GRZES1545 9779 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Jak go wytargałeś ? Mnie też czeka przegląd i wymiana uszczelniaczy na wale. Zastanawiam się jak czym go wytargać. Odnośnik do komentarza
Moorgi 609 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Ja wyciągnąłem turem. Zdjalem tylko blachę po lewej stronie i wtedy go zetorem śmiało sięgnąłem. Odnośnik do komentarza
damianos95 436 Opublikowano 2 Czerwca 2019 No tak bo sampo sa silniki na dole a nie jak w normalnych bizonach wiec nie ma sie co dziwic ze turem na spokojnie da rade a w normalnym to ładowarka najlepiej albo jak u nas jeden wyciagał to miedzy 2 drzewami 2 grube łancuchy i wyciagarka i jakos go wyjeli ale zabawy mieli chyba z 1 dzien Odnośnik do komentarza
Rocky914 16 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Dokładnie,w Sampo silnik jest u dołu. Zdjęliśmy klape silnika i wszystko z blach co by przeszkadzało,zdjęliśmy przewody od ukł. Paliwowego i chłodzenia razem z odkręceniem kolektora wydechowego,potem pod silnik dwie palety,odkrecilismy od skrzyni, trochę wytargaliśmy,a potem już tylko przywiązanie do tura i powoli się wytargało 😀 Odnośnik do komentarza
Tomas1987 52 Opublikowano 2 Czerwca 2019 jak masz rozwiązany powrót oleju z siłowników tura?Normalnie wężem do szybko złącza czy jakoś inaczej? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się