Piotruniu25 3347 Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Jakiś Janusz maczał w tej konstrukcji palce. Odnośnik do komentarza
kamilo137 47 Opublikowano 18 Sierpnia 2020 jeśli chodzi o regenerację silownika zapraszam do współpracy. Pozdrawiam serdecznie👌jeśli chodzi o regenerację silownika zapraszam do współpracy. Pozdrawiam serdecznie👌 Odnośnik do komentarza
KubaMF 828 Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Klasyka w autosankach , tak z ciekawości jaki jest koszt wymiany uszczelniaczy w d47, jak zajmujesz się tym +/- ? Odnośnik do komentarza
Ursusik3512 62 Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Rok temu bez szlifowania płaciliśmy 440 zł. Szlifowanie 80 zł jeden element czyli cała naprawa max 680 zł. 1 1 Odnośnik do komentarza
bandit66 343 Opublikowano 18 Sierpnia 2020 56 minut temu, Piotruniu25 napisał: Jakiś Janusz maczał w tej konstrukcji palce. Pewnie sam byś tak zrobił ____________________ Pozdrowienia Odnośnik do komentarza
rafalus8 101 Opublikowano 19 Sierpnia 2020 ja mogę polecić firmę z Mielca. Zawozisz swój bierzesz inny po regeneracji i z gwarancją. W swoich przyczepach powymienialem i już kilka lat spokój Odnośnik do komentarza
Piotruniu25 3347 Opublikowano 19 Sierpnia 2020 8 godzin temu, bandit66 napisał: Pewnie sam byś tak zrobił ____________________ Pozdrowienia W swoim mam wymienione co trzeba i nic nie cieknie a że komuś nie szkoda dolewać olej to już jego sprawa. Odnośnik do komentarza
jaco512 1135 Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Jeśli nie ma dużych rys wystarczy kupić zestaw F308 za 20 zł i samemu wymienić.. 1 Odnośnik do komentarza
Grzechooo 904 Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Jeszcze nie widziałem żeby w d47 siłownik nie ciekł, w mojej był inny siłownik niż ten ze zdjęcia i dwa razy był już robiony był szlifowany i dorabiany ten pierścień mosiężny i dalej ciekło teraz wymieniłem na taki jak na zdjęciu używany ale nie było jeszcze próby pod obciążeniem. Zobaczymy. Odnośnik do komentarza
TylkoOkragly 260 Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Ten sam problem przerabiam i szukam kogoś z okolic Małopolski Odnośnik do komentarza
bolid20 98 Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Brydex chocznia kolo wadowic. Robia silowniki hydrauliczne i pneumatyczne. Ceny przystepne Odnośnik do komentarza
Grzechooo 904 Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Tylko czy znowu wydać kasę na regenerację i po chwili dalej będzie ciekło. Ja tydzień temu założyłem używkę na sucho ok ale jak dalej będzie źle to odżałuję i kupię nowy. W tym roku miskę podkładałem pod siłownik. Odnośnik do komentarza
rafalus8 101 Opublikowano 19 Sierpnia 2020 ja wymieniałem w kipper koło Mielca około 500 zł nic nie cieknie polecam Odnośnik do komentarza
SamaPrawda 444 Opublikowano 19 Sierpnia 2020 U mnie po zakupie przyczepy raz na jakiś czas kapło, ale po regeneracji juz kilka lat jest spokój i wszędzie sucho Odnośnik do komentarza
TheraRolnik 4174 Opublikowano 19 Sierpnia 2020 13 godzin temu, Piotruniu25 napisał: W swoim mam wymienione co trzeba i nic nie cieknie a że komuś nie szkoda dolewać olej to już jego sprawa. Jak się przyczepę kipuje kilka razy w roku to to ile ci tego oleju ucieknie ? 1l może 2l .... Odnośnik do komentarza
Piotruniu25 3347 Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Nie ważne ile ważne aby był szczelny i nic nie kapało a jeśli tobie to nie przeszkadza to spoko. Odnośnik do komentarza
TheraRolnik 4174 Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Dla tego jest ten pojemnik ... Żeby nie kapało 😅 Odnośnik do komentarza
mds212 2152 Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Jak wykapie litr rocznie. to przez 100 lat CI sie nie zwroci naprawa tego silownika. 1 Odnośnik do komentarza
emtezecik 50 Opublikowano 19 Sierpnia 2020 U mnie kieruje 5 razy dziennie i sypie przez okienko 40 minut siłownik jest wysunięty x 5 to daje 20 litrów dziennie a nie litr wiec różnica jest Odnośnik do komentarza
mds212 2152 Opublikowano 19 Sierpnia 2020 To u ciebie sie z tego silownika leje jak z weza a nie lekko poci Odnośnik do komentarza
Piotruniu25 3347 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Jak by się lekko pociło to taki baniak nie potrzebny a tu widać że musi nieźle kapać. Odnośnik do komentarza
Kacperkuj-pom 97 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Po ramię widać że pszczół luzem nie woziła przyczepa przeciążona to i siłownik przeciążony i puszcza ciagle Odnośnik do komentarza
malorolny121 225 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Dnia 18.08.2020 o 22:11, Ursusik3512 napisał: Rok temu bez szlifowania płaciliśmy 440 zł. Szlifowanie 80 zł jeden element czyli cała naprawa max 680 zł. Cena kosmos. Ja wożę do lokalnego majstra i wymiana uszczelnień z polerowaniem 350 zl + ewentualnie jakis inny problem. Wymieniļem w 3 przyczepach i 3 lata siłowniki suche. A troche towaru laduje i kipruje na tył. Odnośnik do komentarza
TheraRolnik 4174 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 4 godziny temu, Piotruniu25 napisał: Jak by się lekko pociło to taki baniak nie potrzebny a tu widać że musi nieźle kapać. Jak się kipuje w magazynie to jak nawet jak poleca 3-4 krople oleju to chyba lepiej je złapać do pojemnika niż żeby poszły w zboże ? Odnośnik do komentarza
Piotruniu25 3347 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Wożę zboże do skupu gdzie sypie się na magazyn i wolałem uszczelnić niż robić syf w magazynie albo jeździć z takim baniakiem a jeszcze dodatkowo wożę qq na kiszonkę i nie chce oleju zostawić na pryzmie ale jeśli tobie taki patent nie przeszkadza to twoja sprawa. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się