Uziu92 8420 Opublikowano 20 Marca 2019 kiedys na targach pytałem to chcieli 4,5 tyś brutto. Odnośnik do komentarza
damiank33 64 Opublikowano 20 Marca 2019 na targach mówili że 4500 to cena katalogowa i cos tam niby mozna negocjować. Mi teraz 3600 powiedzieli ale nie wiem czy netto czy brutto. Na razie wstrzymałem się ze zwiększeniem Odnośnik do komentarza
Rolnik7343 5861 Opublikowano 20 Marca 2019 pfff 60tke se podkręce na pompie i też bede miał chiptuning 1 Odnośnik do komentarza
Uziu92 8420 Opublikowano 20 Marca 2019 Jest tu na forum kolega co zrobi taniej, a i widać zna się na rzeczy. Odnośnik do komentarza
Uziu92 8420 Opublikowano 20 Marca 2019 tak. Wrzucał zdjęcia nie raz, nawet ostatnio temat zakładał o JD i akutatorach turbin, klekotaniu na zimnym itp. Odnośnik do komentarza
Krzysztof81 5451 Opublikowano 20 Marca 2019 Dziwne to wszystko. Wypuszczają fabryki serje ciągników od 120 do 180km różniących się tylko oprogramowaniem silnika no i ceną. Nie wiadomo czemu różnica między najsłabszym a najsilniejszym jest cenowo bardzo duża więc ktoś wyczuł kasę przyjeżdża z laptopem wgrywa program z większego modelu podlączy hamowanie, ściemnia coś pół dnia żeby chłop nie przypierdolił się że 4tysie za 15 minut roboty, robi wydruk z hamowni,fakturka i do domu. Janusz zadowolony bo kupił Niuholanda która ma 120 koni A ledwo ciągnie 4 skiby a teraz będzie miał 160 i można pochwalić się somsiadowi że ma czipowany ciagnik cokolwiek to jest. Firma też zadowolona bo skasowała 4 tysie za pół dnia sciemniania. 2 1 Odnośnik do komentarza
AchimR 24 Opublikowano 20 Marca 2019 Tu możesz poczytać co masz wrzucone w ciągnik: A tu link do kanału YT:https://www.youtube.com/user/mk2g60/videos Wczoraj byłem w okolicach Poznania i już za miesiąc pokażę 6105R po tuningu które na polu ma zero przyrostu mocy. A w tym tygodniu jeszcze JD 7530 Premium, które strasznie klepało na zimnym i "spece" z czech (i kiolka innych firm i serwisów) stwierdzili, że nie jest to do zrobienia programem Odnośnik do komentarza
Rolnik7343 5861 Opublikowano 20 Marca 2019 6 godzin temu, Krzysztof81 napisał: Dziwne to wszystko. Wypuszczają fabryki serje ciągników od 120 do 180km różniących się tylko oprogramowaniem silnika no i ceną. Nie wiadomo czemu różnica między najsłabszym a najsilniejszym jest cenowo bardzo duża więc ktoś wyczuł kasę przyjeżdża z laptopem wgrywa program z większego modelu podlączy hamowanie, ściemnia coś pół dnia żeby chłop nie przypierdolił się że 4tysie za 15 minut roboty, robi wydruk z hamowni,fakturka i do domu. Janusz zadowolony bo kupił Niuholanda która ma 120 koni A ledwo ciągnie 4 skiby a teraz będzie miał 160 i można pochwalić się somsiadowi że ma czipowany ciagnik cokolwiek to jest. Firma też zadowolona bo skasowała 4 tysie za pół dnia sciemniania. no i co w tym dziwnego ? taniej jest wgrywać różne programy niż produkować to każdej mocy inny silnik .... a nie każdy potrzebuje 150 czy więcej km a jednocześnie nie chce wyżyłowanej 4ki która zdycha przy obciązeniu Odnośnik do komentarza
tomek904 203 Opublikowano 20 Marca 2019 Krzysztof81 napisał:Dziwne to wszystko. Wypuszczają fabryki serje ciągników od 120 do 180km różniących się tylko oprogramowaniem silnika no i ceną. Nie wiadomo czemu różnica między najsłabszym a najsilniejszym jest cenowo bardzo duża więc ktoś wyczuł kasę przyjeżdża z laptopem wgrywa program z większego modelu podlączy hamowanie, ściemnia coś pół dnia żeby chłop nie przypierdolił się że 4tysie za 15 minut roboty, robi wydruk z hamowni,fakturka i do domu. Janusz zadowolony bo kupił Niuholanda która ma 120 koni A ledwo ciągnie 4 skiby a teraz będzie miał 160 i można pochwalić się somsiadowi że ma czipowany ciagnik cokolwiek to jest. Firma też zadowolona bo skasowała 4 tysie za pół dnia sciemniania.nie jest tak do końca np john deere 6630 6830 6930 mają inne sprzęgła i nawet masą się różnią sąsiedzi mają 68 i 69 i jest 200kg różnicy a ciągniki tak samo wyposażone i na takich samych kołach. 66 to w ogóle jest delikatniejszy i lżejszy. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 20 Marca 2019 Ktoś mi powie czy w Nowej c-380 mógłbym podniesc moc na jakieś 90-95km poprzez kompa? Odnośnik do komentarza
JD1052 230 Opublikowano 20 Marca 2019 W tym case jest mechanicznie sterowana pompa więc żadne inne programy. Co do jd to 6630 a 68 i 69 ma inną skrzynie, bo w 68 i 69 niu ma skrzyni 24 biegowej tylko 20. Odnośnik do komentarza
johniy861 78 Opublikowano 20 Marca 2019 między 6830 a 6930 jest parę różnic np. po jednej tarczy więcej na sprzęgłach i jedna satelita więcej po każdej stronie w przedniej osi. Poza tym wszystko to samo. Odnośnik do komentarza
Ursusc385 1661 Opublikowano 20 Marca 2019 3 godziny temu, PolonezAtu napisał: Ktoś mi powie czy w Nowej c-380 mógłbym podniesc moc na jakieś 90-95km poprzez kompa? Jakim cudem chcesz to zrobić w silniku mechanicznym z mechaniczną rotacyjną pompą wtryskową ? Gdzie chcesz tego kompa podłączyć ? Pod gniazdo świateł od przyczepy ? 2 Odnośnik do komentarza
rocknrollnik1 1329 Opublikowano 20 Marca 2019 10 godzin temu, Krzysztof81 napisał: Dziwne to wszystko. Wypuszczają fabryki serje ciągników od 120 do 180km różniących się tylko oprogramowaniem silnika no i ceną. Nie wiadomo czemu różnica między najsłabszym a najsilniejszym jest cenowo bardzo duża więc ktoś wyczuł kasę przyjeżdża z laptopem wgrywa program z większego modelu podlączy hamowanie, ściemnia coś pół dnia żeby chłop nie przypierdolił się że 4tysie za 15 minut roboty, robi wydruk z hamowni,fakturka i do domu. Janusz zadowolony bo kupił Niuholanda która ma 120 koni A ledwo ciągnie 4 skiby a teraz będzie miał 160 i można pochwalić się somsiadowi że ma czipowany ciagnik cokolwiek to jest. Firma też zadowolona bo skasowała 4 tysie za pół dnia sciemniania. brawo ty Odnośnik do komentarza
Hombre 1 Opublikowano 20 Marca 2019 Panowie taki z innej beczki ale mam problem z Case mx 135 a mianowicie nie podnosi ładowacza czołowego, tylny podnośnik nie reaguje... wczoraj wszystko działało tylko, że jakby z opóźnieniem... zanim podniósł maszynę trzeba było odczekać tak z 10 sekund, ładowacz podnosił tylko, że wolno a ,,najlepsze" w tym wszystkim jest to że próbując podnieśc maszyne i jednocześnie tura ( w tym samym czasie ) tur przez tą chwile zaczął działać poprawnie (tak jakby był wiekszy przepływ oleju...Podczas jazdy przerzucając półbiegi też działał z opóźnieniem a nawet był w stanie się zatrzymać... Dodam że filtr oleju jest wymieniony, poziom jest prawidłowy na wyświetlaczu jest 0. a było raz 0 a raz 0. Nie wiem czy winą jest jakiś elektrozawór który blokuje przepływ oleju ?> od czego zacząć ?> jak sprawdzić ciśniene i jakie powinny być parametry ?> Z góry dzięki za odp Odnośnik do komentarza
Mytcarek 39 Opublikowano 20 Marca 2019 Hombre napisał: Panowie taki z innej beczki ale mam problem z Case mx 135 a mianowicie nie podnosi ładowacza czołowego, tylny podnośnik nie reaguje... wczoraj wszystko działało tylko, że jakby z opóźnieniem... zanim podniósł maszynę trzeba było odczekać tak z 10 sekund, ładowacz podnosił tylko, że wolno a ,,najlepsze" w tym wszystkim jest to że próbując podnieśc maszyne i jednocześnie tura ( w tym samym czasie ) tur przez tą chwile zaczął działać poprawnie (tak jakby był wiekszy przepływ oleju...Podczas jazdy przerzucając półbiegi też działał z opóźnieniem a nawet był w stanie się zatrzymać... Dodam że filtr oleju jest wymieniony, poziom jest prawidłowy na wyświetlaczu jest 0. a było raz 0 a raz 0. Nie wiem czy winą jest jakiś elektrozawór który blokuje przepływ oleju ?> od czego zacząć ?> jak sprawdzić ciśniene i jakie powinny być parametry ?> Z góry dzięki za odp Ja w tym roku zmieniłem pompe olejowa i moze ucb zaczyna siadac zaczynal sie blokowac sam podczas skrecania jazdy.czy podnoszenia maszyny :) a cisnienie.jedynie.przez filtr sprawdzisz.u góry masz zaślepke zakuc wąz i cos do pomiaru z.dokladna.skala nawet od.pistoletu do.powietrza servis moze.sprawdzic.po przez przeplywomierz Odnośnik do komentarza
Hombre 1 Opublikowano 20 Marca 2019 3 minuty temu, Mytcarek napisał: Ja w tym roku zmieniłem pompe olejowa i moze ucb zaczyna siadac zaczynal sie blokowac sam podczas skrecania jazdy.czy podnoszenia maszyny Tylko dziwne w tym wszystkim jest to, że wieczorem tak jak opisałem podnosił a rano jak go odpaliłem zero reakcji i to przy wszystkim Odnośnik do komentarza
tomek73 606 Opublikowano 20 Marca 2019 No a tego to chce mi się śmiać. MX ma pompę mechaniczną, dokładnie i w tamtym roku w wrześniu za remont pompy i wtrysków dałem 2,8 tyś z czego pompa kosztowała 1,3 tyś, wszystko na oryginalnych częściach. Podkrecił mi moc z 150 na 170 km albo więcej w cenie. Niestety za dużo mocy miałem w w tym tygodniu skręciłem ją. Miałem efekt mocnego kopcenia. Dla nie wtajemniczonych, tą pompę nie ustawia sie tylko zewnętrzymi śrubami, ją trza wyjąć i dać na stół, rozebrać i ustawić całą. Takie podkręcenie śrubkami z zewnątrz daje przeważnie tylko zwiększenie poboru paliwa, a tu nie o to chodzi. Oczywiście żadna firma tuningowa taki tego nie potwierdzi. Podkręcą śrubki zrobią wydruk i skasują 4 tys. 1 Odnośnik do komentarza
Mytcarek 39 Opublikowano 20 Marca 2019 Juz nudza mnie te komentarze ciagnik zostal przygotowany pod to nie ze tak od razu 35 koni mu wrzucilismy nowa pompa paliwa nowe wtryski nowe turbo nowa pompa olejowa nie kosztowalo to 4 tys tylko 600zl jak juz i nie ma co sie nakrecac za dużo Odnośnik do komentarza
AchimR 24 Opublikowano 20 Marca 2019 1 godzinę temu, Mytcarek napisał: Juz nudza mnie te komentarze ciagnik zostal przygotowany pod to nie ze tak od razu 35 koni mu wrzucilismy nowa pompa paliwa nowe wtryski nowe turbo nowa pompa olejowa nie kosztowalo to 4 tys tylko 600zl jak juz i nie ma co sie nakrecac za dużo To tylko pomiar zrobili? Czy coś kręcili "śrubą". Bo na śląsku 300zł pomiar kosztuje. Odnośnik do komentarza
extrabyk 5594 Opublikowano 21 Marca 2019 Nawet jak tylko śrubkami pompę podkręcili to coś tanio ten "tuning" i żeby potem nie było,że "tanie mięso psy jedzą"...ale obym się mylił. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się