nunu85 574 Opublikowano 19 Października 2020 mi tamtędy wylatuje smar jak za dużo napompuje ta widoczna obok kalamitką Odnośnik do komentarza
porems 70 Opublikowano 19 Października 2020 ten otwór jest w "obudowie" wału. Smar wylatuje otworem z tego "wachacza" Odnośnik do komentarza
MF675ursus 1489 Opublikowano 19 Października 2020 Zamiast oleju rzadki smar- w rusku działa Odnośnik do komentarza
Piotruniu25 3379 Opublikowano 19 Października 2020 Serwis też musi z czegoś żyć. Odnośnik do komentarza
Rowan 260 Opublikowano 19 Października 2020 Norma. Co Ty chciałeś dostać kupując NH? Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 19 Października 2020 To co trzeba kupić żeby takich kwiatków nie było. Ciągnik koło 120 koni, który model i markę wybrać? Odnośnik do komentarza
nunu85 574 Opublikowano 19 Października 2020 33 minuty temu, Rowan napisał: Norma. Co Ty chciałeś dostać kupując NH? no bez przesady. new hollandy/ case nie sa jakies bardzo złe. ot duzo sie tego sprzedaje to i procent awarii o ktorych sie słyszy jest wyższy. Statystyka. 3 Odnośnik do komentarza
Rowan 260 Opublikowano 19 Października 2020 Przecież to obecnie są produkty CCC i nawet znajomi przedstawiciele sie do tego przyznają. Generalnie na obecny czas to nie wiadomo, w którą marke celować, żeby było dobre i trwałe, bo u wszystkich im nowsze tym gorsze. Chyba największy regres zaliczył JD. Odnośnik do komentarza
Esab200 360 Opublikowano 20 Października 2020 7 godzin temu, karol6130 napisał: To co trzeba kupić żeby takich kwiatków nie było. Ciągnik koło 120 koni, który model i markę wybrać? Valtra 1 2 Odnośnik do komentarza
Krzysztof81 5508 Opublikowano 20 Października 2020 Ło Jezusie Nazaretański niebieski się popsuł a to przecież najlepsze ciugniki lepsze od Fynda i Dżondera razem wziętych. Co to bedzie? Nawet jeden muderator ma takiego, na szczęście z innym kolorem zegarów 😂 1 Odnośnik do komentarza
NewVario 39 Opublikowano 20 Października 2020 Takie rzeczy w tej gównianej marce to standard. My nie mamy już siły do naszej t5.100 z 2018 r. Odnośnik do komentarza
Rowan 260 Opublikowano 20 Października 2020 2 godziny temu, Esab200 napisał: Valtra Trafiłeś kolego w sedno... 😉 Mam klienta, który ma nową Valtre 160km i woli robic starym Aresem 140km, bo Valtra pali niebotyczne ilości paliwa. Pompe hydrauliczna wymieniali przy 300h. Drugi raz przy 1100. Odnośnik do komentarza
Rowan 260 Opublikowano 20 Października 2020 Nie wiem czy wszystkie. Podałem przykład, który znam, nie jakiś zasłyszany od kogoś tam. Generalnie tak jak pisałem wcześniej, im nowsze tym gorsze. Odnośnik do komentarza
Mikruss 537 Opublikowano 20 Października 2020 Powiedzmu sobie szczerze-na polski rynek idzie 3ci gatunek bo serwis sie wypnie a rolnik zaplaci. Na zachodzie takie rzeczy raczej by nie przeszly Odnośnik do komentarza
Rowan 260 Opublikowano 20 Października 2020 Być może masz racje. Tego nie wiem. Odnośnik do komentarza
chuck00 209 Opublikowano 20 Października 2020 Jeśli ktoś chce kupić nowy ciągnik to nie w Polsce. Na np Niemcy i Danie idą inne maszyny niż do nas. Wystarczy zapytać dealera jeśli jest dobrym znajomym. Odnośnik do komentarza
tomek904 203 Opublikowano 20 Października 2020 NewVario napisał: Takie rzeczy w tej gównianej marce to standard. My nie mamy już siły do naszej t5.100 z 2018 r. A co się dzieje z ciągnikiem? Odnośnik do komentarza
robi57362 2565 Opublikowano 20 Października 2020 chuck00 napisał: Jeśli ktoś chce kupić nowy ciągnik to nie w Polsce. Na np Niemcy i Danie idą inne maszyny niż do nas. Wystarczy zapytać dealera jeśli jest dobrym znajomym. ktoś wspominał ze za granicą są nawet tańsze niż w naszym kraju. jest ktos w stanie to potwierdzic? Odnośnik do komentarza
chuck00 209 Opublikowano 20 Października 2020 Nie wiem czy zawsze, ale jeden klient chciał kupić Fendty 1050 Vario (2szt), zapytał u Korbanka (jak jeszcze był dealerem) a ostatecznie kupił w Niemczech i od razu osprzęt do nich. Przyjechało 4-5 lawet ze sprzętem i jeszcze było taniej względem PL. Odnośnik do komentarza
Piotruniu25 3379 Opublikowano 20 Października 2020 Gdzieś kiedyś czytałem że przy zakupie ciągnika za granicą to diler w Polsce przez okres gwarancji go musi serwisować. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się