hubertb 4009 Opublikowano 23 Maja 2020 Ja tu widzę 40PSI czyli 2,75 bar, jeśli to ciśnienie oleju silnika to jest prawidłowe. Odnośnik do komentarza
Niuch2016 29 Opublikowano 23 Maja 2020 To jest zegar ciśnienia w układzie pneumatycznym a nie ciśnienie silnika Odnośnik do komentarza
hubertb 4009 Opublikowano 23 Maja 2020 I niby skąd mamy to wiedzieć? Ciśnienie jest zbyt niskie i to sporo, bez różnicy jak masz obroty silnika powinno być dużo wyższe około 6 dla jednej klamki, 7-8 dla klamek dwóch. Odnośnik do komentarza
Agrest 28146 Opublikowano 23 Maja 2020 Pewnie zawór tak wyregulowany. Ja mam 6 przy jednoobwodowej Odnośnik do komentarza
hubertb 4009 Opublikowano 23 Maja 2020 Ja myślę że jednak jest to coś uszkodzone. Odnośnik do komentarza
hubertb 4009 Opublikowano 23 Maja 2020 To możliwe, generalnie zawór bardzo rzadko ulega uszkodzeniu. Najczęściej wysiada głowica sprężarki lub dochodzi do rozszczelnień. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 23 Maja 2020 To jakie będą tego skutki, brak hamowania przyczepy?, hamulec w ciągniku jest ok Odnośnik do komentarza
przemekuliski 126 Opublikowano 23 Maja 2020 to u mnie w 4512 jest 1,25 2.5 maksymalnie Odnośnik do komentarza
hubertb 4009 Opublikowano 23 Maja 2020 A gdzie ty w ogóle podpoiłeś ten manometr? @przemekuliski przeczytaj sobie w instrukcji jakie powinieneś mieć ciśnienie. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się