paulus841 173 Opublikowano 8 Marca 2020 jaka instalacja? chińczyka z alibaby czy coś lepszego? Odnośnik do komentarza
niezlygagatek 425 Opublikowano 8 Marca 2020 (edytowane) I cyk 10 koni mniej Edytowane 8 Marca 2020 przez niezlygagatek Odnośnik do komentarza
hubertb 4009 Opublikowano 8 Marca 2020 Mnie interesują zdjęcia parownika i skraplacza. 1 Odnośnik do komentarza
Piotruniu25 3347 Opublikowano 8 Marca 2020 Przyda się bo w lecie w zetorze piekarnik jest.😉 Odnośnik do komentarza
manieks120 249 Opublikowano 8 Marca 2020 Jaki koszt takiej spreżarki ? Bo jak szukałem takiej do sprintera to kosztowały około 1,5tys. A na szrocie koszt 50zł i zestaw naprawczy nie wiecej jak 100zł. 1 Odnośnik do komentarza
mf362 1161 Opublikowano 8 Marca 2020 (edytowane) 2 godziny temu, niezlygagatek napisał: I cyk 10 koni mniej Mocy będzie tyle co w c360' pod górę mozna wyl klime hehe A z gorki na maxa chlodek Edytowane 8 Marca 2020 przez mf362 1 Odnośnik do komentarza
hubertb 4009 Opublikowano 8 Marca 2020 Moc instalacji chłodniczej samochodu to 3,5kw co daje pobór około 1kw z wału dla kompresora. Czyli o 1,5KM mniej i to nie w sposób ciągły faktycznie strata nie do odżałowania. 1 Odnośnik do komentarza
mf362 1161 Opublikowano 8 Marca 2020 7 godzin temu, hubertb napisał: Moc instalacji chłodniczej samochodu to 3,5kw co daje pobór około 1kw z wału dla kompresora. Czyli o 1,5KM mniej i to nie w sposób ciągły faktycznie strata nie do odżałowania. Tyle ze w praktyce czuc roznice w przyspieszeniu Odnośnik do komentarza
hubertb 4009 Opublikowano 8 Marca 2020 Z pewnością nie odczujesz jej w zetorze, jedyne co odczujesz to większa ochota do pracy i mniejszy hałas gdyż kabina będzie szczelnie zamknięta. Odnośnik do komentarza
rincer 2 Opublikowano 8 Marca 2020 Instalacja jest składana na nowych częściach, jednak nie jest to typowy kompletny zestaw do montażu z Aliexpress. Sprężarka sanden, skraplacz nissens itp. generalnie wielka zbieranica uniwersalnych podzespołów. Kwestie spadku mocy pozwolę przemilczeć, bo idąc tym tropem należało by zdemontować kabinę... przecież stawia dodatkowy opór powietrza Zdjęcia parownika niestety nie mam i już nie cyknę, ponieważ mam poskładane wszystko pod dachem. Natomiast kwestia montażu parownika w kabinie BK 6011 to bardzo wdzięczny temat pod warunkiem rezygnacji z jednej nagrzewnicy tak jak jest w moim przypadku. Gorzej jest pod maską z wolną przestrzenią ale nie trzeba być inżynierem żeby to zamontować. 8 godzin temu, manieks120 napisał: Jaki koszt takiej spreżarki ? Bo jak szukałem takiej do sprintera to kosztowały około 1,5tys. A na szrocie koszt 50zł i zestaw naprawczy nie wiecej jak 100zł. Nową można kupić u chińczyków do max 500 zl. 3 godziny temu, ansu napisał: Jaki czynnik do układu? R134a Odnośnik do komentarza
manieks120 249 Opublikowano 8 Marca 2020 @rincer Nie chciałem chińczyka, miałem bodajże Zexela i taką też chciałem ale we własnym zakresie zregenerowaliśmy używkę i bangla już dwa lata 😉 Odnośnik do komentarza
hubertb 4009 Opublikowano 8 Marca 2020 Podasz jakieś namiary na skraplacz i parownik ? Dodatkowy wentylator założyłeś? Jeśli nie to od iveco jest śmigło sporej wydajności sparowane z wiskozą dało by radę. Odnośnik do komentarza
rincer 2 Opublikowano 8 Marca 2020 4 minuty temu, hubertb napisał: Podasz jakieś namiary na skraplacz i parownik ? Dodatkowy wentylator założyłeś? Jeśli nie to od iveco jest śmigło sporej wydajności sparowane z wiskozą dało by radę. https://allegro.pl/oferta/chlodnica-klimatyzacji-450x351x16-uniwersalna-8172561237 tu jest link do skraplacza natomiast jak znajde parownik to tez wstawię. Żaden wentylator to już tam się nie zmieści Odnośnik do komentarza
hubertb 4009 Opublikowano 8 Marca 2020 Zamiast oryginalnego śmigła zastosuj śmigło z iveco "380mm" + jakieś wisko lub sprzęgło. Odnośnik do komentarza
Arek 219 Opublikowano 9 Marca 2020 21 godzin temu, hubertb napisał: Moc instalacji chłodniczej samochodu to 3,5kw co daje pobór około 1kw z wału dla kompresora. Czyli o 1,5KM mniej i to nie w sposób ciągły faktycznie strata nie do odżałowania. W MF 95km ze sprężarka sanden SD7H15 po załączeniu wyraźnie słychać, że silnik pracuje pod większym obciążeniem na wolnych obrotach i sądzę, że pobiera to więcej niż 1kW. Odnośnik do komentarza
iron 1040 Opublikowano 9 Marca 2020 mf362 napisał: 7 godzin temu, hubertb napisał: Moc instalacji chłodniczej samochodu to 3,5kw co daje pobór około 1kw z wału dla kompresora. Czyli o 1,5KM mniej i to nie w sposób ciągły faktycznie strata nie do odżałowania. Tyle ze w praktyce czuc roznice w przyspieszeniu w aucie z silnikiem z kosiarki to tak ale jak masz już v6 u 200 km to nic się nie dzieje po za większym zużyciem paliwa o 0.5l. Odnośnik do komentarza
hubertb 4009 Opublikowano 9 Marca 2020 Będzie słychać moment załączenia, alternator pobiera 1,5kw i słychać? Włączenie świateł zwykle też wyraźnie obciąża. 1 Odnośnik do komentarza
mf362 1161 Opublikowano 9 Marca 2020 5 godzin temu, iron napisał: w aucie z silnikiem z kosiarki to tak ale jak masz już v6 u 200 km to nic się nie dzieje po za większym zużyciem paliwa o 0.5l. W dieslu moze tak nie czuc bardzo bo duzo nm ale w benzynie czuć przy wyprzedzaniu , Odnośnik do komentarza
ansu 394 Opublikowano 9 Marca 2020 W samochodzie na lpg 70KM jak wyprzedzam i sprężarka się włączy to czuć wyraźny spadek mocy na kołach, w tdi 115KM nie czuć różnicy. W ciągniku 130KM na wolnych obrotach jak się załącza to nieźle bujnie Odnośnik do komentarza
jonek98 2711 Opublikowano 9 Marca 2020 zależy też jak sprężarka jest napędzana w starszych układach jest spięta na stałe, nowsze układy gdy potrzeba więcej mocy to potrafią ja rozłączyć Odnośnik do komentarza
mf362 1161 Opublikowano 9 Marca 2020 W passacie b6 podobno non stop chodzi i nie czuć tego uderzenia i spadku mocy nagle ... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się