach chodzi elegancko. Odnośnik do komentarza
Gość slawek6330 Opublikowano 16 Października 2018 Fajny jelonek ;) jakiej mocy ? Odnośnik do komentarza
farmersNHtd95d 73 Opublikowano 16 Października 2018 Znamionowa 120 a max 126 koni ;) Odnośnik do komentarza
Gość slawek6330 Opublikowano 16 Października 2018 farmersNHtd95d napisał:Znamionowa 120 a max 126 koni ;)Ale obstawiam 4 cylindrowy silnik :/ zgadza się ? Odnośnik do komentarza
farmersNHtd95d 73 Opublikowano 16 Października 2018 Tak tak 4 ;) Teraz każdy nowy w 6 cylindrach min 140 koni ;) Odnośnik do komentarza
Gość slawek6330 Opublikowano 16 Października 2018 farmersNHtd95d napisał:Tak tak 4 ;) Teraz każdy nowy w 6 cylindrach min 140 koni ;)Ile za takiego trzeba zapłacić ? Odnośnik do komentarza
farmersNHtd95d 73 Opublikowano 16 Października 2018 Ok 260 netto wtedy jak go miałem ;) Odnośnik do komentarza
Gość slawek6330 Opublikowano 16 Października 2018 farmersNHtd95d napisał:Ok 260 netto wtedy jak go miałem ;)Dzięki za informację :) Odnośnik do komentarza
rolnik478 7 Opublikowano 16 Października 2018 damianzbr napisał: 9 godzin temu, johniy861 napisał: @damianzbr ciekawe co piszesz bo sąsiad ma 6115m z oryginalnym turem i bardzo fajnie to w ladowaczu chodzi. Właśnie na zakresie C i 1 polbiegu można precyzyjnie podjechać a jak są przejazdy to sa jeszcze 3 wyższe polbiegi. Może masz źle ustawione ciśnienie na sprzęgle i dlatego gaśnie No właśnie u mnie to sprzęgło bardzo słabo działa, jest strasznie nie precyzyjne ciężko gdziekolwiek na milimetry podjechać, trzeba by serwis wezwać aby to wyregulowali. Gaśnie właśnie dlatego że muszę dużo uwagi przykładać do tego aby powolutku uszczać sprzęgło, a jak się zaponę to jest tzw. strzał ze sprzęgła i gdy obroty niskie silnika to go zadusi i zgaśnie. W każdym będzie ci ciężko chodziło jak za długo kalibracji skrzyni nie było Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 16 Października 2018 Robili mi na gwarancji kalibrację ale w sumie podejrzewam że zrobili to nieumiejętnie, więc coś w tym może być. Odnośnik do komentarza
Matey 958 Opublikowano 16 Października 2018 10 godzin temu, farmersNHtd95d napisał: Ok 260 netto wtedy jak go miałem cos wiecej mozesz powiedziec o nim od lipca? co tam masz w wyposazeniu z opcji? opony chyba szersze niz standard? Odnośnik do komentarza
farmersNHtd95d 73 Opublikowano 16 Października 2018 Miałem go tylko na test na tydzień. A z wyposażenia to autoquad plus ecoshift 24x24- miękka kabina- tls -pompa 114 jak dobrze pamietam- 3 pary hydrauliki- sprezarka powietrza- opony 480/65 r24 i 540/65 r38. Odnośnik do komentarza
sumek666 5096 Opublikowano 16 Października 2018 Dnia 15.07.2018 o 10:34, Mardok napisał: Co możesz powiedzieć o pracy skrzyni, wygodnie się z nią jeździ i czy cicho pracuje? Orientujesz się jak wypada ten JD w porównaniu do NH T5 120 chodzi mi o komfort jazdy i wykonanie? 6M można porównać do T6 a nie T5 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się