Skocz do zawartości

Ursus C-360 3p


farmtrac8244



Rekomendowane komentarze

A jaki powód takiej decyzji? Problemy z wałem korbowym czy potrzebny był odrobinę mocniejszy konik?
Odnośnik do komentarza
dobry 3p niczym nie ustępuje temu silnikowi co tak wszyscy wychwalają no może trochę mniej momentu ma to fakt ale spalanie niższe o 20% rekompensuje to z nawiązką
Odnośnik do komentarza
@iron jestem podobnego zdania co Ty, miałem 3P. Ciekawi mnie jaki był powód decyzji kolegi @farmtrac8244
Odnośnik do komentarza
a cholera wie może uległ zapewnieniom tych od zwykłej 360 że 3p to gówno.ja miałem kiedyś i powtarzać to będę do końca że 3p jest bardzo dobry tylko użytkownicy i mechanicy do dupy 😂😂😂
Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, iron napisał:

a cholera wie może uległ zapewnieniom tych od zwykłej 360 że 3p to gówno.ja miałem kiedyś i powtarzać to będę do końca że 3p jest bardzo dobry tylko użytkownicy i mechanicy do d*py 😂😂😂

W porównaniu z czym ? Z koniem ?

Odnośnik do komentarza
wiesz może u was na wichurze to i sześćdziesiuntka to szczyt marzeń i technologiczny ale nie będę z tobą dyskutować na temat tego silnika bo i tak tego nie pojmiesz, dodam tylko że po założeniu pompy rzędowej do 3 p. nie było na niego bata .Z tobą pisanie na ten temat to tak jak z @ songo on też zapatrzony tylko w swoją astrę 😅
Odnośnik do komentarza
Gość

Opublikowano (edytowane)

3P super alternatywa dla pomocnika, moc 60tki a spalanie 30tki ;) ale na głównego konia, lepsza 4 garowa 60tka ;) mniej kłopotliwa, i 4 gary lepiej idą.

Iron, czy ja wiem czy taki wpatrzony jestem ;) po prostu mam fajną opcję wszystkomającą ciężko znaleźć marki premium tak doposażone ;D teraz planuje jakiś mały popierdalacz, i zastanawiam się nad corsą lub puntem evo, no chyba że wpadnie astra 2.0t :D

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
na jestem trochę do tyłu jeśli chodzi o małe popierdalacze i nie wypowiadam się ale jak już to silnik turbo bo wolnossący to tylko V6 i więcej 😁
Odnośnik do komentarza

ja ogólnie wolę uturbione silniki bo ładnie idą już od najniższych obrotów, a te monstery dużo litrażowe trzeba krecić potem wysoko a spalanie takich pieców powala bo nie raz sięga 20l :P

Corsa D gsi 1.6t 150km uciekła mi z przed nosa :( a fajna zabawka by była już widzę miny passatów i a4rek których corsa objażdża xD  punto 1.4t 120km lub 1.9jtd 120km mnie ciekawią, nie jest to już taka petarda jak corsa ale do sprawnego poruszania się wystarczy w takiej budzie. W każdym razie trzeba coś znajść w najgorszym wypadku wpadnie jakiś 1.3 jtd 1.7 cdti :D byle nie mała benzyna, bo to ani nie jeździ a pali dużo.

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, iron napisał:

Z tobą pisanie na ten temat to tak jak z @ songo on też zapatrzony tylko w swoją astrę 😅

No i wywołałeś wilka z lasu xDxDxD

Odnośnik do komentarza
11 godzin temu, Agriculture napisał:

A jaki powód takiej decyzji? Problemy z wałem korbowym czy potrzebny był odrobinę mocniejszy konik?

Zgadza się wał miedzy innymi pękł i z tego co mi wiadome pękła pokrywa rozrządu chyba. Podobno pół roku po zakupie ciagnik miał wówczas 6 lat

7 godzin temu, iron napisał:

a cholera wie może uległ zapewnieniom tych od zwykłej 360 że 3p to gówno.ja miałem kiedyś i powtarzać to będę do końca że 3p jest bardzo dobry tylko użytkownicy i mechanicy do d*py 😂😂😂

Czytaj powyżej. Dobra skoro mechanicy i użytkownicy są jacy są powiedz mi dlaczego brytyjski perkins dłużej wytrzymał niż polski?  Nie jest to jednostkowy przypadek. 

Odnośnik do komentarza
bo nasi zaczęli cisnąć metę nie tylko z perkinsem .jakoś u mnie nie pękł żaden z dwóch wałów które były w tym silniku ,pierwszy miał 3700 mtg jak zatarli silnik bo pojechali bez oleju a drugi miał 3500 i tak sprzedałem i nic z nim się nie działo a 3 p był katowany nonstop no ale jak chce się jeździć z pługiem tym ciągnikiem przy 1600 obr.na 3 biegu to tak się kończy ,pojmijcie jedno ten silnik ma większy skok niż średnice cyl.i musi mieć obroty
Odnośnik do komentarza
u mnie Perek jest ponad 30 lat i wal też nie pękł,ale niektórzy nie rozumieją że 3p to nie 60 i nie lubi pyrkania na 1200 obrotów tylko musi mieć gaz bo inaczej z wałem się cuda dzieja, skrzynia też nie ruszana tylko pokrywa podnośnika spawana
Odnośnik do komentarza

U mnie był 3p kupiony od Autosanu gdzie był wykozystywany sporadycznie do odgarnywania podwórka,poszedł w orke odrazu uszczelka dmuchnieta po może 20arach  potem wał bokiem poszedł,wiec kupilismy drugi silnik 3p i to samo wiec padła decyzja o 4p i teraz jest spokój a to że 3p mniej spali jak zwykla 60 to nie porozumienie w orce wiecej doił jak zwykła 60 

Odnośnik do komentarza
wiesz trafiłeś na trefną sztukę bo np. u mnie silnik był ok. a z podnośnikiem były cyrki bo chujowo obrobiona żaba była
Odnośnik do komentarza

Przecież to logiczne że 3P w orce spali więcej od C-360 ¬¬ Przecież 3 garowy silnik w pługu będzie miał ciężej niż 4 garowy, no ludzie trochę się zastanówcie co piszecie...

Edytowane przez wisera
Odnośnik do komentarza

wisera napisał:

Przecież to logiczne że 3P w orce spali więcej od C-360 ¬¬ Przecież 3 garowy silnik w pługu będzie miał ciężej niż 4 garowy, no ludzie trochę się zastanówcie co piszecie...

hehe

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v