kendzior15 87 Opublikowano 28 Lipca 2019 a jak to się objawia? u mnie w renówce było to kiedyś tak że dwóch nie było i mu się myliły ale zmieniliśmy elektrozawór przy kole i wszystko się naprawiło ;)a jak to się objawia? u mnie w renówce było to kiedyś tak że dwóch nie było i mu się myliły ale zmieniliśmy elektrozawór przy kole i wszystko się naprawiło ;) Odnośnik do komentarza
Kondzioo1234 7 Opublikowano 28 Lipca 2019 na 1.2.3 półbiegu jak jadę to wybija zapali się kontrola wcisne sprzęgło jadę znowu a czasem nawet sprzęgło nie pomoże . jak narazie na 4 półbiegu da się jeździć . Odnośnik do komentarza
borus90 7 Opublikowano 28 Lipca 2019 U mnie w 5120 też czasem zapalała się ta pomarańczowa kontrolka. Pomogło dolanie oleju do skrzyni do poziomu maksimum. Odnośnik do komentarza
JD1052 230 Opublikowano 28 Lipca 2019 Pomierz ciśnienia na każdym półbiegu, ma być 18-20bar, jak będą dobre ciśnienia to czujniki są do bani. Odnośnik do komentarza
smicz24 0 Opublikowano 1 Września 2019 U mnie w case 5150 po rozłączeniu akumulatora zniknęły półbiegi. Brak napięcia na cewkach , bezpieczniki ok. Gdzie szukać przyczyny? Odnośnik do komentarza
Mikos22 4 Opublikowano 1 Września 2019 Podstawowe pytanie, odpalasz maszynę, wciskasz sprzęgło, miga żółta kontrolka z trybikiem tak z 3 razy? U mnie też się zapalała kontrolka i dało się jechać tylko na 4 połówce, wymiana uszczelniaczy na koszach półbiegów pomogła. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się