Skocz do zawartości

Ciśnienie oleju w Ursusie C-360



4.5 przy minimalnych obrotach 400obr przy 800obr jest 5. A przy dodaniu gazu ponad 5.5

Po rozgrzaniu bardzo nie spada . jeszcze kiedyś zmierzę po pół dnia pracy co się dzieje .
Tylko strach z tym jeździć bo łatwiej o wyciek podczas pracy. ..


Rekomendowane komentarze

Genius9872

Opublikowano

Przesadzasz trochę, jakie wycieki 😉 w mojej galerii jest zdjęcie, silnik ma tysiąc Moto , to na rozgrzanym ma tylko 1.7 Bar , powyżej 1600 ma 4 lub lepiej nie pamiętam

mf362

Opublikowano

Źle podkładka siadła i fontanna powstała dobrze że zauważyłem szybko

superfarmer02

Opublikowano

może ktoś wie jakie "według książki" powinno być ciśnienie w c-330 na małych obrotach np. 800 i dużych np. 2000
rafal6930

Opublikowano

Kupilem taki zegar tydzien temu. U mnie c-330 na zimnym ma 3.5 na wolnych obrotach. Po rozgrzaniu na wolnych mialem okolo 2 a na wysokich obrotach powyzej 3. Niewie jak to sie ma do tego ile powinno byc

Pigmei

Opublikowano

Literatura techniczna z 73 roku dla  c 330  określa prawidłowe ciśnienie  w zakresie 3,0-5,0 kg/cm2 w całym zakresie obrotów  dla gorącego silnika czyli temperatura oleju  około 50-60*

  • Like 1
mf362

Opublikowano

1 godzinę temu, rafal6930 napisał:

Kupilem taki zegar tydzien temu. U mnie c-330 na zimnym ma 3.5 na wolnych obrotach. Po rozgrzaniu na wolnych mialem okolo 2 a na wysokich obrotach powyzej 3. Niewie jak to sie ma do tego ile powinno byc

To u mnie spadło do 3 ale to po porządnej orce na bardzo małych obrotach .

Axd529

Opublikowano

Mi taki sam zegar przekłamywał za dużo o 1 Bar.

mf362

Opublikowano

A jaki jest najbardziej wiarygodny zegar?

@Axd529

Axd529

Opublikowano

A bo to wiadomo czego się można spodziewać po tych zegarach. Ja używam takiego i na razie się sprawdza. https://sklep.mizar.com.pl/czujnik-wskaznik-cisnienia-oleju-c-330-c-360-p-8877.html

Adi96

Opublikowano

O tym zegarze lipnym było wałkowane tysiąc razy że jest lipny i lepszy jest od c385.

Jaki wyciek co ty za głupoty odpowiadasz większe ciśnienie to silnik ma się rozszczelnić?

mf362

Opublikowano (edytowane)

Wąż pęknie albo przeciek między czujniem ciśnienia a tym gwintem na wyjściu węża , oto mi chodzilo (jeździć non stop z wpiętym tym zegarem)

 

Edytowane przez mf362
Adi96

Opublikowano

Przecież jest trójnik do tego czujnik i przewód odpowiednio zakuty oraz specjalny do oleju, do tego podkładki hydrauliczne czyli metalowe z gumką i nie przepuści oleju.Trzeba dobry przewód kupić a nie ten tani internetu,wybrać sobie i pójść gdzie zakuwają.

mf362

Opublikowano

Właśnie masz rację ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v