Gość Opublikowano 23 Sierpnia 2020 też mam podobny problem w podobnym siłowniku ale tłoczysko od tłoka udało się odkręcić i wyciągnąć , może trzeba wydłubać oring ten za segerem i tam próbować czegoś szukać Odnośnik do komentarza
mikad 1181 Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Ściągasz pierścień zewnętrzny widoczny na zdjęciu, wpychasz tą tuleję (prowadnik tłoczyska) do środka, wyciągasz wewnętrzny druciany pierścień i wyciągasz całość z tłoczyskiem. 1 Odnośnik do komentarza
KOSTEK12 19 Opublikowano 23 Sierpnia 2020 dzięki mikad,brzmi sensownie,jutro spróbuję tak zrobić i dam znać czy się udało czy wiecie gdzie można kupić takie uszczelnienia poza serwisem AGCO Odnośnik do komentarza
JD1052 230 Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Mikad ma racje, rozbierałem taki siłownik podnośnika z Fendta. Odnośnik do komentarza
mikad 1181 Opublikowano 23 Sierpnia 2020 To nie są drogie rzeczy nie zbankrutujesz. Jednak w starych gratach nawet po założeniu nowego potrafi się pocić lub nawet cieknąć. Ściągnij wymiary i zleć dorabianie, przy wypracowanych elementach wychodzi lepiej niż orygineles. Ja robię tu https://www.oring.pl albo tu https://ggtrading.pl Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 23 Sierpnia 2020 dziś próbowałem wepchnąć jak pisał @mikad ale tylko "prasę hydrauliczną" pogiąłem tym ustrojstwem i trzeba na mocniejszy sprzęt gdzieś jechać Odnośnik do komentarza
mikad 1181 Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Tego nie trzeba wpychać na siłę, lekko wchodzi, pukniesz przej jakieś drewienko i wskoczy do środka. Zdarza się nieraz że woda dostanie się między ścianki i przykoroduje trochę ale nie na tyle żeby prasą wciskać. A czy Twój siłownik jest na pewno taki jak ten z pierwszego zdjęcia? Czy może ma drut wkręcany bokiem razem z prowadnicą? Odnośnik do komentarza
Mikruss 537 Opublikowano 23 Sierpnia 2020 ja takie silowniki od valtry rozebralem sam i dokladnie wystarczylo troche wdusic po wyciagnieciu segera i bylo nastepne zabezpieczenie ale juz sam nie wymienialem uszcz3lniaczy bo sa tez te plastikowe. Zawiozlem u siebie do faceta co naprawia hydr. silowa i za 2 tloki wyszlo 400 zl ze zlozeniem. Kilka kilometrow dalej mam gloena siedzibe Oring ale tam by pewnie wyszlo ze 200 zl drozej.... Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 23 Sierpnia 2020 (edytowane) nie ma nigdzie drutu chyba że 2 warstwy farby zakrywają dobrze to miejsce , oznaczenie z obudowy tak wygląda , po lewej stronie od napisu jest uwypuklenie , średnica obudowy wzrasta o jakieś 2mm ale nie wygląda to na skręcaną obudowę , zalana szczelina z pierścieniem na noc WD40 i jutro się zobaczy , jak wszystkie uszczelniacze do wymiany to i grzejąc palnikiem chyba nie zaszkodze mu Edytowane 23 Sierpnia 2020 przez Gość Odnośnik do komentarza
mikad 1181 Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Zrobiłeś takie zdjęcie z którego nic nie wynika. Chodziło mi o taki siłownik Natomiast ten od autora tematu rozbiera się tak Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 24 Sierpnia 2020 nie wiem jak miałoby wyglądać zdjęcię z którego wynikałoby więcej niż ze wszystkich 4 poprzednich razem wziętych , raczej tak jak na 2 filmiku bo na 3 zdjęciu są końce tego pierścienia zabezpieczającego Odnośnik do komentarza
KOSTEK12 19 Opublikowano 24 Sierpnia 2020 dziś siłownik rozebrany dokładnie tak jak napisał mikad jeszcze raz dzięki,ale z uszczelnieniem nie będzie tak łatwo bo ta górna flansza jest wytarta otwór jest trochę jajowaty Odnośnik do komentarza
mikad 1181 Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Prowadnica tłoczyska ma owal? Roztoczyć wstawić tuleję. Odnośnik do komentarza
KOSTEK12 19 Opublikowano 25 Sierpnia 2020 też tak myślałem zrobić,ale to robota na zimę,bo teraz ciągnik potrzebny,a co do ceny uszczelniaczy to jednak są drogie rzeczy np.zgarniacz tłoczyska 75zł/szt,a zamienników brak Odnośnik do komentarza
mimi007 144 Opublikowano 25 Sierpnia 2020 nie wiem skąd jesteś ale na wylocie przy S1 w Częstochowie jest firma co dorabia na miejscu różnego rodzaju oringi i uszczelniacze Odnośnik do komentarza
KOSTEK12 19 Opublikowano 25 Sierpnia 2020 niestety do Częstochowy mam około 450km Odnośnik do komentarza
mikad 1181 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 75 zł za zgarniacz to raczej prawie darmo, drogo to byłoby 750 zł, to nie jest ciapek gdzie za stówę przynosisz skrzynkę części. Odnośnik do komentarza
KOSTEK12 19 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 zależy jak na to spojrzeć,czy do ciapka czy do valtry to jednak jest to tylko cztero centymetrowy gumowy pierścień i koszt produkcji bardzo zbliżony,ale przez lata wmówiono nam że to musi tyle kosztować Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się