Borekk17 908 Opublikowano 7 Kwietnia 2019 mnie te kabiny zawsze rozśmieszają a najbardziej te szpary między błotnikami jakby nie mogli w fabryce zrobić takich blach które by to ładnie zakryły 1 Odnośnik do komentarza
Ursusc360polska 52 Opublikowano 7 Kwietnia 2019 No to prawda te kabiny to im się nie udały Odnośnik do komentarza
Ursusc360polska 52 Opublikowano 7 Kwietnia 2019 To nawet puszka jest szczelniejsza od tej 😂 Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Szpary to jedyna wada,ale ergonomia widoczność jest dobra nie potęguje hałasu z porównaniem do puszek między 83 84 to była przepaść. Odnośnik do komentarza
Rafallll360 981 Opublikowano 7 Kwietnia 2019 W zamyśle konstruktorów w Sokółce te szpary między błotnikiem a ramą kabiny są zakryte gumowymi fartuchami.Blachy jak by były dogięte i poskręcane to by się tłukły od drgań kabiny i błotników.Mnie te szpary nie przeszkadzają a wręcz są nie raz pomocne w górach jak trzeba kontrolować sytuację styku opon z gruntem Te kabiny Sokółki czy czeskie na ramie rurowej nie są złe miejsca jest w środku dość sporo widoczność bardzo dobra no i bezpieczeństwo większe niż w blaszanych budach z cienkiej rurki. Odnośnik do komentarza
Borekk17 908 Opublikowano 7 Kwietnia 2019 tylko że np w czeskiej nowego typu już były blachy i jakoś nic się nie tłukło 1 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się