Skocz do zawartości

Ursus C-360


Rafallll360

Najwyższa pora by akcje zasiewy poplonów i zbóż jarych rozpocząć .Po wymianie wtrysków nastąpiła  zauważalna poprawa jeżeli chodzi o pracę silnika,lepiej się wkręca na oboty nie ma zmuły i tak jak by mocy trochę przybyło xD


Rekomendowane komentarze

mnie te kabiny zawsze rozśmieszają a najbardziej te szpary między błotnikami jakby nie mogli w fabryce zrobić takich blach które by to ładnie zakryły

  • Like 1
Odnośnik do komentarza

Szpary to jedyna wada,ale ergonomia widoczność jest dobra nie potęguje hałasu z porównaniem do puszek między 83 84 to była przepaść.

Odnośnik do komentarza

W zamyśle konstruktorów w Sokółce te szpary między błotnikiem a ramą kabiny są zakryte gumowymi fartuchami.Blachy jak by były dogięte i poskręcane  to by się tłukły od drgań kabiny i błotników.Mnie te szpary nie przeszkadzają a wręcz są nie raz pomocne w górach jak trzeba kontrolować sytuację styku opon  z gruntem  B| Te kabiny Sokółki czy czeskie na ramie rurowej nie są złe miejsca jest w  środku dość sporo widoczność  bardzo dobra no i bezpieczeństwo większe niż w blaszanych budach z cienkiej rurki.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v