Skocz do zawartości

Tłok Ursusa C-330


Michał1994

Dodatkowy pierścień 😋

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

a co Wy tam się znacie.. tosz to janusze w stodole najnowszą wersje polskiej myśli inżynieryjnej tworzą:D O ile to w ogóle odpali to zedrze cylinder po paru godzinach 🤣

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, lukbold napisał:

a co Wy tam się znacie.. tosz to janusze w stodole najnowszą wersje polskiej myśli inżynieryjnej tworzą:D O ile to w ogóle odpali to zedrze cylinder po paru godzinach 🤣

Tak tłoki wylecą w powietrze, pierscienie spala się na popiół, korba wyleci bokiem, głowica wystrzeli a c330 wyleci w kosmos. 😁 

 

Odnośnik do komentarza
To ty napisałeś i domniemywam że nawet nie wiesz o czym tu ludzie wyżej piszą... I tacy się biorą za grzebanie w silniku żeby w końcu stwierdzić że dzisiejsze części to szmelc
Odnośnik do komentarza

Lepiej to opatentuj  bo zaraz jd i innde Fendty zaczna to kopiowac, az dziwne ze jeszcze nie wpadli na to na zachodzie. Skoro na 3 pierscieniach potrafia przechodzic 30k to jak zaloza 5 to bedzie 50k mth

Odnośnik do komentarza

Dokładanie pierścieni jest super.. pomyślmy dlaczego Zetor w kolejnych silnikach nie dodawał jeszcze więcej pierścieni? Spróbuj wytoczyć tłok żeby komplet na cały silnik zmieścić na jednym tłoku to dopiero będzie kompresja i trwałość w nieskończoność..

Widziałeś jakiś film prof Chrisa, Retrotraktor..? Zacznij od podstaw budowy silnika

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, lukbold napisał:

To ty napisałeś i domniemywam że nawet nie wiesz o czym tu ludzie wyżej piszą... I tacy się biorą za grzebanie w silniku żeby w końcu stwierdzić że dzisiejsze części to szmelc

Wiem o czym piszą ale to teoria... Nic nie stwierdzam, tylko przypuszczam a czas pokaże czy się myliłem. 

Odnośnik do komentarza

Pierwsza sprawa to zmniejszenie powierzchni płaszcza tłoka. Zamiast się stabilizować będzie się szybciej zużywał. Druga to podcięcie go w miejscu komory spalania.

Odnośnik do komentarza
34 minuty temu, jaco512 napisał:

Dokładanie pierścieni jest super.. pomyślmy dlaczego Zetor w kolejnych silnikach nie dodawał jeszcze więcej pierścieni? Spróbuj wytoczyć tłok żeby komplet na cały silnik zmieścić na jednym tłoku to dopiero będzie kompresja i trwałość w nieskończoność..

Widziałeś jakiś film prof Chrisa, Retrotraktor..? Zacznij od podstaw budowy silnika

Zetor to zetor, Ursus nie podejdzie, to tylko jeden dodatkowy pierścień. 

Odnośnik do komentarza

A na przykład w nowych silnikach mercedesa montują tylko dwa pierścienie, a sam tłok jest aluminiowy i ma może z 6 cm wysokości, aby maksymalnie ograniczyć masę i tarcie. Ale to w autach.

Odnośnik do komentarza

Nie ma oglądać filmów tylko czytać książki. Oglądać Chrisa to może kompletny laik a nie gość który ma mieć taką wiedzę jak on a żeby poprawnie silnik poskładać taką wiedzę trzeba mieć i uwierzcie chris nie uczył się z jutuba. 

Odnośnik do komentarza

stal to w tym przypadku uproszczenie ale tak - przy ażurowych rozwiązaniach i odpowiednim materiale tulei.

Odnośnik do komentarza

Porównywanie tłoka z podnośnika i tłoka z silnika 😄 Wyższa inżynieria.

Odnośnik do komentarza
9 godzin temu, Michał1994 napisał:

Jak nie będziesz jeździć to jeszcze gorzej dla silnika 

Zobaczymy po kilku latach czy to naprawdę bez sensu, przy tłokach podnośnikowych też to się wydaje bez sensu😋 a jednak ma plusy 

Chłopie co ty porównujesz podnośnik do silnika.Zasada działa jest prawie taka sama że musi utrzymać ciśnienie nie przepuszczać,ale jakie temperatury działają na tłok silnika przecież jest wybuch mieszanki,ile suwów robi taki tłok w silniku a ile w podnośniku.Nie trzeba mieć wiedzy wystarczy logicznie pomyśleć.Testuj sobie to będziesz miał doświadczenie,ja nadal uważam że to bezsensu.Przerobisz te 100 mtg w sezonie? Przy dzisiejszych zestawach które wytrzymają 3 4 tys mtg przy 100 mtg na sezon taki silnik pochodzi 30 lat więc te przedłużanie żywotności mija się z celem,

  • Like 1
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v