Skocz do zawartości

Buggy 1.9TDI


marles

Buggy z silnikiem 1.9TDI mapa zrobiona na 130 koni i 300Nm. W porównaniu do starego 1.6TD przepaść.

  • Thanks 1

Rekomendowane komentarze

Waga hmm w sumie sam nie wiem. Ramę Bez wahaczy i kół idzie we 2 dźwignąć i przenieść. Myślę że jakieś 700 maks 800kg. Zawieszenie wykonane własnoręcznie. A silnik z Passata :D AFN 110koni. Ale praktycznie jak nowy 31 barów na 3 cylindrach na 4 30 :D

Edytowane przez marles
Odnośnik do komentarza

Ta rama to na wzór " pirani" czy czegoś podobnego z nazwy,l? Brat zaczal robić , ale nie skończył projektu , rama została , gnije na ogrodzie ;)

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, Uziu92 napisał:

mam afn w swoim aucie , zrobiony na ponad 150 koni i 303 nm. nie do zajechania

kolega z klubu avf_a miał zrobionego na 190km .. ja mam ajm 160+ i 320nm :) stare dobre jednostki :) 

w weekend byłem u niemca a ten o to były auta  (a4 2000r) a nie jak te nowe (stało a3 tdi max roczne ) i już padnięte turbo i cos tam jeszcze .. 

 

Odnośnik do komentarza
20 minut temu, withanight napisał:

Ta rama to na wzór " pirani" czy czegoś podobnego z nazwy,l? Brat zaczal robić , ale nie skończył projektu , rama została , gnije na ogrodzie ;)

Można tak powiedzieć ale ze zmienionymi wymiarami bo ciasno było. Ogólnie to tutaj się podpatrzyło coś tam i się udało coś pospawać. 

Odnośnik do komentarza
Uziu 150 udało się wycisnąć samym programem? Też mam AFN zrobionego programem na 138 KM i 324 NM Tyle udało mi się wycisnąć na seryjnych gratach Z kolei teść ma u siebie w AVF zrobione ok 170 KM (nie hamowany) no to w połączeniu z 4 motion fajnie ucieka z pod tyłka :P
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Artek_Ursus napisał:

Uziu 150 udało się wycisnąć samym programem? Też mam AFN zrobionego programem na 138 KM i 324 NM Tyle udało mi się wycisnąć na seryjnych gratach Z kolei teść ma u siebie w AVF zrobione ok 170 KM (nie hamowany) no to w połączeniu z 4 motion fajnie ucieka z pod tyłka :P

Tak sam program, do tego EGR wywalony. AFNa ogranicza turbina, mały IC i małe wtryski.  AVF to już pompowtrysk i większe turbo dlatego tam 170-180 koni zrobić to nie problem, afna na tyle zrobić to trzeba turbinę od 130 konnego, lepszy IC a na pewno większy, i wtryski zamiast 0.210 to 0.216 no i kolektor ssący też od 130 konnego i jest te 170 koni osiągalne jak pompa zdrowa, a jak nie to można też pompę z tłoczkorozdzielaczem 11mm zamiast 10 wstawić i wtedy można pod 200 kuca podchodzić, o sprzęgle nie będę pisać bo wtedy lepiej już jednomas dać i sprzęgło np z vr6, bo oryginał może nie dac rady przenieść mocy, ale to już grubsza sprawa :D

Odnośnik do komentarza

Około 5-6s. Tylko trochę ciężko go opanować bo przód dźwiga.Muszę trochę przednie amortyzatory popuścić na mocowaniu żeby przód był niżej.

DSC_0229.thumb.JPG.5a891582b4e75c190b9c01c3665d6ff1.JPGDSC_0230.thumb.JPG.5b3d3f74bdcc35166125fac528b6776a.JPG

Edytowane przez marles
Odnośnik do komentarza

Niech pali ile chce nie patrze na to.W sumie ciężko było by to obliczyć niby można na kilometry.Ten 1.6 TD co miałem wcześniej palił 11l 

Edytowane przez marles
Odnośnik do komentarza
8 godzin temu, marles napisał:

Niech pali ile chce nie patrze na to.W sumie ciężko było by to obliczyć niby można na kilometry.Ten 1.6 TD co miałem wcześniej palił 11l 

1.6 td ile koni wcześniej ? 

 

Odnośnik do komentarza
Uziu turbina do AFN podchodzi praktycznie p&p od AWX(130) i pompę właśnie 11 z renówki, a sprzęgło to koniecznie jednomas i najlepiej tarczę obić kevlarem :D
Odnośnik do komentarza

Aktualnie robię na zamówienie dla sąsiada przez zimę.Ile wyjdzie hmm sam tego nie wiem.Za tego jak by ktoś dał 6,5k Może bym i sprzedał 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v