Skocz do zawartości

MF 255 - silnik po naprawie głównej



Jeszcze chwila i będzie zamontowany do Ciągnika. Pozdrawiam


Rekomendowane komentarze

rsiejka

Opublikowano

Co robiles, gdzie, jakie byly objawy i jak to wychodzi cenowo? Oplaca sie bawic samemu w remonty czy lepiej oddac do zakladu? Wziac jakiegos majstra, osiowac blok, sprawdzenie glowicy, sprawdzenie pompy wtryskowej i czesci?

tom54321

Opublikowano

dołączam się do pytania

jonek98

Opublikowano

u mnie remont 3p z robota majstra wyszedł koło 5 tys

kamilo137

Opublikowano

3300 szlifiernia - szlif wału, korbowody, głowica, osiowawnie, planowanie, nowe tuleje i tłoki angielskie, pierścienie, panewki etc Jeśli blok pekniety jak w tym przypadku to 1800 netto dodatkowo. Jesli konkretnie ktoś zdecydowany na naprawę to wykonuje takie naprawy. Dogadamy się na priv Kpl naprawa główna - silnik, pompa paliwa, wtryski 6tys. Gotowy do pracy. Gwarancja

tom54321

Opublikowano

kolego skąd jesteś?

kamilo137

Opublikowano

Łódzkie, okolice Strykowa 605670837

corrado

Opublikowano

Inne silniki też naprawisz?

kamilo137

Opublikowano

Tak. Wycena indywidualna

bears

Opublikowano (edytowane)

Co to za "angielskie" tuleje i tłoki? W bloku równane półki pod tuleje, jak obsadzane tuleje, co z pękniętym blokiem pomiędzy szpilkami a tuleją?

Edytowane przez bears
kamilo137

Opublikowano

Blok nowy. Stopy korb i podpory wału nowe

tom54321

Opublikowano

A powiedz czy wstawiasz tez surowe tuleje

kamilo137

Opublikowano

Na życzenie klienta. Droższy koszt a efekt ten sam co z gotowymi tulejami...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v