Skocz do zawartości

Gość
  • 7360 wyświetleń

Jako, że robię MTZ'ta na bóstwo :D mam parę pytań do ogarniętych :P 1. skąd może być ten wyciek? za chiny nie potrafię zlokalizować, czyżby cięknie między silnikiem a sprzęgłem? kołem zamachowym?? 2. aktualnie mam taką pompę https://5.allegroimg.com/s512/014e87/da3cf34548e99b0a2aac31010ce5 NSZ32 okrągła, srebrna jest, strasznie mi z niej cieknie, na jakąś wymienić? jaka będzie najlepsza?? wydajniejsza nie zrobi szkody? 3. Chciałem też wzmocnić podnośnik i tu pytanie, co lepiej wymienić siłownik z c100 na c110 czy dołożyć do c100 siłowniki wspomagające??? i do czego podpina się te siłowniki wspomagające?? na razie tyle pytań jak to ogarnę będę dalej pytał :D




Rekomendowane komentarze

odkręć ten dekiel od spodu,i zobacz, czy koło zaolejone i sciany korpusu.nie chce Cie smucić,ale mtz-a jeszcze nikt nie uszczelnił i nie uszczelni 

Odnośnik do komentarza

Po prostu trzeba na bieżąco uszczelniać mam obecnie 4 wycieki (pompa wtryskowa, koło zamachowe?, Pompa hydrauliczna, z tyłu wąż od baku) mam w planach do jesiennych prac zrobić go na bóstwo xd.

Odnośnik do komentarza

panowie pytanko znowu:

jakie siłowniki c50 mają być 400-600mm czy 420x620mm będą lepsze??? i mają być pojedyńczego czy podwójnego działania???

no i co z tą pompą wtryskową można dokręcać?

Odnośnik do komentarza

Zależy jak chcesz je zakładać. Znajomy jak zakładał oryginalne uchwyty to idealny był siłownik o skoku 160mm. Nie wiem dlaczego w zestawy ładują o skoku 200mm. @Seweryn zauważył. że one są za długie. Na samym dole podnosnik opiera się tylko na nich i jak przypadkiem damy dociążanie to główny siłownik pcha dalej i coś może wyrwać. Tak jak jest u mnie zrobione to potrzebny jest skok 250mm.

Odnośnik do komentarza

Songo, przy pompie każdy wężyk możesz docisnąć, tylko nie wiem o który ci chodzi, bo w MTZ żaden nie prowadzi do głowicy. Może cieknie na sekcji, to dociśnięcie przewodu nie pomoże. Ewentualnie samego króćca, albo potrzebna będzie wymiana plastikowej podkładki.

Odnośnik do komentarza
11 godzin temu, mani51 napisał:

Zależy jak chcesz je zakładać. Znajomy jak zakładał oryginalne uchwyty to idealny był siłownik o skoku 160mm. Nie wiem dlaczego w zestawy ładują o skoku 200mm. @Seweryn zauważył. że one są za długie. Na samym dole podnosnik opiera się tylko na nich i jak przypadkiem damy dociążanie to główny siłownik pcha dalej i coś może wyrwać. Tak jak jest u mnie zrobione to potrzebny jest skok 250mm.

Ciezko znajsc inny niz ze skokiem 200 :D najnajlepsze wyjscie kuoic obojetnie jaki i dospawac samemu mocowanie zeby gralo :D tylktylko teraz lepiej wziac dluzszy czy krotszy bo chyba najpopularniejsze sa 400-600 i 420-620.

2 minuty temu, LTZ55a napisał:

Songo, przy pompie każdy wężyk możesz docisnąć, tylko nie wiem o który ci chodzi, bo w MTZ żaden nie prowadzi do głowicy. Może cieknie na sekcji, to dociśnięcie przewodu nie pomoże. Ewentualnie samego króćca, albo potrzebna będzie wymiana plastikowej podkładki.

Tak chodzi mi o wezyk idacy z sekcji, saczy mi na 3 sekcji i zastanawialem sie czy ja dokrecic mocniej. Mowisz ze tam jest jakas plastikowa podkladka przez krota moze ciec.

Odnośnik do komentarza

Tak jest. Robiłem to jakiś czas temu. Mam zdjęcia i filmy tylko czasu brak na zmontowanie. Pamiętam, że musiałem sobie uspawać ściągacz z nakrętki ściskającej łożyska z roweru.

Odnośnik do komentarza

Lepiej tego wycieku nie ruszaj, lekko sie zapaca, jak zaczniesz tam grzebac to dopiero syfu narobisz, zobacz u mnie w galerii wyciek z dołu ciągnika :D

Odnośnik do komentarza

Co do długości to ci zmierzę jak jest u nas w tym gotowym zestawie jak jesteś jeszcze zaknteresowany. Wiem że to jest siłownik jednostronnego działania, zasilanie z trójnika ten sam olej co do siłownika od podnoszenia i musisz mieć sprawny odcinacz (zawór przelewowy czy jak to się zwie) w tym oryginalnym siłowniku taki dziubek który po dojściu do maksymalnego położenia odcina olej bo one też są minimalnie za długie (bez tego odcinacza gniecie zbiornik paliwa).

Odnośnik do komentarza

To po co mu będziesz mierzył jak masz za długie. To ma być tak zrobione żeby siłownik główny i pomocniczy zatrzymywały się w tym samym momencie, a na dole najlepiej żeby przy max wysuniętym głównym pomocnicze były wsunięte na zero ewentualnie trochę jeszcze wystawały. Jak blokujesz główny zaworem to pomocnicze pchają i tak dalej przejmując cały ciężar.

Odnośnik do komentarza

kolego najlepiej wogule pozbyć się tych rosyjskich rozdzielaczy, bo brak siły często wynika z winy rozdzielacza A nie z słownika. U siebie mam przerobione hydraulika przy zwykłym siłowniki i jest poprawa. Jak chcesz to dawaj na pw i mogę Ci wysłać zdjęcia😀

Odnośnik do komentarza

Widze ze z tymi pomocniczymi to nie taka prosta sprawa :/ moze lepiej zamontuje c110 i bedzie mniej pierdzielenia.

Odnośnik do komentarza

Nie ma co się bawić w siłowniki wspomagające, kupić jeden rozdzielacz z sekcją pływającą na podnośnik , ewentualnie zamienić C 100 na C 110 i tyle....

Odnośnik do komentarza

Jak chcesz się dowiedzieć ile kosztuje ten wał na którym są ramiona górne ewentualnie mocowanie siłownika do mostu to faktycznie lepiej wymienić ten główny na większy. Najlepsze rozwiązanie to siłowniki wspomagające tylko zamontowane z głową. Zaworek na głównym siłowniku odcina tylko olej na tym siłowniku. Na pomocnicze siłowniki olej i tak idzie tyle, że one nie mogą się wysunąć bo blokuje je ten główny. Ale w ten sposób ogranicza się skok podnośnika.

Odnośnik do komentarza

Dokładnie to samo miałem napisać... Chociaż jak ktoś nie obciąża często podnośnika w znaczny sposób, to wymiana siłownika na c110 może wystarczyć. Przynajmiej na jakiś czas...

Odnośnik do komentarza
Gość

Opublikowano (edytowane)

Mój zestaw zasypany waży jakieś 1300-1400kg to chyba nie jest tak dużo? Z tymi siłownikami to dużo pierdzielenia widzę a nikt nie umie mi powiedzieć jakie siłowniki kupić :P

Wymiana rozdzielacza wchodzi tylko w grę jak da radę zrobić wajchę w miejscu starej bo nie chce mi się sięgać do tych koło kierownicy, obsługa ma być wygodna a żeby było wygodnie to musi być koło siedzenia.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza

Przecież Ci napisałem że pod oryginalne uchwyty pasuje siłownik o skoku 160mm i jest taki na alle. Kolega miał o takim skoku i twierdził, że jest ok. On miał taki sam agregat jak ja i jeden siłownik pomocniczy o średnicy 40mm wystarczył. Nasze zestawy też ważą około 1300kg. djzbigi to nasz forumowy zbyszekbrzuze. Co do rozdzielacza to kolega Sewerym też wymyślił ciekawe rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Dnia 21.05.2019 o 21:11, ltz55e napisał:

leje ci z simeringa między silnikiem a kołem albo z uszczelki 

Której uszczelki? 

Odnośnik do komentarza
Dnia 23.05.2019 o 20:56, songo napisał:

Której uszczelki? 

między silnikiem a tą blachą i tam jest też . trzeba silnik rozłączyć z tą blachą do której jest koło zamachowe przykręcone

 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v