rsiejka 61 Opublikowano 19 Czerwca 2019 Co robiles, gdzie, jakie byly objawy i jak to wychodzi cenowo? Oplaca sie bawic samemu w remonty czy lepiej oddac do zakladu? Wziac jakiegos majstra, osiowac blok, sprawdzenie glowicy, sprawdzenie pompy wtryskowej i czesci?
kamilo137 47 Opublikowano 19 Czerwca 2019 3300 szlifiernia - szlif wału, korbowody, głowica, osiowawnie, planowanie, nowe tuleje i tłoki angielskie, pierścienie, panewki etc Jeśli blok pekniety jak w tym przypadku to 1800 netto dodatkowo. Jesli konkretnie ktoś zdecydowany na naprawę to wykonuje takie naprawy. Dogadamy się na priv Kpl naprawa główna - silnik, pompa paliwa, wtryski 6tys. Gotowy do pracy. Gwarancja
bears 550 Opublikowano 19 Czerwca 2019 (edytowane) Co to za "angielskie" tuleje i tłoki? W bloku równane półki pod tuleje, jak obsadzane tuleje, co z pękniętym blokiem pomiędzy szpilkami a tuleją? Edytowane 19 Czerwca 2019 przez bears
kamilo137 47 Opublikowano 21 Czerwca 2019 Na życzenie klienta. Droższy koszt a efekt ten sam co z gotowymi tulejami...
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się