Skocz do zawartości

John deere 6140r ecu 641.07


yacenty

Taki oto przykry psikus.

Ciągnik 1800h, 6 lat.

Ktoś z Was przerabiał temat? 




Rekomendowane komentarze

  • Root Admin

jest jeszcze drugi bład turbosprężarki - nie udało mi się go złapać na telefon :) dziś był serwis, zgrali odczyty z komputera - do tygodnia ma być informacja co robimy

Odnośnik do komentarza
Gość

Opublikowano (edytowane)

No u ciebie chyba lipy serwis nie zrobi bo wiedzą jaka ich reklama na AF może czekać.

U mnie z takim czymś zaczęto by zmieniać po kolei na pałę, turbinę, czujniki, filtry a na koniec wiązki i sterowniki.

 

A świadczy o tym że zgrali odczyty i pojechali dzwonić i meilować do niemca z pytaniami co to może faktycznie być bo sami nie mają zielonego pojęcia od czego zacząć, a klient newralgiczny to nie można go potraktować z góry wymianą pół ciągnika na chybił trafił za 50 tys. zł.

Ot taka rzeczywistość z jaką się zderzamy w PL serwisach. O.o

 

 

Swoją drogą ten ciągnik masz już 6 lat? ale czas leci.... Gdzieś tu na AF czytałem jakąś opinię że gdy weszły do sprzedaży nowe JD czyli M i R miały problem z turbiną.

 

EDIT:

Zresztą korbanek identycznie. W przystawce do kukurydzy na gwarancji zmienili zamek hydrauliczny, na następny sezon zmieniony zamek ponownie przestał działać, zgłosiłem to ale nie przyjechali przebujałem się tak, ale przed trzecim sezonem przypomniałem im że było zgłoszenie gwarancyjne na część która była zmieniana na gwarancji.

 

Powiedział mi prosto w oczy niemalże dosłownie: ,,jak nie masz tego na piśmie to spierdalaj,, dosłownie... buc siedzący w wierzchowiskach na warsztacie, przy warsztacie serwis ma małe pomieszczenie biurowe i tam tak zostałem potraktowany.

 

Edytowane przez damianzbr
Odnośnik do komentarza
  • Root Admin

Przyszedł w marcu 2013 :) czas leci jak głupi. Zobaczymy co będzie, jak to będzie rozwiązane.

Odnośnik do komentarza

tutaj może być winny aktuator. Przerabiałem to samo w serii 6030 Premium. U mnie pomogła tylko kompletna wymiana turbiny wraz z sterownikiem do niej( 6 tys zl). Nie baw się w żadne regeneracje bo to nic nie da. Najlepiej zdjąć turbo z ciągnika i sprawdzić jak działa geometria i jeśli jest ok to wymiana samego aktuatora na nowy i jedzie dalej ( około 2-3 tys zl). Najlepiej odłączyć egr po naprawie w celu obniżenia temp płynu chłodniczego która właśnie uszkadza ten sterownik. Awaria znana w jd. Jest jeszcze druga opcja tzn któryś czujnik podaje nieprawidłowe informacje do sterownika a ten nie daje sygnału do aktuatora.

Odnośnik do komentarza

u nas w premiumie poszło turbo do wymiany w m-ce była akcja serwisowa też wymiana turbiny, u Ciebie też pewnie pójdzie turbo do zmiany

Odnośnik do komentarza
5 minut temu, John6930 napisał:

u nas w premiumie poszło turbo do wymiany w m-ce była akcja serwisowa też wymiana turbiny, u Ciebie też pewnie pójdzie turbo do zmiany

Który rocznik i jaki model M.

Ja mam 6115M z 2015 r czy 2014 już nie pamiętam to raz jak się pytałem to niby nie było żadnej serwisówki.. Czy mnie okłamali?

Odnośnik do komentarza

@damianzbr, przypuszczam że wiem kto z Tobą rozmawiał, przy takim czymś było uderzać do Mariusza, całkowicie inna rozmowa

Odnośnik do komentarza
  • Root Admin
damianzbr napisał:

5 minut temu, John6930 napisał:

u nas w premiumie poszło turbo do wymiany w m-ce była akcja serwisowa też wymiana turbiny, u Ciebie też pewnie pójdzie turbo do zmiany

Który rocznik i jaki model M.

Ja mam 6115M z 2015 r czy 2014 już nie pamiętam to raz jak się pytałem to niby nie było żadnej serwisówki.. Czy mnie okłamali?

dziś mi chłopak mówił że wszystko zależy od nr seryjnego ciągnika. pewne wchodzą w akcje pewne nie

Odnośnik do komentarza

Tylko że w premiumie padło nam turbo z czasem, a w m-ce było zrobione za wczasu co by ciągnik nie stanął w robocie :)

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, ZELKOW napisał:

@damianzbr, przypuszczam że wiem kto z Tobą rozmawiał, przy takim czymś było uderzać do Mariusza, całkowicie inna rozmowa

Z Mariuszem tak ale on nie jest kierownikiem serwisu i się nie wychyla, tylko wykonuje polecenia przełożonych. Chyba muszę uderzyć do innego dilera.

Odnośnik do komentarza

no nie wiem to co szef serwisu powie to jedno a zdanie Mariusza to drugie i u mnie też by wyszły cyrki gdyby nie interwencja Mariusza, a jaką przystawkę od nich brałeś?

Odnośnik do komentarza

A chodzi ci o korbanków. Ja pisałem o Mariuszu z JD.

Przystawkę capello brałem od nich. Nie ma w galerii tego? Nie wiem nawet.

Odnośnik do komentarza
Gość konteno

Opublikowano (edytowane)

Przed chwilą, robi57362 napisał:

czym ty azot zapodasz 😲😡

kubotą po jednym bb będzie dymać na pole , maszt do ciapka i powrót do przeszłości  chyba że nie pozostanie nic innego jak wynajęcie usługi dostosowanej do areału i ścieżek 

Edytowane przez konteno
Odnośnik do komentarza

U nas w 6430 przerabialismy temat tego błędu 

@johniy861 gdzie kupiłeś aktuator  za 2000 złotych? Bo chyba sobie kupię dwa na zapas za takie pieniądze 

Edytowane przez sztafek#8482;
Odnośnik do komentarza

@sztafek#8482; mam hurtownie części która mi takie rzeczy z zachodu ściąga. 2000 zł miałem na myśli aktuator bez znaczka jd czyli Borg Warner albo tak jak u mnie switzer. Oryginalny był "naprawiany" ale nic to nie dało. Tylko wymiana na nowy z paczki daje pożądany efekt

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v