Skocz do zawartości

Belarus 1221.3


KubaMF

I to gadanie przedstawiciela że przecież nie da się zrobić żeby był na raz jedno i dwu obwodowy układ, a dlaczego w zachodnich są a bo tam to jest wszystko inaczej :D Ale czy tak inaczej to nie wiem, wystarczył zawór i wszystko działa, ale prościej powiedzieć że się nie da i mieć w d*pie klienta ;) Czy miał ktoś problemy z takim zaworem, u nas czasami się zacina kilka razy gwałtownie naciskam hamulec i odblokowuje się ale to z reguły jak dłużej postoi bezczynnie. Druga sprawa to monoblok lekko zaczął się sączyć przy ramieniu jak te 2 śrubki są, czy mógłby ktoś pomóc co tam jest w środku, jak zdemontuje ramię to bez problemu to wymienię czy trzeba cały wałek wyciągać ? 


Rekomendowane komentarze

Co do uszczelniacza to ja u siebie wyciągałem wałek po kawałku w każdą stronę, żeby było prościej. On siedzi zaraz za ramieniem, także możesz próbować nie ruszać wałka. Jak będziesz wyciągał to uważaj na czujnik położenia ramion :)

Odnośnik do komentarza

ok dzięki za rady ;)  u mnie raczej czujnika nie ma bo nie mam ehr-u

Edytowane przez KubaMF
Odnośnik do komentarza

możesz mieć problem ramię z walka zdjąć , ja kiedyś 2 ściągacze na tym połamałem , ale to świeży traktor więc teoretycznie powinno pójść

Odnośnik do komentarza

@szymon09875 A możliwe, dzięki. Tak szczerze to od nowości raptem parę razy to robiłem :D  

 

@Uziu92 Możliwe kurde :/ Niby świeży, ale wszystko farbą zamalowane, wkurzające to jest bo czasami ani sworznia jakiegoś nie idzie wyciągnąć tylko trzeba wybijać bo farbą tak zamalowane... Przeczuwam że tutaj powinno pójść bez problemu. Ciekawe to jest 230h a wycieki zaczynają się pojawiać już :/ 

Odnośnik do komentarza

@Uziu92 jak wszystkiego teraz :D Ale zauważyłem że w tym rusku jest tak jakby dużo części co leżały na magazynach chyba :/  Ale cieszy mnie fakt że samemu to wszystko idzie ogarnąć i części od ręki 

Odnośnik do komentarza

w MTZ jest albo jedno albo dwuobwodowy - kwestia jednego pierdolnika bo jest inny.
A że nie chce im się dokładać dwuobwodowego u dealera to inna bajka. Mój fabrycznie przyszedł 2obwody, dołozyli jedno i zamienili małe cus i chodzi tylko jeden, a żeby chodził drugi to musiałbym albo dołożyć zawór jak na fotce albo wymienić jedną część i mieć tylko dwuobwodowy.

Dałem sobie na luz, wszystkie przyczepy mam 1 obwód i grunt żeby był sprawny to mi wystarcza.

Odnośnik do komentarza

U mnie dopiero po 1700Mth był wyciek, także nie jest tak źle😉 

Zawsze ciągnie do zachodu😋 jedna podstawowa różnica to komfort, tego brakuję, po godzinie pracy nie ma różnicy, ale po 10 to już trzeba brać to pod uwagę.

Odnośnik do komentarza

@Uziu92 Raczej zostanie do ciężkich prac, a jak już to jakiś 100km do pomocy ;)  

@Nikita_Bennet Tak tłumaczyli nam to ... ale kosz takiego zaworu i zrobienie to z 700 zł, a przeczuwam że oni by sobie za to zawołali kilka tyś ... Więc może i dobrze że sam sobie to zrobię końcem końców ;) Też nie mam przyczep w dwu obwodzie, ale czasami się trafi że się może przydać więc warto mieć to i to. Myślę ten zawór przenieść pod kabinę podłączyć to i elegancko wyprowadzić wyjścia w dogodnym miejscu a nie tak jak teraz ;)  

@solek01 Tak dokładnie u nich... 

@Deutz130 U ciebie to trochę inna kabina jest ;) A jak komfort głośno cicho? bo tu rzekomo jest 82db czy coś takiego, przeczuwam że jakbym wyciszył panel pod tablicą z zegarami to byłoby o wiele ciszej, ale i tak źle nie jest myślałem że będzie głośniej ;) Dla mnie co mam 1,9m to za komfortowa kabina to nie jest także, po paru godzinach pracy kolana napierniczają trochę, jak jeszcze trzeba sprzęgło często wciskać to już całkiem ;) 

Odnośnik do komentarza

Inne marki też sie pocą i też się z nich leje wystarczy przeglądnąć galerie ......era niezniszczalnych maszyn minęła bezpowrotnie i trzeba sie z tym pogodzić..i nie wazne czy to fendt jd czy df.... i nie bronie ruska... w żadnym sprzecie jak sie placi tyle kasy nie powinno byc na dzień dobry wycieków bo po to kupuje sie nowe i placi ciężką kasę żeby mieć z takimi podstawowymi rzeczami kilka lat spokoju .

Jak sie tylko troszke poci to nic bym nie ruszał..Jeździć...obserwować jak sie zacznie lać wtedy robić  bo tak to sobie można tylko niepotrzebnej roboty zadać i nie zawsze efekt jest taki jak.byśmy chcieli bo te ruskie uszczelnienia są jakie są 😉 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza

To fakt, ale jest jedna znaczna różnica że inne marki przynajmniej mają dobre uszczelki bo te ruskie to dość mocno słabe są :D Tylko w sumie za taką dobrą uszczelkę do zachodniego, do ruska można dostać worek uszczelek ;)  Niby ma te godziny a już tak z 3 miejsc dość tak cieknie, także jak dla mnie to porażka ... Ale tak szczerze to jak oglądam na forum innych co kupili nowe zachodnie i im się dość nie sprawują to jednak mają grubsze problemy, że unieruchomiły im aż ciągnik a w rusku to w zasadzie niby rzeczy wkurzające ale da się z nimi pracować, więc może nie ma co tak znów narzekać :D  

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v