sumek666 5096 Opublikowano 15 Maja 2020 Nie ma. W każdej marce trafi się bubel. Nie żebym usprawiedliwiał NH, ale o nich słychać najwięcej bo jest ich najwięcej. Co do 5R to byłem u 2 klientów i obydwoje zadowoleni. Jeden ma już 2 lata, a drugi pół roku. Odnośnik do komentarza
iron 1040 Opublikowano 15 Maja 2020 czekajcie mój sąsiad kupił sobie taki jak tu model i te z podobno mu olej jakiś ciekl a ma co od jesieni Odnośnik do komentarza
grzesiekrolnik 18 Opublikowano 15 Maja 2020 (edytowane) Mam zamiar kupić T6 180 na DC ale to co piszecie na temat wycieków to mnie przeraża. Może lepiej dołożyć do AC? Jest w gospodarstwie nh t6050 (t7) i jest super A case ma skrzynie typu DC? Edytowane 15 Maja 2020 przez grzesiekrolnik Odnośnik do komentarza
kamil18fmr 98 Opublikowano 15 Maja 2020 Active drive to się nazywa w CASE Jak chcesz mieć spokój to daruj sobie marchew z CNH 1 Odnośnik do komentarza
tomek904 203 Opublikowano 15 Maja 2020 kamil18fmr napisał: Active drive to się nazywa w CASE Jak chcesz mieć spokój to daruj sobie marchew z CNH nie wrzucaj wszystkiego do jednego worka ludzie mają casy stery i sobie chwalą t6dc to młoda konstrukcja i może ma wady ogólnie koncepcja jest dobra Odnośnik do komentarza
kamil18fmr 98 Opublikowano 15 Maja 2020 Zapomniałeś tylko dodać, że Starsze Case i Steyery. Wcześniejsze t6 też były za***iste. A te od 2 ostatnich lat to już szkoda gadać... Odnośnik do komentarza
tomek904 203 Opublikowano 15 Maja 2020 sumek666 napisał: Nie ma. W każdej marce trafi się bubel. Nie żebym usprawiedliwiał NH, ale o nich słychać najwięcej bo jest ich najwięcej. Co do 5R to byłem u 2 klientów i obydwoje zadowoleni. Jeden ma już 2 lata, a drugi pół roku. wymiana orbitrolu w dniu odbioru pompa hydrauliczna na gwarancji pompa hydrauliczna po vwarancji jak się okazało serwis wsadził indyjsķą palące się przekaźniki i bezpieczniki zardzewiała dźwignia od biegów w pozycji parking po zimie itpkamil18fmr napisał: Zapomniałeś tylko dodać, że Starsze Case i Steyery. Wcześniejsze t6 też były za***iste. A te od 2 ostatnich lat to już szkoda gadać... być może nie mam do czynienia z nowymi Odnośnik do komentarza
grzesiekrolnik 18 Opublikowano 15 Maja 2020 33 minuty temu, kamil18fmr napisał: Active drive to się nazywa w CASE Jak chcesz mieć spokój to daruj sobie marchew z CNH Tylko co teraz wziąć? Odnośnik do komentarza
kamil18fmr 98 Opublikowano 15 Maja 2020 Coś teraz ciekawego w valtrze mają... tylko 150 km ponad 320 netto Odnośnik do komentarza
Marcin133 1045 Opublikowano 15 Maja 2020 Nieźle ja też się przymierzałem do zakupu T6. 180 DC ale jak tak poczytac to sie odechciewa tylko ci wybrać... Odnośnik do komentarza
porems 70 Opublikowano 15 Maja 2020 Z ciekawości poszedłem położyć się pod swojego. Chodzi Ci o te zapocenie? Ile tam może wyciec oleju, tyle co nic. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 15 Maja 2020 Tylko że tego wcale nie powinno być, nie po to się kupuje nowy żeby stał kolo starego i miał zapocenia jak on. Jest w okolicy td5050 który stoi w garażu razem z mtz, i to nie z mtz cieknie, on jest czysty, nh od początku nie nadążali uszczelniać. Żeby nie było że dziadostwo czy coś, na 2 td w okolicy cieknie jeden, case jx są czyste. Odnośnik do komentarza
porems 70 Opublikowano 15 Maja 2020 I co ze względu tego mają rozpierdzielać go na pół? Mi to w niczym nie przeszkadza Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 15 Maja 2020 Twoja decyzja, też bym nic nie robił, aby tylko olej nie leciał, ale i tak uważam że tego być nie powinno. Odnośnik do komentarza
simpleNICKpl 242 Opublikowano 15 Maja 2020 oczywiście że nie powinno być i jak dla mnie to jest masakra co się obecnie w nowych ciągnikach dzieje. Sam mam chyba jakiegoś ultra farta bo nic szczególnego u mnie się nie dzieje... Odnośnik do komentarza
danielhaker 7510 Opublikowano 15 Maja 2020 porems napisał:Ile tam może wyciec oleju, tyle co nic. Identycznie kiedyś pisali o MTZ-ach i Pronarach 😃 1 Odnośnik do komentarza
simpleNICKpl 242 Opublikowano 15 Maja 2020 sumek666 napisał: Ile masz godzin? teraz około 600 w nowym i jedyne co to cewka była dopinana bo w fabryce zapomnieli 😂. Ciągnik raczej technicznie sprawdzony, konstrukcja rodem z tmki Odnośnik do komentarza
sumek666 5096 Opublikowano 15 Maja 2020 Właśnie dlatego też zdecydowałem się na 4,5 litra i EC. Może i wyje, ale konstrukcja sprawdzona. A TMki porządne sprzęty tylko pompa w silniku 7,5 litra dość kiepska bo z marchwi zrobiona Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 15 Maja 2020 Tej jakości co była w dawniejszych ciągnikach już niestety długo nie będzie. Kupujesz nowy ciągnik żeby pracował od świtu do nocy, a tu się okazuje że bubel i trzeba co chwilę do czegoś zajrzeć jak w 30 letni siepie.. Smutne to.. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 15 Maja 2020 Kolega miał valtre n101 z 2011 roku, jak sprzedał miała 9800 godzin, oprucz spalonego bezpiecznika nic się nie działo. Ciagnik cały czas chodził na ponad 100% obciążenia, sprzedał tylko dlatego że miał wziąć nową, w tamtej walka Eco brakowało i koni. Ma też t 154 i jak mowi stara wersja t ją objedzie pod wzgledem spalania i awaryjności, jego ojciec ma n3, też serwis ją odwiedza. Kolegi szwagier ma fetory, forterra chodzi, proxima miala kapitalny i zmianę silnika na gwarancji, majorowi tylko jakiś wyciek na tylnym moście zrobili na gwarancji i od tamtej pory tylko paliwo lać. Z ciagnikami tak jak z babą na starość, zależy kto jak trafi. Odnośnik do komentarza
simpleNICKpl 242 Opublikowano 15 Maja 2020 dlatego lepiej kupować po tym jak ktoś sprawdzi 😎 Odnośnik do komentarza
stempos1980 7966 Opublikowano 15 Maja 2020 Panowie przecież NH jest jednym z najtańszych ciągników produkcji zachodniej więc żeby było tanio to gdzieś te oszczędności trzeba znaleść 2 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się