Skocz do zawartości

Kvernelands F3 + LTZ 55AS


ltz55as

Rekomendowane komentarze

Wszystko oryginał. Wieszaki miałem już przestawione wcześniej bo po tamtej rozmowie poszedłem się upewnić. PS. Wieżyczka jest tak blisko ciągnika że musiałem wyjąć dolny zaczep.

Odnośnik do komentarza

Słabo widać, ale wieszaki tuz'a jeszcze możesz cofnąć w stronę pługa wiercąc nowe otwory w cięgnach dolnych. Tylko najpierw przeprowadź symulację, czy wysokości wystarczy do obrotu na różnych położeniach łącznika centralnego. Mam tak zrobione w c-360 i jest zdecydowana różnica.

Odnośnik do komentarza
Ale w dół masz jeszcze zapas, więc gdybyś podkręcił wieszaki do góry, to zyskasz kilkanaście centymetrów. w trakcie orki cięgna jednak wiszą wyżej niż podczas swobodnego opuszczenia podnośnika bez pługa. Mam manometr wpięty w układ podnośnika i widzę że najwyższe ciśnienie oleju oscyluje w najwyższym położeniu podnośnika. Są to wartości znaczne. Dla pługa Kverneland Eg 85 Vario w połowie wysokości ciśnienie wynosi 70bar, natomiast w maksymalnym położeniu około 90 bar. Temat warty uwagi, a jeśli masz możliwość zamontowania siłowników wspomagających podnośnik, to będzie to bardzo dobra inwestycja, polecam.
Odnośnik do komentarza

Wieszaki podkręciłem maksymalnie. No wiem wiem to logiczne. Siłowniki będą w kolejnym sezonie no i coś pokombinuję z wieszakami

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v