Skocz do zawartości

New Holland T6.125s


sumek666

Czy te oczy mogą kłamać? 😎

  • Like 3



Rekomendowane komentarze

Nie ma. W każdej marce trafi się bubel. Nie żebym usprawiedliwiał NH, ale o nich słychać najwięcej bo jest ich najwięcej. 

Co do 5R to byłem u 2 klientów i obydwoje zadowoleni. Jeden ma już 2 lata, a drugi pół roku. 

Odnośnik do komentarza

czekajcie mój sąsiad kupił sobie taki jak tu model i te z podobno mu olej jakiś ciekl a ma co od jesieni

Odnośnik do komentarza

Mam zamiar kupić T6 180 na DC ale to co piszecie na temat wycieków to mnie przeraża. Może lepiej dołożyć do AC?

Jest w gospodarstwie nh t6050 (t7) i jest super

A case ma skrzynie typu DC?  

Edytowane przez grzesiekrolnik
Odnośnik do komentarza
kamil18fmr napisał:

Active drive to się nazywa w CASE

Jak chcesz mieć spokój to daruj sobie marchew z  CNH

nie wrzucaj wszystkiego do jednego worka ludzie mają casy stery i sobie chwalą t6dc to młoda konstrukcja i może ma wady ogólnie koncepcja jest dobra

Odnośnik do komentarza

Zapomniałeś tylko dodać, że Starsze Case i Steyery. Wcześniejsze t6 też były za***iste. A te od 2 ostatnich lat to już szkoda gadać...

Odnośnik do komentarza
sumek666 napisał:

Nie ma. W każdej marce trafi się bubel. Nie żebym usprawiedliwiał NH, ale o nich słychać najwięcej bo jest ich najwięcej. 

Co do 5R to byłem u 2 klientów i obydwoje zadowoleni. Jeden ma już 2 lata, a drugi pół roku. 

wymiana orbitrolu w dniu odbioru pompa hydrauliczna na gwarancji pompa hydrauliczna po vwarancji jak się okazało serwis wsadził indyjsķą palące się przekaźniki i bezpieczniki zardzewiała dźwignia od biegów w pozycji parking po zimie itp


kamil18fmr napisał:

Zapomniałeś tylko dodać, że Starsze Case i Steyery. Wcześniejsze t6 też były za***iste. A te od 2 ostatnich lat to już szkoda gadać...

być może nie mam do czynienia z nowymi

Odnośnik do komentarza
33 minuty temu, kamil18fmr napisał:

Active drive to się nazywa w CASE

Jak chcesz mieć spokój to daruj sobie marchew z  CNH

Tylko co teraz wziąć? 

 

Odnośnik do komentarza

Nieźle ja też się przymierzałem do zakupu T6. 180 DC ale jak tak poczytac to sie odechciewa tylko ci wybrać...

Odnośnik do komentarza

Z ciekawości poszedłem położyć się pod swojego. Chodzi Ci o te zapocenie? Ile tam może wyciec oleju, tyle co nic.

IMG_20200515_092951.jpg

Odnośnik do komentarza

Tylko że tego wcale nie powinno być, nie po to się kupuje nowy żeby stał kolo starego i miał zapocenia jak on. 

Jest w okolicy td5050 który stoi w garażu razem z mtz, i to nie z mtz cieknie, on jest czysty, nh od początku nie nadążali uszczelniać. 

Żeby nie było że dziadostwo czy coś, na 2 td w okolicy cieknie jeden, case jx są czyste. 

Odnośnik do komentarza

Twoja decyzja, też bym nic nie robił, aby tylko olej nie leciał, ale i tak uważam że tego być nie powinno. 

 

Odnośnik do komentarza

oczywiście że nie powinno być i jak dla mnie to jest masakra co się obecnie w nowych ciągnikach dzieje. Sam mam chyba jakiegoś ultra farta bo nic szczególnego u mnie się nie dzieje...

Odnośnik do komentarza
sumek666 napisał:

Ile masz godzin?

teraz około 600 w nowym i jedyne co to cewka była dopinana bo w fabryce zapomnieli 😂. Ciągnik raczej technicznie sprawdzony, konstrukcja rodem z tmki

Odnośnik do komentarza

Właśnie dlatego też zdecydowałem się na 4,5 litra i EC. Może i wyje, ale konstrukcja sprawdzona. 

A TMki porządne sprzęty tylko pompa w silniku 7,5 litra dość kiepska bo z marchwi zrobiona 

Odnośnik do komentarza

Tej jakości co była w dawniejszych ciągnikach już niestety długo nie będzie. Kupujesz nowy ciągnik żeby pracował od świtu do nocy, a tu się okazuje że bubel i trzeba co chwilę do czegoś zajrzeć jak w 30 letni siepie.. Smutne to.. :/

Odnośnik do komentarza

Kolega miał valtre n101 z 2011 roku, jak sprzedał miała 9800 godzin, oprucz spalonego bezpiecznika nic się nie działo. 

Ciagnik cały czas chodził na ponad 100% obciążenia, sprzedał tylko dlatego że miał wziąć nową, w tamtej walka Eco brakowało i koni. 

Ma też t 154 i jak mowi stara wersja t ją objedzie pod wzgledem spalania i awaryjności, jego ojciec ma n3, też serwis ją odwiedza. 

Kolegi szwagier ma fetory, forterra chodzi, proxima miala kapitalny i zmianę silnika na gwarancji, majorowi tylko jakiś wyciek na tylnym moście zrobili na gwarancji i od tamtej pory tylko paliwo lać. 

Z ciagnikami tak jak z babą na starość, zależy kto jak trafi. 

Odnośnik do komentarza

Panowie przecież NH jest jednym z najtańszych ciągników produkcji zachodniej więc żeby było tanio to gdzieś te oszczędności trzeba znaleść

  • Like 2
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v