Gość Opublikowano 1 Kwietnia 2019 wypiaskować, odnowić podłogę, burty i malować. Na żniwa i baloty lux .. bo mała nie jest Odnośnik do komentarza
traktorzystac330 578 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Będziesz do niej dorabiać druga ramę pod kiper ? Odnośnik do komentarza
KubaMF 828 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 (edytowane) Hamulce, pod dwa na każdą oś czy po jednym ? Edytowane 3 Kwietnia 2019 przez KubaMF Odnośnik do komentarza
prorok 2342 Opublikowano 7 Kwietnia 2019 @Bukat82 Do żniw muszę się wyrobić...bo przyczepa będzie robiona z myślą o żniwach i wożeniu zboża Podwójne burty i dolne otwieranie...to będzie na pewno @traktorzystac330 Cały czas nad tym myślę.jeszcze nie podjąłem ostatecznej decyzji...trochę boję się kosztów takiej przeróbki... @KubaMF Nie wiem dokładnie o co Ci chodzi. hamulce sa na obie osie.jeden siłownik na oś. Odnośnik do komentarza
KubaMF 828 Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Chodziło mi o siłowniki U nas w bbs jest 2 siłowniki z przodu jeden większy z tyłu, na nasze górki trzeba zrobić dobre hamulce bo czasami nie ma żartów. Odnośnik do komentarza
prorok 2342 Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Tutaj jest po jednym siłowniku..i tak to pewnie zostawię. u Was sporo większy wagonik a i górki porównać te koło was a te na mojej stronie to tak jak bym mieszkal na równinie a niby w jednej miejscowości mieszkamy hamulce to podstawa dlatego remont przyczepy zacznę od piaskowania i przywrócenia do pełnej sprawności układu hamulcowego Odnośnik do komentarza
bratrolnika 28997 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 już wcześniej pisałem ci żebyś robił wywrot, z resztą nie tylko ja, i swoje zdanie nadal podtrzymuję koszta będą duże, same materiały to 5-6tys.zł żeby było dobrze, ale jak nie zrobisz to sam zobaczysz że za dwa lata będziesz pluł sobie w brodę że trzeba było dołożyć i zrobić, wtedy już zrobionej i wymalowanej nie potniesz bo będzie szkoda w sumie teraz trzeba w nią z trzy tysiące wsadzić żeby zboże wozić, więc te kolejne 3tys.zł to nie tak wiele 2 Odnośnik do komentarza
LukeClaas 424 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 @prorok to takie samo gdybanie co lepsze traktor z napędem czy bez. Dalej sam sobie odpowiedz. Odnośnik do komentarza
misio3p 2236 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Tym bardziej, że masz porównanie pomiędzy ciągnikiem z napędem a bez. Może się mylę ale od czasu zakupu MTZ po galerii wygląda, że więcej nim robisz. Odnośnik do komentarza
Rolnik1973 16692 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Rób wywrot, pókiś młody to i sztywna, a z biegiem lat bez wywrotu jak bez jaj. Ja mam 2 sztywne i szkoda kręgosłupa na łopatowanie i nastała z wywrotem. 1 Odnośnik do komentarza
GBartek 215 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Nie ma Kaśki, dobra i Maryna. Jak nie ma wogole przyczepy to lepsza sztywna jak zadna. A z biegiem czasu mozna przerobic lub przehandlowac. Nie zawsze na wszystko mozna przeznaczyc finanse. Tez kupilem sztywna. Wywrotka lepsza, ale za te pieniądze bym nie kupil, a jak sie ma jedynie drewniany woz i rozrzutnik, to nawet sztywna jest zbawieniem w zniwa. Ale to tylko moje zdanie :) 2 Odnośnik do komentarza
bratrolnika 28997 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Do tej pory sobie radził tym co ma, to i na te żniwa ta nie jest koniecznie niezbędna, nie zrobi całości teraz to w zimę dokończy, takie moje zdanie. Też parę lat temu remontowaliśmy d44, i teraz każdy w brodę pluje że zostawiona była sztywna.... 1 Odnośnik do komentarza
pawlus224 2624 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 @bratrolnika dobrze prawi . W koncu jesli boisz się kosztów to rob na razie podwojną ramę tzn. drugą do wywrotu , wspawaj uszy czy tam kule i bierz się za pakę . Żniwa oblecisz sztywną a za rok czy dwa dorobisz silowniki/silownik i bedzie wywrotka. Druga rama na tę chwilę az takich duzych kosztow dodatkowych Ci nie przysporzy Oczywiscie zdaje sobie sprawę ze latwo się pisze , radzi a trudniej zrobic ... 2 Odnośnik do komentarza
bratrolnika 28997 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Siłownik czy siłowniki w całym tym galimatiasie to max 15% kosztów Albo robić dobrze, albo wcale, takie moje zdanie Jak wywrotka będzie ładnie zrobiona to i ładne pieniądze będzie można kiedyś za nią wziąć z jak będzie zostawiona sztywna to nikt tego nie będzie chciał kupić, nie dość że wielka kabaryna, to sztywna 2 Odnośnik do komentarza
prorok 2342 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Panowie wielkie dzięki za rady Najbardziej do przeróbki na wywrotkę zniechęca mnie fakt że nie mam dokumentów na tą przyczepę i to jest największy ból...Druga sprawa to ma to być przyczepa praktycznie tylko i wyłącznie do wożenia zboża w żniwa resztę czasu pewnie będzie stać...albo będzie sporadycznie używana. Co do tego że wywrot jest potrzebny i to ogromna wygoda to ja nawet nie dyskutuje...Macie 100 % racji i podpisuje się pod tym co piszecie rękami i nogami... Rozbiorę ją w mak...wypiaskuję i wtedy będzie można zacząć działać.. Powiedzcie mi czym by było najlepiej wzmocnić ramę teraz jest ceownik wystarczy go zamknąć czy pod wywrotkę trzeba by coś było więcej w tej dolnej ramie wzmocnić? Druga sprawa z jakiego materiału najlepiej zrobić górną ramę? Rozumiem że tutaj by trzeba było dać dwa siłowniki? Czy robić na jeden tak żeby mieć też wywrot na tył? Boję się że jak by to miała być wywrotka to była by mega wysoka...bo już teraz niska nie jest a gdzie jeszcze druga rama...Szwagier ma znajomego który robi i remontuje przyczepy na większa skalę...i mówił mu że jak już z tego robić wywrotkę to musowo ją obniżyć..czyli trzeba by było przerobić całe mocowanie resorów do ramy żeby to trochę obniżyć..a to są dalej dodatkowe koszty... Odnośnik do komentarza
bratrolnika 28997 Opublikowano 16 Kwietnia 2019 jak nie ma kwitów to szkoda pieniędzy w nią pchać, chyba żeby udało się je jakoś ogarnąć... 1 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się