Skocz do zawartości

Claas Lexion 770, mapa silnika +50 KM


KułRol
  • Like 1

Rekomendowane komentarze

Oczywiście, że da radę hamownie podłączyć tylko roboty na cały dzień albo i lepiej. 

Najlepiej to widać po wskaźniku obciążenia silnika.

Odnośnik do komentarza

Jo jo też słyszałem, że sumek ręki nie ubrudzi tylko w kąkuterku pyk pyk 😋

Edytowane przez pedro2
  • Haha 3
Odnośnik do komentarza

Przecież hamownia nie jest potrzebna jeśli silnik tylko jest sprawny i trzyma serię, to przyrost jest banalnie prosto obliczyć dla danego silnika. Z resztą są aplikacje, które przeliczają wartości, jakie i o ile skorygować aby uzyskać zakładaną moc. Polecam najpierw troche zgłębić temat, a potem się nabijać 😉

Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, danielhaker napisał:

A @sumek666 to całkiem bezprzewodowo podnosi. Nawet z samochodu nie wysiada, tylko przez uchyloną szybę kasę bierze :D

Śmiej się, śmiej a sam przyjdziesz kiedyś do @sumek666 o pomoc.😄

  • Like 1
Odnośnik do komentarza

w spółdzielni podnosili w lexion 460 evolution i new holland cx 8060 i po po tygodniu wracali do oryginalnej mocy

Odnośnik do komentarza

Dlatego dajemy na test żeby klient sobie sprawdził czy jest ok czy też nie ma to sensu. 

Dzisiaj otrzymałem wiadomość od klienta, że w Valtrze N114 wychodzi mu średnie spalanie o 2 litry niższe niż przed optymalizacją. 

Odnośnik do komentarza

Nn to zależy jaki ciągnik pracuje czy na wom czy na kołach, jak ja mam prace tylko na wom nostop 2050 na silniku to jak bym podniósł moc to bym nie ugrał nic ze spalaniem, a tego sie często nie mówi przy podnoszeniu mocy ze spadek spalania wynika z obniżania obrotów do daje pracy z tą sama maszyna.   TO tak ja z JD palą mało ale poniżej 1800 dasz but to żaden chip nie pomoże, 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza

ot to to .spalanie jednostkowe zawsze jest większe, moc nie bierze się z niczego tylko powietrze plus paliwo a jak damy więcej powietrza to i paliwa musi być .

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Dnia 6.07.2020 o 10:50, danielhaker napisał:

On w Zetorze nie umie a w JD i tak mi nie potrzeba więcej mocy do ładowacza :D

To weź firmę która naprawde ma pojęcie 😛

W zetorze wystarczy zwiększyć doładowanie na turbinie, a pompa wtryskowa podniesie sama dawkę paliwa, tak mi mówili chłopaki co wyrzucali mi dpfa bo dzień  wcześniej robili zetora akurat 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza

to tez mi3li pojecie chlopaki....Jak podniesiesz cisnienie doladowania to raczej nie wcisnie mocniej bost pina.....Troche dawke trzeba ruszyc to i turbo wczesniej wstanie, co do bost pina jezeli jest od bezposrednio w pompie to czasami jego budowa w srodku nie jest symetryczna i faktycznie wystarczy go obrocic odpowiednio i przy max doladowaniu mamy ciut wieksza dawke paliwa a przy malym doladowaniu dawka bez zmian.

Odnośnik do komentarza

Skoro sprawdzali na hamowni to widać działało, ale co oni mogą wiedzieć, przecież codziennie to robią 😆

Odnośnik do komentarza

takie rzeczy robilem 15 lat temu w vectrach w turbo klekocie...... Zasada wszedzie ta sama. Podniesiesz troche cisnienie dolafowania i mocy troche przybedzie ale zeby mialo to rece i nogi ciut dawke podniesc.

Odnośnik do komentarza
Dnia 8.07.2020 o 08:07, Ursusc385 napisał:

Skoro sprawdzali na hamowni to widać działało, ale co oni mogą wiedzieć, przecież codziennie to robią 😆

to, że ktos robi cos codziennie, nie oznacza, że dobrze to robi ;)

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v